AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Alle har sine særegenheter, hvaslags raring er du? Anonymkode: e60da...8e8
Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Er autist så har hørt hele livet at jeg sier rare ting
Entern Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 Nerd, stor metal fan, leser obskure tunge historiebøker for moro skyld, fan av gammel fantasy- og grøsserlitteratur, spiller roguelikes, liker klassisk musikk fra ca 100 år tilbake… 1 2
Gjest Agent smith Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Nerd på sport, geografi og historie
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 Kvinnelig nerd over 50 som elsker Game Of Thrones og konspirasjonsteorier. Ingen som tror det når de ser meg, før jeg forteller det selv 😁 Anonymkode: ba706...a64 1 2
Polyester Skrevet 11. november 2022 #7 Skrevet 11. november 2022 Filmnerd, spillnerd, magic the gathering, er DJ og spiller knallhard techno men er streit og tar ikke rusmidler utenom alkohol og nikotin. En rar miks i alle fall. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #8 Skrevet 11. november 2022 Folk tror jeg er "dyp", og så liker jeg actionfilmer og Tom Cruise, det syns mange er rart. Anonymkode: 3efce...992 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinnelig nerd over 50 som elsker Game Of Thrones og konspirasjonsteorier. Ingen som tror det når de ser meg, før jeg forteller det selv 😁 Anonymkode: ba706...a64 Åja, jeg glemte å nevne konspirasjonsteorier. Jeg tror konspirasjonsteorier ofte kommer av konspirasjoner, det er min teori Anonymkode: 3efce...992
Polyester Skrevet 12. november 2022 #10 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Åja, jeg glemte å nevne konspirasjonsteorier. Jeg tror konspirasjonsteorier ofte kommer av konspirasjoner, det er min teori Anonymkode: 3efce...992 Hans Gaarder kalte det "konspirasjonsFAKTA" hahahaha
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #11 Skrevet 12. november 2022 Kvinne med høyt fungerende autisme (asperger). Ikke interessert i slarv , og ikke interessert i dagens kjendiser. Men interessert i historiske personer. Anonymkode: 9f178...296 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #12 Skrevet 12. november 2022 Jobber på legekontor. Må ha prøveglassene stående i en viss rekkefølge i stativet. Anonymkode: 863ea...d36 1
Rights Skrevet 12. november 2022 #13 Skrevet 12. november 2022 Ser bare logikk edru. Beruset lar jeg følelser ta kontroll. Hvem vinner ? Følelser vs. logikk ? Har mange autist trekk, men er ikke en. Vel fungerende, men for rar for de fleste. 2
Gjest AprilRyan Skrevet 12. november 2022 #14 Skrevet 12. november 2022 Folk tror jeg er så seriøs og skikkelig hele tiden, og det virker kanskje sånn på overflaten. Folk tror jo ofte at overflaten alltid reflekterer innsiden, men sånn er det ikke alltid. Så tror egentlig ikke at jeg er særlig rar, men at folk har forventninger om hvordan en person på min alder og kjønn skal være. I tillegg til den personligheten jeg har. Men jeg elsker fine barnefilmer, disney, Muppets, kakemonsteret osv. Synes det er noe magisk med ting fra barndommen så jeg samler litt på merch/bamser osv for eksempel. Jeg har også en råere humor enn det folk forventer at en som er som meg skal ha. Jeg liker også metal, men ser ikke sånn ut i det hele tatt lenger. Tror ikke at folk forventer at jeg liker for eksempel death metal liksom. Liker også gaming og det har jeg gjort siden jeg var barn.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #15 Skrevet 12. november 2022 Polyester skrev (1 time siden): Hans Gaarder kalte det "konspirasjonsFAKTA" hahahaha Ja når man finner at det faktisk er en konspirasjon, så blir det jo konspirasjonsfakta. Anonymkode: 3efce...992 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #16 Skrevet 12. november 2022 Jeg er en ordentlig raring som liker alle de telle-trådene her på Kvinneguiden. Anonymkode: e7a49...333 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #18 Skrevet 12. november 2022 Jeg ser streit rolig og kjedelig ut, elsker metal, elsker metal konserter. Det var noe jeg fikk kjenne ekstra på under korona nedstenginga, hvor mye det betydde for meg. Elsker å lese, så jeg kan ofte nevne svaret på temaer som folk lurer på. Anonymkode: 1978f...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #19 Skrevet 12. november 2022 En skikkelig enstøing som oftere enn normalt foretrekker mitt eget selskap foran selv mine beste venner. Og så vil nok mange se på meg som en skikkelig crazy cat lady, siden jeg også synes katter er lettere å forholde seg til enn mennesker. Jeg mistenker jeg er autist langt nede på spekteret...😬 Anonymkode: da1bc...d0c 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #20 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En skikkelig enstøing som oftere enn normalt foretrekker mitt eget selskap foran selv mine beste venner. Og så vil nok mange se på meg som en skikkelig crazy cat lady, siden jeg også synes katter er lettere å forholde seg til enn mennesker. Jeg mistenker jeg er autist langt nede på spekteret...😬 Anonymkode: da1bc...d0c For ikke å snakke om at jeg er over 40 år og elsker å spille sims. Tror vennene mine synes dette er i overkant snålt. Anonymkode: da1bc...d0c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå