Rosa Sløyfe Skrevet 14. november 2022 #1 Del Skrevet 14. november 2022 Hva er vitsen med denne gruppen når ingen gidder og svare ser det er flere som ikke får noe svare på sine innlegg på denne gruppen tør følk ikke bli kjent eller hva er greia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Del Skrevet 14. november 2022 Tror de fleste vil ha en "ekte" venn man faktisk kan møte i virkeligheten. Her er det jo ikke lov til å utgi sensitiv informasjon eller personopplysninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 14. november 2022 #3 Del Skrevet 14. november 2022 bryllup 2025 skrev (5 timer siden): Hva er vitsen med denne gruppen når ingen gidder og svare ser det er flere som ikke får noe svare på sine innlegg på denne gruppen tør følk ikke bli kjent eller hva er greia? Jeg er her som anonym, og kommer ikke til å ta kontakt som mitt virkelige jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 14. november 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 14. november 2022 Teatrica skrev (3 minutter siden): Jeg er her som anonym, og kommer ikke til å ta kontakt som mitt virkelige jeg. nei vel det er jo opp til deg det men da ser du vel heller ikke etter noen venner her heller da så da skjønner ikke ikke hvorfor du komentere her. ikke for og være frekk eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 15. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymousBruker skrev (På 14.11.2022 den 20.29): Tror de fleste vil ha en "ekte" venn man faktisk kan møte i virkeligheten. Her er det jo ikke lov til å utgi sensitiv informasjon eller personopplysninger. ser man etter en ekte venn er jo ikke det som er viktig er jo forskjell på venner og et forhold som jeg syns mange tar og blander det eneste en ekte venn trenger og vite eller bry seg om er om dem har felles interresser, ikke drive og grave i alt mulig annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå