Gå til innhold

Utvikler min intuisjon, vil du jeg skal lese deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Takk for tilbakemeldingen. 

Hva ville skje om du antok at du var verdiløs? Noen ganger må man eksperimentere med slike tanker for å fri seg litt fra "worth ties". Hva er det verdt å være "verdifull" om man har det grusomt? 

Når man er så mye i hodet som du er så er det også naturlig at man prøver å løse problemet på den måten. Ved å tenke mer, ved å jobbe mer, ved å lese mer. Hva ville skje nå, om du ikke gjorde det denne gangen. Om du startet med kroppen, og lot kroppen informere deg. F.eks sette av noe tid hver dag, sett på en alarm, der du bare fokuserer på å komme inn i kroppen din. Hva sier den? Uten å google, uten å perfeksjonere, uten å lese, eller tenke. 

TS

Anonymkode: 5b501...6c9

Takk for gode råd i natten ❤️ dette tar jeg med meg videre ❤️ tusen hjertelig takk. Nå skal denne flinke piken sove, i morgen skal jeg være litt mindre flink ❤️

Anonymkode: 9e4cb...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du eier selvsagt din egen oppfattelse av dette. Men det er ikke det jeg får av måten du skriver om det på, og energien det gir. Selv ikke svaret ditt her tilbake til meg. Du trenger jo ikke si beklager til meg, det er ditt liv. Det smerter meg ikke å ta feil, men det virker som det smerter deg å høre hva jeg hadde å si. Og at du har et behov for å forsvare at dette er reelt. Det sier mye. Jeg ønsker deg masse lykke til og håper du ikke ender med å bli såret. 🙏

TS

Fra jeg stilte spørsmålet her til jeg fikk svar fra deg, har jeg i mellomtiden fått mitt svar direkte fra han. Går ikke dypt inn i forklaring pga hans jobb, som er årsak til avvisning i første omgang. Han er krystallklar på hans følelser for meg og hva han vil videre, tross de hindringer som pr nå er der. 

Nei jeg vil ikke si jeg går i forsvar men jeg gir deg en tilbakemelding på det du skrev, for det ønsket du, ikke sant? Jeg sitter nå med fasiten på svaret og den som går i forsvar er deg. Du tålte ikke å ta feil? Litt mer ydmyk bør du være ift intuisjonen din. Ser at flere i tråden sier du bommer, det er jo noe du kan ta med som lærdom. 

Anonymkode: c859d...dae

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts. Kan du hjelpe meg til å forstå hva daten min egentlig vil med meg? Han virker litt avvisende iblant. Og hvorfor er kollegaen min så opptatt av å snakke om han og spørre meg ut om mine følelser og tanker samtidig som hun kommer med drypp om at han dater noen andre? Burde jeg unngå henne?

Blir takknemlig om du har noe innsikt å dele.

Anonymkode: bc4f4...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fra jeg stilte spørsmålet her til jeg fikk svar fra deg, har jeg i mellomtiden fått mitt svar direkte fra han. Går ikke dypt inn i forklaring pga hans jobb, som er årsak til avvisning i første omgang. Han er krystallklar på hans følelser for meg og hva han vil videre, tross de hindringer som pr nå er der. 

Nei jeg vil ikke si jeg går i forsvar men jeg gir deg en tilbakemelding på det du skrev, for det ønsket du, ikke sant? Jeg sitter nå med fasiten på svaret og den som går i forsvar er deg. Du tålte ikke å ta feil? Litt mer ydmyk bør du være ift intuisjonen din. Ser at flere i tråden sier du bommer, det er jo noe du kan ta med som lærdom. 

Ja, det er det jeg ønskte. Og jeg setter pris på tilbakemeldingen din. Jeg ser likevel ingenting i svaret mitt som du blir krenket eller fornærmet av? Det jeg leser av innleggene dine er det jeg har skrevet. Det er energien det gir. Om det ikke stemmer så var det dumt at det ikke passet. Hva mer ønsker du at jeg skal si? Fornekte energien jeg fikk? Jeg sier til og med lykke til til deg, at jeg håper du ikke blir såret og at jeg tar feil.

At jeg forteller deg hvilken energi svarene dine gir meg er slik jeg ser det ikke å ikke være ydmyk. Dette er ingen eksakt vitenskap. Når noen leser deg, særlig over nett, så kan man ta feil. Da gir man tilbakemelding på det, og så går man videre. Men gjerne si eksakt hva du egentlig hadde ønsket deg at jeg skulle svare: 

Igjen, jeg håper det ordner seg for deg og at du ikke blir såret. Jeg leser deg fremdeles sånn jeg gjorde innledningsvis. 

TS

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei ts. Kan du hjelpe meg til å forstå hva daten min egentlig vil med meg? Han virker litt avvisende iblant. Og hvorfor er kollegaen min så opptatt av å snakke om han og spørre meg ut om mine følelser og tanker samtidig som hun kommer med drypp om at han dater noen andre? Burde jeg unngå henne?

Blir takknemlig om du har noe innsikt å dele.

Hei, 

Jeg har prøvd flere ganger men jeg får ikke noe opp. Men jeg får inntrykk av at din egen intuisjon prøver å fortelle deg noe. Tror du har mye bedre svar å komme med her. 💪

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei, 

Jeg har prøvd flere ganger men jeg får ikke noe opp. Men jeg får inntrykk av at din egen intuisjon prøver å fortelle deg noe. Tror du har mye bedre svar å komme med her. 💪

TS

Så rart! Men jeg aner ikke, og jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger om noen av disse menneskene. Jeg føler ikke at jeg har noe særlig til intuisjon.

Får du opp noe om hva jeg burde gjøre?

Tusen takk for at du tok deg tid ihvertfall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så rart! Men jeg aner ikke, og jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger om noen av disse menneskene. Jeg føler ikke at jeg har noe særlig til intuisjon.

Får du opp noe om hva jeg burde gjøre?

Tusen takk for at du tok deg tid ihvertfall 😊

Hva om "jeg vet ikke hva jeg skal tro", er intuisjonen din som sier at du er skeptisk og faktisk har noe å lure på.

Alle mennesker har en intuisjon, og man kan lære seg å høre den tydeligere. Det viktige er å skille mellom det som er intuisjon og magefølelse, og det som er angst og bekymring. Selv sleit jeg med mye angst, var redd for alt, og dermed så var det når folk sa "lytt til magefølelsen" bare tull, fordi magefølelsen sa "angstball!!!". 

Har du noen grunn til å tro at du skulle ha en irrasjonell angst i forbindelse med å komme nær denne mannen? Har du noen grunn til å tro at du skulle ha en irrasjonell angst og dikte opp noe i forbindelse med denne kollegaen? Hvis ikke, er det da mulig at det er noe intuisjonen din prøver å fortelle deg? 

Jeg ville prøvd å gå i meg selv. Finne ut hva jeg er redd for å livet. Finne ut hvordan jeg kan komme mer i kontakt med kroppen min. For kroppen er en viktig kilde til intuisjonen. Og jeg tror som sagt intuisjonen din prøver å si deg noe. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er ikke ts, men du går rett i forsvarsposisjon, og det sier som ts sa: mye. Tar hn feil så tar hn feil, men du trenger vel ikke være "aggressiv" av den grunn? 

Anonymkode: 63e60...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål da :sjenert: Igjen. Nå har jeg fått solgt huset, men av diverse grunner må jeg vente til pengene kommer inn på konto. Jeg bød på ett av to hus i samme området. Det jeg bød på har litt lavere pris og er eldre enn det andre.
Kan du, Ts, se hvilken jeg ender opp med? 

Anonymkode: f4d89...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg har et spørsmål da :sjenert: Igjen. Nå har jeg fått solgt huset, men av diverse grunner må jeg vente til pengene kommer inn på konto. Jeg bød på ett av to hus i samme området. Det jeg bød på har litt lavere pris og er eldre enn det andre.
Kan du, Ts, se hvilken jeg ender opp med? 

Som jeg sa sist, sånt er helt umulig for meg å svare på. Da vil jeg heller søke lykke hos synske, eller spåkoner. ;) Det er ikke jeg. Eller så kan du jo be om kontakt med ab-en som svarte deg sist. For øvrig så tar jeg tipset fra en annen som har en slik tråd her inne, om at jeg svarer ikke på folk som prøver å teste meg. 

Håper du får det huset du ønsker deg. Siden du har bare bydd på ett hus så er det mest sannsynlig det du får, om du får noen ... 🙈

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hei ts, når vil jeg finne kjærligheten?

Anonymkode: 648dc...968

Les HI. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg lurer veldig på om jeg bør satse på han jeg er betatt av for øyeblikket. Vi har kjent hverandre lenge, men i det siste tror jeg at jeg har følt noe annet for han enn tidligere. Blir ikke klok på følelsene/tankene mine for han. Dame38

Anonymkode: 50e09...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei, jeg lurer veldig på om jeg bør satse på han jeg er betatt av for øyeblikket. Vi har kjent hverandre lenge, men i det siste tror jeg at jeg har følt noe annet for han enn tidligere. Blir ikke klok på følelsene/tankene mine for han. Dame38

Ja, jeg får inntrykk av at du vil vokse på å ta en sjanse her. Du vil lære mye på det, selv om det er en risiko. Du står og venter litt på riktige signal, eller noe som gjør at du føler deg trygg på å ta sjansen, men noen ganger så finner man det først ut når man har overgitt seg til situasjonen. Det er vår oppgave på planeten, å delta, å overgi seg til livet, og lære fra det. Og uavhengig om det går ene eller andre veien vil du slik bli klok på følelsene dine for ham. Ikke med å gruble, tenke, veie for og mot, men å gi slipp, lene deg inn og kjenne hva kroppen din sier. 

Samtidig får jeg inntrykk av at du har en del forbehold. Uroen din kan handle om en motstand mot usikkerhet i livet. Et behov for å vite, og en motstand mot nettopp det å ta sjanser. Jeg får inntrykk av at dette skaper en del ubehag for deg, og at det vil hjelpe deg å øve på dette. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

om at jeg svarer ikke på folk som prøver å teste meg. 

Håper du får det huset du ønsker deg. Siden du har bare bydd på ett hus så er det mest sannsynlig det du får, om du får noen ... 🙈

TS

Jeg spurte ikke for å teste. Jeg stilte spørsmål fordi jeg syntes jeg fikk bra svar forrige gang. Man stiller jo spørsmål fordi folk flinke – i hvert fall er det det jeg gjør :sjenert: 

Jeg kan by på det andre og. Jeg har råd til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 21.12):

Jeg fikk intet annet enn en betennelse i navlen, så jeg har vært litt fraværende og ikke fått svart deg igjen. ❤️ 

Så godt å høre at du vet en del om dette med smertene og tilbudene. Jeg har slitt selv med en del smerter, og følte jeg møtte så mye låste dører i helsevesenet. Men mine smerter hadde nok en psykosomatisk bakgrunn, så dermed ble jo dette med nervesystem og at det sitter i hjernen sentralt for meg. 

Når jeg leser det du skriver her, så er det bare en enorm dissonans. Jeg husker så godt den dansende følelsen jeg hadde fra ditt første innlegg, min helt tydelige opplevelse av "ditt vesen", energisk, sprudlende, stå-på, og så beskriver du så enormt med hindringer. Hindringer som fengsler den du er inne i en kropp som ikke kan leve ut den du er. Det er ikke rart at det både er praktiske og fysiske hindringer, men som også har blitt psykiske og åndelige hindringer. 

Skjønner også godt at du ikke vil skrive for mye konkret. Jeg kan jo kanskje si hvordan jeg har jobbet med dette med chakraer. Og så kan du lytte innover til egen intuisjon, og la den veilede deg. Jeg har også hatt mye smerter på ulike punkt i kroppen, og da har jeg lært om hva den tilhørende chakraen symboliserer, og hvordan man kan jobbe med å gjenopprette balanse i den, og fri flyt. (Jeg tenker naturligvis at smerter også er fysiske, og ikke noe sånn humbug, med at positive tanker fjerner smertene, men at de kan veilede meg til å løse opp i relasjonelle utfordringer, og mangler i livet.)

Et eksempel er at jeg har hatt mye brennende følelser under føttene, slitt med balansen, og ustøhet i beina. Har også fått gjentatte låsninger helt nederst i ryggen. Jeg har da sett på "the root chakra". Denne chakraen er forbundet med stabilitet, trygghet og sikkerhet. Det kan være økonomisk, fysisk, psykisk, emosjonelt, åndelig. Ro, trygghet, rutiner, økonomisk stabilitet. Så opplevde jeg at det passet veldig godt. (egentlig passet ustabilitet i alle chakraene med meg, og hadde mye å jobbe med, og det er jo ikke egentlig rart at man også får smerter når livet er vanskelig, og så blir det en negativ spiral). Men selv om det var vanskelig å få rutiner med mye smerter, vanskelig å stole på kroppen når den var ustø når jeg gikk rundt om, så jobbet jeg med disse tingene. Gjorde en del meditasjoner, der jeg lente meg på "jorden", kan søke f.eks på YouTube om meditasjoner forbundet med den bestemte chakra. Øvde på å grunne meg mot trygghet i bakken under meg. Skapte mer rutiner. You get the Picture. 

Nå for tiden har jeg hatt en sterk smerte i midten av magen, og sure oppstøt. Dette er forbundet med the solar plexus chakra. Denne er forbundet med kontroll/usikkerhet/sterk selvfølelse. Når jeg har mye smerter så er den forbundet med ubalanse, og at jeg ikke føler meg trygg på meg selv, sliter med grenser til andre, og kanskje enten er kontrollerende, eller unødvendig "people pleaser". Igjen så stemte det. Og jeg jobber med dette med å gjenerobre kontroll over meg selv, gi slipp på behovet for kontroll over andre osv. 

Dette er noe man kan bruke for å veilede seg. Og er ikke noe "magisk". Mange mener at buddhisme er en østlig åndelig versjon av psykologi. Jeg opplever buddhistiske prinsipper, og østlig visdom for å ha mye godt å komme med. Å jobbe med ting som grensesetting er selvsagt noe som påvirker kroppen uavhengig av hvilken kontekst man setter det inn i, men for meg har dette rammeverket gitt veldig støtte og retning. Jeg opplever støtten i så mange som er i den samme prosessen. Jeg lar denne gamle visdommen lede meg, og kobler meg på min egen intuisjon for å hjelpe meg selv. Jeg lever mer i tråd med hvem jeg egentlig er, og kjenner mer av min egen flamme. Vet ikke om dette er noe for deg? 

Selv etter alt det du har beskrevet av hindringer, og at jeg kan kjenne på kroppen selv den dissonansen mellom ditt vesen og blokkeringene du står fremfor, så kan jeg ikke annet enn å kjenne håp. Det er mer i vente for deg. Det er nye impulser. Det er "release", det er å kaste det sjalet i vinden og å la det seile av sted, fordi du skal nye steder, oppleve nye ting. Men det vil kreve mye av deg, det vil kreve å våge. Kanskje våge å gi slipp? Men jeg ser deg tydelig for meg, med vind i ansiktet, og latter. ❤️ 

TS

Tusen hjertelig takk igjen❤️ Jeg svarer deg mer en annen dag, men ville bare si at her var det mye interessant! Og den dissonansen du snakker om, er helt spot on! Du beskriver veldig godt hvem jeg egentlig er, uten alle disse hindringene og utfordringene, og jeg tror jeg fortsatt hadde vært den personen du ser, hvis de fysiske smertene og andre hindringer plutselig hadde blitt borte. Eller på en annen måte, jeg tror jeg fortsatt er den samme personen, men som du sier, så er jeg fenglset i min egen kropp, dette beskriver du så utrolig bra! Og når man blir stående i den situasjonen i mange år, så begynner man å miste håpet om endring. Man bare eksisterer, dag for dag. Derfor aner du ikke hvor mye det betyr at du ser håp, en release, og på nytt latter og glede❤️

Jeg skal svare deg mer når jeg har hodet litt mer med meg, ville bare foreløpig takke så mye for tiden du bruker på disse innleggene til meg❤️

Kan jeg spørre om noe annet i mellomtiden? Får du opp noe ang en mann jeg treffer jevnlig? Det er helt vennskapelig, men jeg liker han. Det er uansett ikke mulig for oss å starte noe romantisk, men jeg lurer likevel så veldig på hva han syns om meg? Om han liker meg, og evt på hvilken måte? Får du opp et eller annet ang dette? 🤗

Håper betennelsen i navlen er helt bra igjen, og at du har gode dager❤️

Anonymkode: 3b9c8...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg får inntrykk av at du vil vokse på å ta en sjanse her. Du vil lære mye på det, selv om det er en risiko. Du står og venter litt på riktige signal, eller noe som gjør at du føler deg trygg på å ta sjansen, men noen ganger så finner man det først ut når man har overgitt seg til situasjonen. Det er vår oppgave på planeten, å delta, å overgi seg til livet, og lære fra det. Og uavhengig om det går ene eller andre veien vil du slik bli klok på følelsene dine for ham. Ikke med å gruble, tenke, veie for og mot, men å gi slipp, lene deg inn og kjenne hva kroppen din sier. 

Samtidig får jeg inntrykk av at du har en del forbehold. Uroen din kan handle om en motstand mot usikkerhet i livet. Et behov for å vite, og en motstand mot nettopp det å ta sjanser. Jeg får inntrykk av at dette skaper en del ubehag for deg, og at det vil hjelpe deg å øve på dette. 

TS

Takk! Det du skriver stemmer godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tusen hjertelig takk igjen❤️ Jeg svarer deg mer en annen dag, men ville bare si at her var det mye interessant! Og den dissonansen du snakker om, er helt spot on! Du beskriver veldig godt hvem jeg egentlig er, uten alle disse hindringene og utfordringene, og jeg tror jeg fortsatt hadde vært den personen du ser, hvis de fysiske smertene og andre hindringer plutselig hadde blitt borte. Eller på en annen måte, jeg tror jeg fortsatt er den samme personen, men som du sier, så er jeg fenglset i min egen kropp, dette beskriver du så utrolig bra! Og når man blir stående i den situasjonen i mange år, så begynner man å miste håpet om endring. Man bare eksisterer, dag for dag. Derfor aner du ikke hvor mye det betyr at du ser håp, en release, og på nytt latter og glede❤️

Jeg skal svare deg mer når jeg har hodet litt mer med meg, ville bare foreløpig takke så mye for tiden du bruker på disse innleggene til meg❤️

Kan jeg spørre om noe annet i mellomtiden? Får du opp noe ang en mann jeg treffer jevnlig? Det er helt vennskapelig, men jeg liker han. Det er uansett ikke mulig for oss å starte noe romantisk, men jeg lurer likevel så veldig på hva han syns om meg? Om han liker meg, og evt på hvilken måte? Får du opp et eller annet ang dette? 🤗

Håper betennelsen i navlen er helt bra igjen, og at du har gode dager❤️

Jeg tenker at du både er og er ikke den samme personen. Du har den energien du hadde, du har de kvalitetene, du er deg og den du var, med det temperamentet, latteren, osv. samtidig er du det mennesket som har mistet disse drømmene av syne. Med å integrere begge deler, tror jeg ditt vesen vil komme tydeligere frem, i stedet for å druknes av "tapt håp" og smerte. For det mennesket som har mistet drømmer, du har også lært og vokst, selv om man ikke skal forgylle lidelse, så har den alltid lært oss noe, veien vår har alltid lært oss noe. Å våge å se at selv et smertefullt liv ikke bare trenger å være eksistens, at smerte ikke trenger å være lidelse, er en stor prosess, men det frigjør oss. ❤️ 

Av denne mannen så kjente jeg en lun varme. En trygghet. Et kriblende håp og spenning i magen. Jeg tror han liker deg. Men jeg lurer på om du stopper deg selv fra å være deg selv helt? 

Navlen er god igjen vet du, jeg hadde prestert å få et bittelitt kutt der, som tydeligvis ville kødde seg til. 🤦‍♀️Takk for omtanken! 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Takk! Det du skriver stemmer godt.

Takk for tilbakemelding. Lykke til i prosessen din 💪💪

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nå for tiden har jeg hatt en sterk smerte i midten av magen, og sure oppstøt. Dette er forbundet med the solar plexus chakra. Denne er forbundet med kontroll/usikkerhet/sterk selvfølelse. Når jeg har mye smerter så er den forbundet med ubalanse, og at jeg ikke føler meg trygg på meg selv, sliter med grenser til andre, og kanskje enten er kontrollerende, eller unødvendig "people pleaser". Igjen så stemte det. Og jeg jobber med dette med å gjenerobre kontroll over meg selv, gi slipp på behovet for kontroll over andre osv. 

Hei igjen, ts😊 Jeg fortsetter litt på tilbakemeldingen på det du skrev til meg. Jeg må si at det er så interessant det du skriver! Det er mye du skriver om som jeg allerede har vært litt bort i selv, men jeg er fortsatt en søkende og nysgjerrig sjel som ikke kan så mye om dette enda, mens du virkelig har satt deg inn i dette. Jeg kjenner at denne hjelpen din er et viktig steg på min vei, som om det var meningen at vi skulle «møtes»❤️

Jeg siterte et avsnitt fra innlegget ditt, fordi jeg også har hatt mye smerter i mellomgulvet i mange år, og refluks. Dette er ikke årsaken til all lidelsen og begrensningene jeg opplever, men ville bare nevne det siden jeg kjente meg sånn igjen i det du skriver. Det du skriver om solar plexus, og kontroll/selvfølelse/usikkerhet, grensesetting, people pleaser.. ja dette kjenner jeg meg såå igjen i!! Jeg har blitt flinkere til grensesetting i forhold til venner og bekjente, men sliter veldig med det i nær familiesammenheng. Når nær familie trenger hjelp, på jevnlig basis, så vil man gjerne gjøre så godt man kan for å få det til, selv om det i perioder kan slite veldig på meg. Jeg får en fryktelig dårlig følelse hvis jeg velger å si nei en gang, og den følelsen spiser meg opp og gjør meg dårligere enn om jeg bare hadde gjort den tjenesten i utgangspunktet. Så hvordan finne balanse her..? Dette gjelder et veldig nært familiemedlem. Et annet nært familiemedlem skaper også ubalanse i meg, da hun ikke behandler meg så bra. Jeg føler jeg stadig må vise forståelse for det ene og det andre, for ikke å skape krangel. Men så merker jeg jo at jeg blir lei meg og føler meg tilsidesatt mange ganger, og dette har også skapt en ubalanse, som igjen skaper smerter i kroppen. Det er jeg overbevist om.

Jeg føler nok at jeg vet en del om årsaker til mine smertertilstander, jeg kjenner meg selv godt etter hvert. Det er mye sorg for hva som aldri ble, usikkerhet på meg selv, frykt for at fremtiden skal bli like vanskelig, frykt for å ende opp alene, frykt for å ikke være godt likt.. ja, samt de litt vanskelige relasjonene i nærfamilien, av ulike årsaker. Men, en ting er å føle på mulige årsaker, men hvordan løser man opp i disse flokene hvis det ikke finnes noen umiddelbar løsning? Er det her meditasjon, jording, grensesetting og aksept kommer inn i bildet? Kan smerter gi slipp hvis man klarer å finne en balanse på disse tingene? Jeg er så sensitivt, føler så mye, og det tror jeg har skapt mye indre stress og spenninger. Så jeg føler altså jeg vet mye om totalsituasjonen, men klarer ikke samle trådene helt, klarer ikke finne løsningen på å komme seg ut av flokene. Men det du deler tar meg et steg videre❤️

Gir en tilbakemelding på det siste innlegget ditt i et eget innlegg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...