Topsi Skrevet 12. november 2022 #21 Skrevet 12. november 2022 Det rareste med meg er vel at jeg er en voksen kvinne som liker fising
C8H10N4O2 Skrevet 12. november 2022 #22 Skrevet 12. november 2022 Jeg er typen raring som er bekymret for å ha øremidd med flekktyfus, og min største frykt som barn var å spontant selvantenne 😬😂 Spurte kona nå, om hva min største særhet er, og der ble det blankt 😂 Hun sier daglig at jeg er merkelig 🥰 Men snakk om smale interesser? Tja, jeg er kanskje over middels glad i fyllepenner, til den grad at jeg nylig har kjøpt en penn til ca 1.700 kr, når jeg strengt tatt burde lagt av pengene til nye briller 🖋️👓🤷🏻♀️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #23 Skrevet 12. november 2022 Topsi skrev (4 minutter siden): Det rareste med meg er vel at jeg er en voksen kvinne som liker fising Hva…liker du med det? Er det morsomt eller hva liker du med det? Lyden? Lukten? Anonymkode: cf340...4e2
Gjest Ms Baxter Skrevet 12. november 2022 #24 Skrevet 12. november 2022 Nerd innen gaming, tegning og fantasy. Er snart 40år og er mer engasjert i fiktive univers enn det virkelige. Fikk Asperger diagnosen som 36åring så folk hadde jo rett da de sa jeg var anderledes😅🤣
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #25 Skrevet 12. november 2022 Er 50 år og elsker å se på Paradise Hotel, EOTB psv. Anonymkode: cf340...4e2 1
Topsi Skrevet 12. november 2022 #26 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva…liker du med det? Er det morsomt eller hva liker du med det? Lyden? Lukten? Anonymkode: cf340...4e2 Jeg synes det er morsomt, sikkert fordi det er tabu.
Entern Skrevet 12. november 2022 #29 Skrevet 12. november 2022 AprilRyan skrev (10 timer siden): Jeg liker også metal, men ser ikke sånn ut i det hele tatt lenger. Tror ikke at folk forventer at jeg liker for eksempel death metal liksom. Liker også gaming og det har jeg gjort siden jeg var barn. Jeg ser ut som en kjedelig A4 førtiåring og siste platene jeg kjøpte var nyeste til Darkthrone og Autopsy 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2022 #30 Skrevet 12. november 2022 (endret) Jeg finner det ok å henge på et skravleforum på nett og har gjort det i fryktelig mange minutter av mitt voksne liv. Jeg har ikke sagt det til noen og ikke skal jeg heller. Familien hadde sett det som sært. Så lenge forumskuta kan gå, så blir jeg her. Jeg liker dessuten min enslige livsform. 🤖 Når jeg har vært sosial, lengter jeg hjem til stillhet og takker for at jeg har muligheten til å ha det. Endret 12. november 2022 av Hoppetaujenta 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #31 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er en ordentlig raring som liker alle de telle-trådene her på Kvinneguiden. Anonymkode: e7a49...333 Ja det er jammen rart, jeg har skjult dem! Anonymkode: 3efce...992
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #33 Skrevet 12. november 2022 Topsi skrev (6 timer siden): Det rareste med meg er vel at jeg er en voksen kvinne som liker fising Prumpetrollet? Anonymkode: e60da...8e8
Gjest AprilRyan Skrevet 12. november 2022 #34 Skrevet 12. november 2022 Entern skrev (5 timer siden): Jeg ser ut som en kjedelig A4 førtiåring og siste platene jeg kjøpte var nyeste til Darkthrone og Autopsy Sikkert mange som er sånn undercover metalhead
Topsi Skrevet 12. november 2022 #35 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prumpetrollet? Anonymkode: e60da...8e8 Kanskje ett av dem
klarinetta Skrevet 12. november 2022 #36 Skrevet 12. november 2022 Ser mye humor i mange situasjoner, typ vi mennesker er utrolig rare og følger underlige regler vi har fått for oss. Kan begynne å le i situasjoner der ingen andre skjønner noe, men har lært meg å holde det for meg selv.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #37 Skrevet 12. november 2022 Alle er jo rare da, på en eller annen måte. Det verste er det som redd for å bli sett på som rar, det tror at de er normale. Opptatt av å være normale Anonymkode: fe4ef...230
klarinetta Skrevet 12. november 2022 #38 Skrevet 12. november 2022 AprilRyan skrev (16 timer siden): Folk tror jeg er så seriøs og skikkelig hele tiden, og det virker kanskje sånn på overflaten. Folk tror jo ofte at overflaten alltid reflekterer innsiden, men sånn er det ikke alltid. Så tror egentlig ikke at jeg er særlig rar, men at folk har forventninger om hvordan en person på min alder og kjønn skal være. I tillegg til den personligheten jeg har. Men jeg elsker fine barnefilmer, disney, Muppets, kakemonsteret osv. Synes det er noe magisk med ting fra barndommen så jeg samler litt på merch/bamser osv for eksempel. Jeg har også en råere humor enn det folk forventer at en som er som meg skal ha. Jeg liker også metal, men ser ikke sånn ut i det hele tatt lenger. Tror ikke at folk forventer at jeg liker for eksempel death metal liksom. Liker også gaming og det har jeg gjort siden jeg var barn. Og jeg elsker the longest journey / dreamfall ❤
klarinetta Skrevet 12. november 2022 #39 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): For ikke å snakke om at jeg er over 40 år og elsker å spille sims. Tror vennene mine synes dette er i overkant snålt. Anonymkode: da1bc...d0c SIMS❤ Men nå har PCen min med cd-rom knela, så jeg får ikke spilt min favoritt sims2 lenger. Jeg er 45 btw. Fant sims1 musikken på YouTube for wn stund siden og danset lykkelig rundt til musikken fra shopping mode 🤣🤣
klarinetta Skrevet 12. november 2022 #40 Skrevet 12. november 2022 Btw dette er den genuint mest interessante tråden jeg har sett her inne på lenge, det sier nok også litt om meg. Elsker å bli kjent med folk under overflaten - ikke at det skjer på et forum, men man får hvertfall et innblikk 🙂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå