Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat sagt til han at han har vært den beste pappa noen kunne få. Og det mener jeg! Han ble så glad for å høre det!

Jeg kunne ikke hatt en bedre pappa enn han, og det har jeg alltid tenkt. Og vi har alltid hatt et nært forhold.

Selv om han hentet meg hjem fra fester da jeg var 17 år. Og selv om han var streng av og til når jeg var ung!

Pappan min er en av de beste!

Han har alltid vært der for meg, uansett hva. Han var der når jeg gikk til skolen i 1 klasse, og han var der når jeg måtte pugge tyske verb på vgs. Og gjennom diverse han har fått erfare gjennom min ungdom, som ikke alltid var lett! Han har alltid vært der for meg! Både gjennom kjærlighet og diverse kjærlighetssorger, så var pappan min der uansett, og tok imot alle følelser jeg hadde. Han var alltid den stødige som tok i mot alt fra oss barna. 

Både han og min mor har stilt opp for barnebarn og oldebarn. De to passer ennå oldebarn når det behøves. 

Nå er han 88 år, og vi har fortsatt god kontakt. Og han er alltid der for meg. Det har vært så fint. Jeg er så takknemlig og glad for å ha en far som han har vært hele tiden. 

Han er 88 år, og er ennå frisk og sprek for sin alder, så jeg håper at han lever i mange år ennå. Men jeg gruer meg så til å miste han.

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig koselig det var å lese dette❤ Kjenner jeg ble glad på dine vegne. Så godt det må være å ha en slik trygg og god havn å ha enten ting butter imot og det er tøffe tak eller på solskinnsdager.. 

• Hjerte 1
Skrevet

Så koselig å lese❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...