Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #61 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg ønsker meg ikke jekk. Jeg har nemlig ikke bil. Ikke nips, blir bare stående og samle støv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 23. desember 2005 #62 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg må ærlig innrømme at kakaomaskin som kan kjøpes hos Elkjøp, som tom har tappekran kanskje ikke er det jeg kommer til å juble høyest over om jeg finner den under juletreet. (jeg føler at akkurat der går det helt fint med kasserolle) ← Jeg håper virkelig ikke noen kjøper noe slikt til meg... det er bare en i rekken av "ubrukelige maskiner produsentene finner opp og markedsfører hardt til jul slik at folk som ikke vet hva de skal kjøpe til slekt/venner synes det høres ut som en god ide" ... hvor stort kjøkken må man egentlig ha for å få plass til alle kakaomaskiner/smoothie-lagere/popcornmaskiner/eggkokere/pizzastekere/osv?! Ellers så har jeg ikke så tror jeg de fleste som gir meg gave kjenner meg og smaken min rimelig godt så jeg tviler på at jeg finner noe jeg absolutt ikke liker under treet... Håper i hvertfall det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. desember 2005 #63 Del Skrevet 24. desember 2005 Ikke bøker IKKE i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå