Gå til innhold

Tror jeg har sett et gjenferd.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig spesiell opplevelse i går natt. Jobber som nattevakt på sykehjem og jeg så en pasient som gikk med rullator sammen med kollegaen min.

Hun tok rapporten, også nevnte jeg at hun gikk så fint nå til kollegaen min, så sier hun at pasienten er jo død. Vært død i noen dager, og begravelsen er til uken. Kollegaen min gikk alene.

Jeg har aldri opplevd å sett syner, men jeg tror på at det finnes gjenferd, bare trodde aldri man kunne se de. Noen her som har sett gjenferd før? Hva annet kan dette ha vært? Går ikke på noe medikamenter.. 

Anonymkode: 68b02...095

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde fjenferdet rullator?.

Har alltid lurt på hvordan et gjenferd skal kunne manifestere klær og rullator i etterlivet 🤔

Anonymkode: 3cfee...1af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde fjenferdet rullator?.

Har alltid lurt på hvordan et gjenferd skal kunne manifestere klær og rullator i etterlivet 🤔

Anonymkode: 3cfee...1af

Ja var 100% som at hun var i live... og utstyret.. en høy rullator. Ja lurer på det samme!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du enten blander med en annen pasient, har sett feil, eller har blandet et minne du har om denne pasienten med virkeligheten. Det skjer. Hjernene våre er langt fra ufeilbarlige, de spiller oss puss hele tiden! 🙂

Anonymkode: 68fcc...f99

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Du enten blander med en annen pasient, har sett feil, eller har blandet et minne du har om denne pasienten med virkeligheten. Det skjer. Hjernene våre er langt fra ufeilbarlige, de spiller oss puss hele tiden! 🙂

Anonymkode: 68fcc...f99

Du har kanskje sett scenen på film - at hovedpersonen tror vedkommende ser et kjent ansikt, og så er det ikke den man tror det er likevel når det kommer til stykket.

Så du dette bakfra eller forfra, og hva var omtrent avstanden da du så dem ...?

Anonymkode: 91093...430

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Veldig spesiell opplevelse i går natt. Jobber som nattevakt på sykehjem og jeg så en pasient som gikk med rullator sammen med kollegaen min.

Hun tok rapporten, også nevnte jeg at hun gikk så fint nå til kollegaen min, så sier hun at pasienten er jo død. Vært død i noen dager, og begravelsen er til uken. Kollegaen min gikk alene.

Jeg har aldri opplevd å sett syner, men jeg tror på at det finnes gjenferd, bare trodde aldri man kunne se de. Noen her som har sett gjenferd før? Hva annet kan dette ha vært? Går ikke på noe medikamenter.. 

SIkker på at kollegaen din ikke gikk med en annen pasient?

Anonymkode: 38bbc...7a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hørte en bil på gårdsplassen. Trodde først mannen kom litt tidligere hjem. Sto å lagde middag.  Ser ut av kjøkken vindu, og der ser jeg en ung gutt i arb klær jeg ikke kjenner. Til og med speilbilde i vinduet på bilen. Det lå ca 5cm nysnø, gikk ut på trappa, ingen gutt og ingen spor i snøen. Gikk bort til kjøkken vinduet. Da jeg ikke hadde hørt noen bil dra igjen. Der er det ingen bil, og ingen spor i nysnøen der heller. Noen mnd senere, peker mitt 3 år gamle barn på et sted i gangen og lurer på hvem han gutten i gangen var. Jeg spurte hvordan ha så ut, og stemte godt med hanjeg hadde sett rett utenfor vindu. Jeg har vel funnet ut hvem han kan være, siden det evnt ikke kan være så mange andre. Men han hadde ingen tilknytning til huset her. Så skjønner det ikke helt. Uansett hva, veldig rart. Et barn til har også spurt og pekt på mannen i gangen.men jeg har ikke sett noen der. Kun forbi kjøkken vinduet 

Anonymkode: 77e6d...cea

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 10.23):

Ja hørte en bil på gårdsplassen. Trodde først mannen kom litt tidligere hjem. Sto å lagde middag.  Ser ut av kjøkken vindu, og der ser jeg en ung gutt i arb klær jeg ikke kjenner. Til og med speilbilde i vinduet på bilen. Det lå ca 5cm nysnø, gikk ut på trappa, ingen gutt og ingen spor i snøen. Gikk bort til kjøkken vinduet. Da jeg ikke hadde hørt noen bil dra igjen. Der er det ingen bil, og ingen spor i nysnøen der heller. Noen mnd senere, peker mitt 3 år gamle barn på et sted i gangen og lurer på hvem han gutten i gangen var. Jeg spurte hvordan ha så ut, og stemte godt med hanjeg hadde sett rett utenfor vindu. Jeg har vel funnet ut hvem han kan være, siden det evnt ikke kan være så mange andre. Men han hadde ingen tilknytning til huset her. Så skjønner det ikke helt. Uansett hva, veldig rart. Et barn til har også spurt og pekt på mannen i gangen.men jeg har ikke sett noen der. Kun forbi kjøkken vinduet 

Anonymkode: 77e6d...cea

En nabo? Familie med tidligere eiere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 3.31):

Mest sannsynlig en logisk forklaring. Jeg tror på ånder (gjenferd), men tror at hvis de viser seg så er det mer som skygger og silhuetter i mer eller mindre grad. Som noen andre her nevnte, så ville du nok neppe sett et evt gjenferd med rullator og utstyr.

Anonymkode: b00dd...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...