Rosa Sløyfe Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 er det noen som har noen enkle middags tips?🙂
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Hvor mange tråder trenger vi egentlig om middagstips? Anonymkode: fcf9b...f42 1 1
MarianneE Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor mange tråder trenger vi egentlig om middagstips? Anonymkode: fcf9b...f42 Kun én, den som alt eksisterer 1
Embla Othea Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Kylling med ris og salat Laks med brokkoli og brun ris/ quinoa Vegetarsalat Vegetarsuppe Sushi
Brunhilde Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 bryllup 2025 skrev (2 timer siden): er det noen som har noen enkle middags tips?🙂 Bare hyggelig!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 Fiskekaker med makaronistuing og grønnsaker Lapskaus med fryst lapskausblanding og pølsebiter (evt annet kjøtt) Meksikansk gryte med kjøttdeig, tacokrydder og mais. Serverer med rømme og tortillachips. Kjøttet kan byttes ut med bønner for å gjøre det enda enklere og vegetar. Tortelloni med pesto og creme fraiche. Kan også ha oppi litt kyllingbiter og litt grønnsaker om man vil. Min go to hvis jeg skal ha det enkleste av det enkle. Kjøper tortelloni med spinat og ricotta, koker det etter anvisning, har oppi creme fraiche og smaker til med pesto til jeg syns det er passe. Anonymkode: 89927...fe2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå