Gå til innhold

Kompis skal kjøpe/testlytte høyttalere i 50k klassen når han er forkjølet. (passe tett?)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er ikke lenger smittsom, så det er ikke noe tema.

Men jeg har rådet han til å vente til øregangene ikke er fargelagt av forkjølelsen. Ok? Nei, han mener det ikke har noe å si, til tross for å innrømme at han er ganske tett i bihuler fortsatt.

Han har bedt meg bli med men jeg kjenner jeg blir litt irritert så jeg gidder ikke. Dette fordi han spør faktisk ganske ofte om råd fra meg om andre ting i livet men ender alltid opp med å gjøre det motsatte av det jeg foreslår.

Jeg synes i dag han er ganske (tett) i dobbel forstand.

Ville du ha tenkt over dette?

Anonymkode: 7a8b1...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dumt, men verst for han selv

Anonymkode: 9c448...7cb

Takk. Det verste er at han visstnok hadde ringt butikk for å ta opp temaet. De heller mente det ikke hadde noe å si. What? Er de totalt blokkert selv, eller tenker de salget? Smitte var de riktignok opptatt av..

Anonymkode: 7a8b1...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prt90 skrev (2 minutter siden):

Tenker egentlig at høytalere til 50.000 er ganske dumt sånn uansett 🤣

Er vel en prioriteringssak. Eller så har han penger nok. Resten bør imidlertid stemme også. Et øvrig anlegg i samme kategori kvalitet, lytteforhold i rommet osv. 

Alt dette er selvsagt bortkastede penger hvis ørene ikke henger med. Å dra i butikk for slike høyttalere i denne kompisens tilstand blir jo nærmest for å lytte med ørepropper. Ja, lurer litt på om han i det hele tatt er typen som har et behov for et sånt anlegg eller om det er kun for skryt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...