Gå til innhold

Intimsoner på treningssenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg opplevd at jeg nesten alltid får en person på siden av meg når jeg er på tredemølla. Jeg forstår det virkelig ikke. Det er femten tredemøller på rad, og tre er opptatt. Likevel velger personen den rett ved siden av meg. 

Jeg kjenner det er godt med litt space når jeg skal løpe intervaller, og jeg lurer på om det er jeg som er skikkelig sær. 

Som regel er det unge, trente jenter i 20-årene som stiller seg ved siden av meg. Kanskje de liker å vise seg frem🫣 hva vet jeg. Noen som har reagert på det samme? 

Hilsen sura i 30-årene😂

Anonymkode: 1aa75...7b6

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe jeg ser tankegangen din altså, men tenker at når vi er på et studio så er det noe vi bare må tåle. Selv velger jeg som regel de møllene som er lengst borte fra alle andre, men jeg må tåle at noen stiller seg ved siden av meg selv om det er ørten andre ledige. Vi er forskjellige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy

Er dette i en by? Vi er på vei til å bli mer kontinentale. Fortsatt dominerer den kjente norsk-kulturelle tendensen i at vi setter oss lengst mulig unna hverandre på bussen osv., men det preger ikke alle i like stor grad lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitalogy skrev (3 minutter siden):

Er dette i en by? Vi er på vei til å bli mer kontinentale. Fortsatt dominerer den kjente norsk-kulturelle tendensen i at vi setter oss lengst mulig unna hverandre på bussen osv., men det preger ikke alle i like stor grad lenger.

Jepp, i en stor by😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min favoritt mølle som rett å slett et bedre enn de andre. Så den bruker jeg uansett . Utenom når den er tatt selvfølgelig. Men da har jeg en nr 2 😉😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy
Overaltalltid skrev (4 minutter siden):

Jeg har min favoritt mølle som rett å slett et bedre enn de andre. Så den bruker jeg uansett . Utenom når den er tatt selvfølgelig. Men da har jeg en nr 2 😉😅

Jo.. Litt i samme gate her. Jeg ønsker avstand til folk, er av typen som sitter i nederst i hjørnet på puben eller kafeen. Men jeg er kresen på møllene - jeg undersøker stramheten og svikten i båndet før jeg starter økta. Noen ganger er den "gode" mølla rett ved siden av en annen, da får det bare bli slik. Har fått noen blikk der går jeg undersøker flere møller, og så ender jeg opp på den som er ved siden av den andre personen i hele lokalet. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vitalogy skrev (Akkurat nå):

Jo.. Litt i samme gate her. Jeg ønsker avstand til folk, er av typen som sitter i nederst i hjørnet på puben eller kafeen. Men jeg er kresen på møllene - jeg undersøker stramheten og svikten i båndet før jeg starter økta. Noen ganger er den "gode" mølla rett ved siden av en annen, da får det bare bli slik. Har fått noen blikk der går jeg undersøker flere møller, og så ender jeg opp på den som er ved siden av den andre personen i hele lokalet. 😛 

Haha ja høres helt ut som meg 😅😅😅 Sitter og innerst bakerst og synte det er digg å være i fred. Men ja møkka har jeg allerede et forhold til. En mølle er ikke en mølle når du løper 🤷😅 😅💯

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid stille meg ved siden av trente jenter i 20-årene, om mulig.... :-)

Anonymkode: 8ad39...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker alltid stille meg ved siden av trente jenter i 20-årene, om mulig.... 🙂

Anonymkode: 8ad39...c78

Haha😂 ser den! Jeg er en kvinne selv i 30-årene, så jeg forstår ikke hvorfor alle flokker seg rundt meg og mølla jeg vil ha fred på🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitalogy skrev (7 minutter siden):

Haha! Forstår litt mer nå, men jeg har aldri merket store kvalitetsforskjeller på møllene der jeg går, men godt mulig det er det altså😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du finner tider der færrest trener.

Selv trener jeg stort sett alltid alene… helt nydelig.

Anonymkode: 68d90...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Se om du finner tider der færrest trener.

Selv trener jeg stort sett alltid alene… helt nydelig.

Når får du være alene da? Jeg har barn og full jobb og er ingen morgenfugl, så orker ikke å være der veldig tidlig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg trener finnes det to-tre forskjellige typer møller. Jeg bruker kun en av dem pga type spaker på. I tillegg vet jeg om at enkelte bråker mer enn andre. 

Velger altså mølle ut fra favoritttype og tidligere erfaring med bråke faktor på den enkelte maskin 🤷‍♀️😜

Det er også litt gøy å løpe om kapp med mennesker som ikke vet at de deltar i et race 😆

Anonymkode: dab14...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når får du være alene da? Jeg har barn og full jobb og er ingen morgenfugl, så orker ikke å være der veldig tidlig😅

På kvelden eller på morgenen er da det er færrest mennesker

Anonymkode: a15fe...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Opplevde nesten det samme idag og ble helt paff ! 
Jeg liker å avslutte hver økt med sykling. Da jeg begynte var absolutt alle syklene ledige, det var kun meg der. Plutselig kommer det to godt voksne «kamerater» som tydeligvis kjente hverandre og satte seg på hver sin side av meg ! Altså av ALLE syklene som var ledige måtte de velge de to som var tettes inntil meg ! 
og de skulle heller sykle ved siden av meg framfor ved siden av hverandre ..!
jeg vurderte faktisk å gå av og begynne på nytt på en annen sykkel, men tenkt det kanskje var litt vel tydelig av meg..

mulig det er jeg som er rar, men jeg likte det svært dårlig .. dette var også i en storby, så mulig det er jeg som er miljøskada .. :) 

Anonymkode: 76793...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trener sent stort sett sent. Drar ofte å trener når unger har lagt seg og det som skal gjøres er gjort. Kan ta litt tid å venne seg til å dra ut klokken 21:30/21:45 for å dra å trene. Men etter en stund kommer man inn i en rytme på det. Stuper til sengs og sover som en stein etterpå😆

Har du aleneomsorg for barna, så blir det jo mer utfordrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Trener sent stort sett sent. Drar ofte å trener når unger har lagt seg og det som skal gjøres er gjort. Kan ta litt tid å venne seg til å dra ut klokken 21:30/21:45 for å dra å trene. Men etter en stund kommer man inn i en rytme på det. Stuper til sengs og sover som en stein etterpå😆

Har du aleneomsorg for barna, så blir det jo mer utfordrende.

Jeg får ikke sove hvis jeg trener for sent, pga alt adrenalinet. Jeg får vel bare finne meg i at det er litt folksomt rundt meg🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja! Opplevde nesten det samme idag og ble helt paff ! 
Jeg liker å avslutte hver økt med sykling. Da jeg begynte var absolutt alle syklene ledige, det var kun meg der. Plutselig kommer det to godt voksne «kamerater» som tydeligvis kjente hverandre og satte seg på hver sin side av meg ! Altså av ALLE syklene som var ledige måtte de velge de to som var tettes inntil meg ! 
og de skulle heller sykle ved siden av meg framfor ved siden av hverandre ..!
jeg vurderte faktisk å gå av og begynne på nytt på en annen sykkel, men tenkt det kanskje var litt vel tydelig av meg..

mulig det er jeg som er rar, men jeg likte det svært dårlig .. dette var også i en storby, så mulig det er jeg som er miljøskada .. :) 

Anonymkode: 76793...ce7

Haha, hva, så spesielt! Jeg har også vurdert å gå av mølla for å slippe personer ved siden av meg. Sist havnet jeg ved siden av en som gikk på mølla mens han snakket høyt i telefonen🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Haha, hva, så spesielt! Jeg har også vurdert å gå av mølla for å slippe personer ved siden av meg. Sist havnet jeg ved siden av en som gikk på mølla mens han snakket høyt i telefonen🤣

Hehe. Drev tidligere med litt orientering. Skulle da innimellom trene på å løpe avslappet i god hastighet mens hodet fokuserte på noe (enkelt). Jeg leste derfor Donald Duck mens jeg løp på mølla i brukbar fart. Jeg vet ikke om det var derfor et par ganger noen gikk og tok en annen mølle.

Overaltalltid skrev (1 time siden):

Haha ja høres helt ut som meg 😅😅😅 Sitter og innerst bakerst og synte det er digg å være i fred. Men ja møkka har jeg allerede et forhold til. En mølle er ikke en mølle når du løper 🤷😅 😅💯

Du har peil 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg en pen dame på mølla så velger jeg som regel den ved siden av henne. Liker å høre den tunge pusten hennes og lukten av den svette diskomusa. 

Anonymkode: 02d86...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...