AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Del Skrevet 12. november 2022 Jeg har hatt mange forskjellige parfymer før jeg ble minimalist og fant ut hva slags stil og duft jeg foretrekker. Siden jeg er veldig glad i det enkle og det rene har jeg nå valgt bort mange av de duftene jeg hadde stående i skapet. Dersom jeg ikke liker parfymeflasken så er det en solid nei fra meg, selv om duften er god. Og er flasken fin, men duften ikke helt min smak, så er det også et nei for meg. Jeg har derfor luktet og luktet og sett på mye på flaskene og gjort mange parfymeri ansatte litt forvirret.😅 Men nå har jeg landet på disse som mine allround parfymer. 1. Noa, Edt, Cacharel 2. Rose De Grasse, Edp, Aerin 3. Rose De Grasse Pour Filles, Edt, Aerin 4, Her, Edt, Burberry Du som også er minimalist, hvilke parfymer har du? Og er du like opptatt av flaske vs duft som jeg er? 🤩 Anonymkode: 625c9...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Del Skrevet 12. november 2022 Minimalist her også. Går kun i denne, kjøper den igjen og igjen. Jeg er ikke så glad i parfyme generelt, så denne passer meg med en frisk naturlig duft. Ikke typisk parfyme lukt. Anonymkode: b6090...26a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Del Skrevet 12. november 2022 Bruker ikke parfyme. Er for så vidt ikke minimalist heller, tror jeg. Litt usikker på hva din definisjon av minimalist innebærer. Anonymkode: 3f87d...bf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 12. november 2022 #4 Del Skrevet 12. november 2022 She - Emporio Armani Brukt den i tjue år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Minimalist her også. Går kun i denne, kjøper den igjen og igjen. Jeg er ikke så glad i parfyme generelt, så denne passer meg med en frisk naturlig duft. Ikke typisk parfyme lukt. Anonymkode: b6090...26a Det er den eneste parfymen jeg bruker. Ifølge typen som jobber med hvitevarer så lukter den som isen i en nedfryst fryser. Og jeg er helt enig 😄 Anonymkode: 68fe8...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Minimalist her også. Går kun i denne, kjøper den igjen og igjen. Jeg er ikke så glad i parfyme generelt, så denne passer meg med en frisk naturlig duft. Ikke typisk parfyme lukt. Anonymkode: b6090...26a Er det den samme som den som er oppført som classic rain? Anonymkode: 625c9...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #7 Del Skrevet 13. november 2022 Ingen. Anonymkode: 68c93...28f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #8 Del Skrevet 13. november 2022 Si Anonymkode: a67b7...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #9 Del Skrevet 13. november 2022 Jo Malone Wood Sage and Sea Salt. Ja, har bare den bryr meg ikke om innpakning, bare lukten som betyr noe. Anonymkode: 1a3db...fa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #10 Del Skrevet 13. november 2022 Ingen! Anonymkode: 77520...0c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #11 Del Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jo Malone Wood Sage and Sea Salt. Ja, har bare den bryr meg ikke om innpakning, bare lukten som betyr noe. Anonymkode: 1a3db...fa7 Jeg har et elsk hat forhold til den. Jeg liker sage blomsten men klarer ikke den musken som dukker opp senere. På min hud hvertfall. 🙂 Anonymkode: 625c9...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #12 Del Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har et elsk hat forhold til den. Jeg liker sage blomsten men klarer ikke den musken som dukker opp senere. På min hud hvertfall. 🙂 Anonymkode: 625c9...b22 På min hud lukter den bare frisk, og ikke kjent noe musk lukt skjønner godt det blir elsk/hat da ja! Anonymkode: 1a3db...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 13. november 2022 #13 Del Skrevet 13. november 2022 Har Britney Spears Hidden Fantasy, som jeg har hatt i 15 år. Har såklart ikke brukt den årlig. Men den har ikke mistet lukt. Synes enda den er god. Har hatt noen bodylotion og mist fra Victorias Secret. Men jeg ble allergisk mot de solgte de. I tillegg forandret smaken min seg, så syntes de luktet for søtt. Det er det eneste jeg har faktisk.. alt annet har jeg solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 13. november 2022 #14 Del Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): På min hud lukter den bare frisk, og ikke kjent noe musk lukt skjønner godt det blir elsk/hat da ja! Anonymkode: 1a3db...fa7 Hehe.. skyr alt som heter musk 😅 Måtte ha på meg noe medisinsk utstyr forleden, tror du ikke brukeren før meg tydeligvis likte musk. Forferdelig 😷 Jeg har en og bare en favoritt. Dessverre er den gått ut av produksjon, men vha folk her inne fikk jeg tak i et par flasker fra en mer obskur nettbutikk 💞 Dolce Gabbana; rosa excelsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 13. november 2022 #15 Del Skrevet 13. november 2022 Ingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 14. november 2022 #16 Del Skrevet 14. november 2022 Jeg har 2 - Laura fra Laura Biagiotti og Bronze Goddess fra Esteè Lauder. Har utrolig vanskelig for å finne parfymer som dufter godt på meg, og gidder derfor sjelden å prøve nye. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #17 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 22.06): Jeg har hatt mange forskjellige parfymer før jeg ble minimalist og fant ut hva slags stil og duft jeg foretrekker. Siden jeg er veldig glad i det enkle og det rene har jeg nå valgt bort mange av de duftene jeg hadde stående i skapet. Dersom jeg ikke liker parfymeflasken så er det en solid nei fra meg, selv om duften er god. Og er flasken fin, men duften ikke helt min smak, så er det også et nei for meg. Jeg har derfor luktet og luktet og sett på mye på flaskene og gjort mange parfymeri ansatte litt forvirret.😅 Men nå har jeg landet på disse som mine allround parfymer. 1. Noa, Edt, Cacharel 2. Rose De Grasse, Edp, Aerin 3. Rose De Grasse Pour Filles, Edt, Aerin 4, Her, Edt, Burberry Du som også er minimalist, hvilke parfymer har du? Og er du like opptatt av flaske vs duft som jeg er? 🤩 Anonymkode: 625c9...b22 En minimalist bruker ikke parfyme 😊👌🏼 Anonymkode: 40a19...20f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #18 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): En minimalist bruker ikke parfyme 😊👌🏼 Anonymkode: 40a19...20f Joda, det er nemlig parfyme i alle håndsåper, dusjsåper, younameit.... Anonymkode: 625c9...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #19 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 22.06): Jeg har hatt mange forskjellige parfymer før jeg ble minimalist og fant ut hva slags stil og duft jeg foretrekker. Siden jeg er veldig glad i det enkle og det rene har jeg nå valgt bort mange av de duftene jeg hadde stående i skapet. Dersom jeg ikke liker parfymeflasken så er det en solid nei fra meg, selv om duften er god. Og er flasken fin, men duften ikke helt min smak, så er det også et nei for meg. Jeg har derfor luktet og luktet og sett på mye på flaskene og gjort mange parfymeri ansatte litt forvirret.😅 Men nå har jeg landet på disse som mine allround parfymer. 1. Noa, Edt, Cacharel 2. Rose De Grasse, Edp, Aerin 3. Rose De Grasse Pour Filles, Edt, Aerin 4, Her, Edt, Burberry Du som også er minimalist, hvilke parfymer har du? Og er du like opptatt av flaske vs duft som jeg er? 🤩 Anonymkode: 625c9...b22 Unngår alle som bruker parfyme. Synd at noen ødelegger hverdagen for oss som er allergiske for grusom parfymelukt. Anonymkode: 6e5a9...401 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #20 Del Skrevet 15. november 2022 Delina la rosee by the fireplace replica Anonymkode: 96585...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå