AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #41 Skrevet 12. november 2022 Over 40 år og elsker K-pop 😬 Anonymkode: c5c51...89a 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #42 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle er jo rare da, på en eller annen måte. Det verste er det som redd for å bli sett på som rar, det tror at de er normale. Opptatt av å være normale Anonymkode: fe4ef...230 Ja det er jeg klar over, var meningen dette skulle bli en artig tråd ikke stygt ment med raring. Er en stor raring selv. TS Anonymkode: e60da...8e8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #43 Skrevet 13. november 2022 Blir gjerne oversett og forhåndsdømt, sjekden lagt merke til, er vel mere som en uskyldig grå mus for folk flest. Snill, rolig og gjør lite ut av meg, helt til du blir kjent meg. Mer enn en gang folk blir satt ut av hva jeg liker innen musikk, film, serier og humor. Er også glad i gaming og mørk litteratur. Liker rare og sære ting generelt. Har også veldig høy sexlyst, å en lang liste med kinks. Er ikke så søt og uskyldig under alt, kan være ganske drøy. Selv om enkelte tror jeg enda er jomfru i en alder av 34 år. Anonymkode: 111df...edb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå