AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #61 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 2.17): Du kan ikke fjerne eksterne hindringer. Du kan fjerne bare de inni deg selv, og de mellom deg og andre. Jeg ville tenkt på hva som hindrer deg i å forvente mer fra mannen, kommunisere disse tydelig, og ta det selvivaretagende valget hvis han ikke vil sette verden i bevegelse for å møte deg i dine ønsker. Hva hindrer deg fra å lære om hans kultur/religion, det vil åpne øynene dine og gi deg en retning fremover, for å fjerne hindringen mellom deg og ham. Gi slipp på kontrollbehovet for ting du ikke kan påvirke, frigjør energi som deretter brukes til å kontrollere det du kan. ❤️ Jeg kjenner at du har en styrke i deg som du unngår, i frykt for å feile. Kjenner en stor blokkering. TS Anonymkode: 5b501...6c9 Dette er spot on, er nok dessverre min egen frykt som er det aller største hinderet…! Tusen takk! ❤️ Anonymkode: b4596...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #62 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er spot on, er nok dessverre min egen frykt som er det aller største hinderet…! Tusen takk! ❤️ Anonymkode: b4596...18f Så fint å høre at dette kunne passe deg. Lykke til i prosessen din fremover ❤️ TS Anonymkode: 5b501...6c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #63 Del Skrevet 26. november 2022 Får jeg jobb snart? Søker og søker! Anonymkode: 27273...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #64 Del Skrevet 26. november 2022 Hei🙂 John vil gjerne at du leser meg hvis du klarer. Lurer på om jeg flytter ut fra kjæresten og kjøper min egen leilighet snart, og om kjærligheten vår består selv om jeg ønsker å være særboer? Ting er vanskelig og tøft i forholdet vårt pga forskjellige alvorlig ting som har skjedd det siste året, i tillegg ser jeg ikke sønnen min når jeg bor hos han og derfor føler jeg at jeg trenger mitt eget. Takk🙏 Anonymkode: 379f2...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #65 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei🙂 John vil gjerne at du leser meg hvis du klarer. Lurer på om jeg flytter ut fra kjæresten og kjøper min egen leilighet snart, og om kjærligheten vår består selv om jeg ønsker å være særboer? Ting er vanskelig og tøft i forholdet vårt pga forskjellige alvorlig ting som har skjedd det siste året, i tillegg ser jeg ikke sønnen min når jeg bor hos han og derfor føler jeg at jeg trenger mitt eget. Takk🙏 Anonymkode: 379f2...198 Ikke John men jeg😊 Anonymkode: 379f2...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #66 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mitt inntrykk er at du er blitt lurt. Hvis han virkelig ville få det til med deg, så hadde han gjort det. Du holder fast i en fantasi som skader deg. Og jeg får ikke inntrykk av at dette var en bra person, og at du egentlig har blitt skjermet fra noe vondt og ubehagelig. Du fortjener mye, mye bedre ❤️ TS Anonymkode: 5b501...6c9 Takk for tiden din,men jeg må få lov å si at dette er veldig veldig feil. Beklager. Jeg kan ikke fortelle deg hvorfor det er feil her, men det er dessverre det. Ønsker ha dette mest mulig anonymt her. Han er et nydelig menneske med bare gode intensjoner og jeg vet han har følelser fortsatt. Holder ikke fast på fantasi nei. Vet ikke hvem som satt likesen på det du skrev men rart å vise seg enig i noe som er skivebom. Anonymkode: c859d...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #67 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk for tiden din,men jeg må få lov å si at dette er veldig veldig feil. Beklager. Jeg kan ikke fortelle deg hvorfor det er feil her, men det er dessverre det. Ønsker ha dette mest mulig anonymt her. Han er et nydelig menneske med bare gode intensjoner og jeg vet han har følelser fortsatt. Holder ikke fast på fantasi nei. Vet ikke hvem som satt likesen på det du skrev men rart å vise seg enig i noe som er skivebom. Anonymkode: c859d...dae Du eier selvsagt din egen oppfattelse av dette. Men det er ikke det jeg får av måten du skriver om det på, og energien det gir. Selv ikke svaret ditt her tilbake til meg. Du trenger jo ikke si beklager til meg, det er ditt liv. Det smerter meg ikke å ta feil, men det virker som det smerter deg å høre hva jeg hadde å si. Og at du har et behov for å forsvare at dette er reelt. Det sier mye. Jeg ønsker deg masse lykke til og håper du ikke ender med å bli såret. 🙏 TS Anonymkode: 5b501...6c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #68 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei🙂 John vil gjerne at du leser meg hvis du klarer. Lurer på om jeg flytter ut fra kjæresten og kjøper min egen leilighet snart, og om kjærligheten vår består selv om jeg ønsker å være særboer? Ting er vanskelig og tøft i forholdet vårt pga forskjellige alvorlig ting som har skjedd det siste året, i tillegg ser jeg ikke sønnen min når jeg bor hos han og derfor føler jeg at jeg trenger mitt eget. Takk🙏 Anonymkode: 379f2...198 Så hyggelig at John vil at jeg skal lese deg da Neida. ❤️ Jeg legger merke til at din kjærlighet til deg selv vokser. Du vil ta steget og gjøre det du trenger fra deg selv. Og i den prosessen er det mulig at du blir oppmerksom på noen ting du kanskje ikke helt ønsker å se. Men det er for det gode. Du vil oppleve en styrke og mestringsfølelse du har savnet. Selv om smerten av at noen ting mellom dere går i stykker også vil være der. Men det er litt som den klisjeen, noen ganger må noen ting gå i stykker for at bedre skal komme til. Du har en sterk indre intuisjon som roper på å bli lyttet til. Du vet hva du trenger aller mest selv. Du har svarene, om du våger å lytte. De ligger der rett ved overflaten og egentlig trenger du ikke spørre noen andre, for du vet det egentlig selv. Det ser jeg på spørsmålene dine. Leit å høre at det er tungt for tiden. Ta vare på deg selv, la kjærligheten inni deg vokse, du har så mye å gi. ❤️ TS Anonymkode: 5b501...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 27. november 2022 #69 Del Skrevet 27. november 2022 Hei TS! Har møtt en mann som jeg klaffet “for“godt med veldig fort, redd for at jeg atter en gang lar meg selv bli blind.. han sier forøvrig han har de samme følelsene og tankene om meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #70 Del Skrevet 27. november 2022 Tussemor47 skrev (1 minutt siden): Hei TS! Har møtt en mann som jeg klaffet “for“godt med veldig fort, redd for at jeg atter en gang lar meg selv bli blind.. han sier forøvrig han har de samme følelsene og tankene om meg.. Dette er todelt. Du er bevisst på om du er blitt blind. Men du kan også bli blind på grunn av denne bevisstheten. Du har åpnet øynene, men også åpnet boksen med frykt. Du kan spørre meg, men ingen kan ta gode valg som ikke stoler på seg selv. Du er selvbevisst på din egen tendens til å håpe på det beste og la kjærligheten og intensiteten i følelsene ta over. Det er et steg i riktig retning. Men du kan heller ikke la frykten for å gå i samme fella ta over. Kjærlighet innebærer alltid en risiko. Men om det er ekte kjærlighet er det alltid verdt det. Uansett hva man risikerer. Fordi det belyser deg selv innenfra. Gå fremover med kjærligheten til deg selv først og fremst. Da vil grensene være der. Kjærligheten har fire elementer, kjærlig vennlighet, medfølelse, glede og å være inkluderende (å ta i mot andres smerte, og ikke ekskludere de vonde delene av livet). Har du dette, så har du mye. TS Anonymkode: 5b501...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 27. november 2022 #71 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er todelt. Du er bevisst på om du er blitt blind. Men du kan også bli blind på grunn av denne bevisstheten. Du har åpnet øynene, men også åpnet boksen med frykt. Du kan spørre meg, men ingen kan ta gode valg som ikke stoler på seg selv. Du er selvbevisst på din egen tendens til å håpe på det beste og la kjærligheten og intensiteten i følelsene ta over. Det er et steg i riktig retning. Men du kan heller ikke la frykten for å gå i samme fella ta over. Kjærlighet innebærer alltid en risiko. Men om det er ekte kjærlighet er det alltid verdt det. Uansett hva man risikerer. Fordi det belyser deg selv innenfra. Gå fremover med kjærligheten til deg selv først og fremst. Da vil grensene være der. Kjærligheten har fire elementer, kjærlig vennlighet, medfølelse, glede og å være inkluderende (å ta i mot andres smerte, og ikke ekskludere de vonde delene av livet). Har du dette, så har du mye. TS Anonymkode: 5b501...6c9 Tusen takk for gode refleksjoner som jeg tar med meg i all ydmykhet❤️❤️ Tusen takk🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #72 Del Skrevet 27. november 2022 Tussemor47 skrev (1 minutt siden): Tusen takk for gode refleksjoner som jeg tar med meg i all ydmykhet❤️❤️ Tusen takk🥰 Lykke til! Håper det endelig lykkes for deg og dere. Det merkes at du lyses opp av kjærligheten. ❤️ TS Anonymkode: 5b501...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 27. november 2022 #73 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lykke til! Håper det endelig lykkes for deg og dere. Det merkes at du lyses opp av kjærligheten. ❤️ TS Anonymkode: 5b501...6c9 Dét gjør det absolutt❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #74 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg trenger hjelp til å forstå meg selv. For å få det bedre i fremtiden. jeg har helt siden jeg hvar liten vært flink til å ta kamper for andre. Når det kommer til at jeg skal argumentere for meg selv blir jeg stående å skjelve med gråten i halsen og tykk stemme. Det går lenge før jeg står opp for meg selv, og da blir det gråt. I mitt våksne liv har jeg opplevd dødsfall, kronisk sykdom og andre tøffe ting, men jeg lar det ikke påvirke meg. Selv om jeg vet det er best for meg å roe ned gjør jeg ikke det. Jeg sier ja til alt og jobber mer enn noen sinne. Jeg klarer aldri å slutte fred med meg selv om jeg ikke stiller opp over alt, til enhver tid. Flink pike er betegnelsen. Leser du noe mer? Anonymkode: 9e4cb...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
balto999 Skrevet 27. november 2022 #75 Del Skrevet 27. november 2022 Vil gjerne bli lest 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #76 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trenger hjelp til å forstå meg selv. For å få det bedre i fremtiden. jeg har helt siden jeg hvar liten vært flink til å ta kamper for andre. Når det kommer til at jeg skal argumentere for meg selv blir jeg stående å skjelve med gråten i halsen og tykk stemme. Det går lenge før jeg står opp for meg selv, og da blir det gråt. I mitt våksne liv har jeg opplevd dødsfall, kronisk sykdom og andre tøffe ting, men jeg lar det ikke påvirke meg. Selv om jeg vet det er best for meg å roe ned gjør jeg ikke det. Jeg sier ja til alt og jobber mer enn noen sinne. Jeg klarer aldri å slutte fred med meg selv om jeg ikke stiller opp over alt, til enhver tid. Flink pike er betegnelsen. Leser du noe mer? Anonymkode: 9e4cb...be8 ❤️ Jeg fikk vondt av deg. Jeg følte en enormt skremmende følelse i brystet og fikk lyst til å gråte i et langt år. Jeg tror du fortsetter å gjøre dette selv om du i årevis har skjønt at det ikke er lurt, rent intellektuelt, med hodet, fordi tross all lidelsen dette medfører for deg så er det bedre enn å face hva enn du flukter fra. Du møter opp og møter opp, men du føler likevel ikke at dine nære relasjoner er virkelig nær, for du våger ikke å møte opp som deg. Hjertechakraen din er i ubalanse. Har du en dårlig holdning? Synker sammen og beskytter brystet, puster du med brystet og ikke ned i magen? Hvis dette stemmer, så kan det å jobbe med å gjenvinne balansen her hjelpe. Jeg får opp at det du flykter fra kan handle om at du klandrer deg selv litt for det. Du våger ikke se på det for du frykter skam og skyldfølelse. Du ønsker trygghet, og mønsteret ditt tilsier at denne jobbingen, kjempingen og flukten skal gi deg det, men du er enda ikke trygg. Identifiser hva det er du trenger for å stoppe opp. Det var vondt å kjenne på dette. Jeg synes ikke du fortjener å ha det sånn. TS Anonymkode: 5b501...6c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #77 Del Skrevet 27. november 2022 balto999 skrev (10 minutter siden): Vil gjerne bli lest 😍 Så hyggelig 😘 TS Anonymkode: 5b501...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #78 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ❤️ Jeg fikk vondt av deg. Jeg følte en enormt skremmende følelse i brystet og fikk lyst til å gråte i et langt år. Jeg tror du fortsetter å gjøre dette selv om du i årevis har skjønt at det ikke er lurt, rent intellektuelt, med hodet, fordi tross all lidelsen dette medfører for deg så er det bedre enn å face hva enn du flukter fra. Du møter opp og møter opp, men du føler likevel ikke at dine nære relasjoner er virkelig nær, for du våger ikke å møte opp som deg. Hjertechakraen din er i ubalanse. Har du en dårlig holdning? Synker sammen og beskytter brystet, puster du med brystet og ikke ned i magen? Hvis dette stemmer, så kan det å jobbe med å gjenvinne balansen her hjelpe. Jeg får opp at det du flykter fra kan handle om at du klandrer deg selv litt for det. Du våger ikke se på det for du frykter skam og skyldfølelse. Du ønsker trygghet, og mønsteret ditt tilsier at denne jobbingen, kjempingen og flukten skal gi deg det, men du er enda ikke trygg. Identifiser hva det er du trenger for å stoppe opp. Det var vondt å kjenne på dette. Jeg synes ikke du fortjener å ha det sånn. TS Anonymkode: 5b501...6c9 Det traff på en prikk! Puste med magen er det første steget jeg kan starte med, samtidig slutte å beskytte brystet. Jeg vet ikke selv hva jeg flykter fra. Meg selv og mine egne forventninger kanskje? Har hatt en trygg og god oppvekst med gode relasjoner både nå og da. Jeg har alltid hørt at jeg er flink, tror gjerne det er dét jeg måler verdien min i. Anonymkode: 9e4cb...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #79 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det traff på en prikk! Puste med magen er det første steget jeg kan starte med, samtidig slutte å beskytte brystet. Jeg vet ikke selv hva jeg flykter fra. Meg selv og mine egne forventninger kanskje? Har hatt en trygg og god oppvekst med gode relasjoner både nå og da. Jeg har alltid hørt at jeg er flink, tror gjerne det er dét jeg måler verdien min i. Anonymkode: 9e4cb...be8 Takk for tilbakemeldingen. Hva ville skje om du antok at du var verdiløs? Noen ganger må man eksperimentere med slike tanker for å fri seg litt fra "worth ties". Hva er det verdt å være "verdifull" om man har det grusomt? Når man er så mye i hodet som du er så er det også naturlig at man prøver å løse problemet på den måten. Ved å tenke mer, ved å jobbe mer, ved å lese mer. Hva ville skje nå, om du ikke gjorde det denne gangen. Om du startet med kroppen, og lot kroppen informere deg. F.eks sette av noe tid hver dag, sett på en alarm, der du bare fokuserer på å komme inn i kroppen din. Hva sier den? Uten å google, uten å perfeksjonere, uten å lese, eller tenke. TS Anonymkode: 5b501...6c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 27. november 2022 #80 Del Skrevet 27. november 2022 jeg vil bli lest 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå