Gå til innhold

Er bekymret. Stor kone.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere trenger ikke slanke dere sammen, men dere kan spise/leve sunnere og bedre sammen. 

Anonymkode: aea6c...ee0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Carrot skrev (49 minutter siden):

men det betyr ikke at ektefellen har snakket med kona si? Har sagt "jeg er bekymret for deg kjære" 

Er sant... Hvordan si det. Eller ikke si det..  Hun er den typen menneske som aldri har sagt noe vondt om noen.  

Skrevet
Troyamin skrev (20 minutter siden):

Hvorfor oppretter du tråden som om du skulle vært mannen til ei, for så å svare med en bruker som skal fremstå som en kvinne? 

Det der stusset jeg på også

Mann i første innlegg som er bekymret for kona, og nå svar, som skal være fra trådsvarer, med en profil som sier at vedkommende er kvinne.

Anonymkode: 9bf43...628

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
9 minutter siden, Beerbellygirl said:

Er sant... Hvordan si det. Eller ikke si det..  Hun er den typen menneske som aldri har sagt noe vondt om noen.  

1 hour ago, AnonymBruker said:

Elsker og forguder *deg* kvinnen i mitt liv,er redd for at *du* skal dø på grunn av,hjertestans.diabetes,eller noe annet.

Anonymkode: 931eb...37a

Slik sier man det. Det enkle er ofte det beste.

Anonymkode: 20975...f06

Skrevet
tonebelinda skrev (1 time siden):

Og hva var spørsmålet ditt? Hva lurte du på?

Tipper kona di selv vet at hun er stor, hun er sikkert ikke blind.

Og du kan uansett ikke slanke henne. Skal hun ned i vekt, så må hun VILLE det selv, hjelper ikke at andre vil det for hennes del. 

Det hjalp for meg :) Jeg er 48 år, og mannen lurte på om det kanskje ikke var lurt at vi begynte å trene sammen og tenke litt mer på kostholdet. Jo, hvis han hjalp og støttet med, ville jeg ingen andre ting enn det. Glad for at han tok det opp. Bestemte meg for å gå til lege for å få klarsignal til hard diett og trening. Viste seg at jeg hadde skyhøyt blodtrykk og ble innlagt på sykehus. Hadde også fått diabetes uten at jeg visste det. Er så sjeleglad for at mannen turde å ta initiativ! 

Anonymkode: b0bfa...f63

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du hun er dum og ikke vet at hun kan få disse sykdommene?

Hun er tjukk, ikke idiot liksom 

Nei, men av og til trenger man litt hjelp av andre. Jeg har vært overvektig i mange år, og har alltid hatt lyst å gjøre noe, men har ikke klart det, selv om jeg vet hvordan.... Jeg trengte et spark bak og bekymring fra mannen min. 

• Hjerte 1
Skrevet
Beerbellygirl skrev (16 minutter siden):

Si «jeg elsker deg, men du blir bare tykkere og tykkere. Jeg er redd for at du skal pådra deg helseproblemer. Skal vi ta en tur til fastlegen?»

• Liker 1
Skrevet

En tidligere nabo av meg, begynte å gå turer. Det var ikke lange turer men sånn cirka 15 minutter. Etterhvert så jeg at hun ble slankere og slankere. Det kan jo være en idé for dere også kanskje?

Det er dessuten veldig godt for kroppen og bevege seg, selv om det kanskje kan være belastende for knær og hofter.

Skrevet
Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Si «jeg elsker deg, men du blir bare tykkere og tykkere. Jeg er redd for at du skal pådra deg helseproblemer. Skal vi ta en tur til fastlegen?»

Einus skrev (3 minutter siden):

En tidligere nabo av meg, begynte å gå turer. Det var ikke lange turer men sånn cirka 15 minutter. Etterhvert så jeg at hun ble slankere og slankere. Det kan jo være en idé for dere også kanskje?

Det er dessuten veldig godt for kroppen og bevege seg, selv om det kanskje kan være belastende for knær og hofter.

Dette er bare en forkledd fatshamings tråd. TS startet som anonym "mann" men røpet seg da "hun" begynte å svare i tråden med nick. Bare sånn til info...

Screenshot_20221111_112833_Chrome.jpg

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det hjalp for meg :) Jeg er 48 år, og mannen lurte på om det kanskje ikke var lurt at vi begynte å trene sammen og tenke litt mer på kostholdet. Jo, hvis han hjalp og støttet med, ville jeg ingen andre ting enn det. Glad for at han tok det opp. Bestemte meg for å gå til lege for å få klarsignal til hard diett og trening. Viste seg at jeg hadde skyhøyt blodtrykk og ble innlagt på sykehus. Hadde også fått diabetes uten at jeg visste det. Er så sjeleglad for at mannen turde å ta initiativ! 

Så godt å lese😊. Er bare å ta det skrittet å si noe støtende. Elsker henne over alt,enten det er 50 eller 150 tallet. Vanskelig å si ting når hun aldri har vært slem på noen måte 😪

Skrevet
Troyamin skrev (1 time siden):

Hvorfor oppretter du tråden som om du skulle vært mannen til ei, for så å svare med en bruker som skal fremstå som en kvinne? 

Sorry, litt ny bruker. Fikk brått selvtillit...Men uansett så er jeg mer hen,en han. Lurer kun på hva som er den mest barmhjertige løsningen 

Skrevet

Er ingen ekspert men 120 kg + er jo en del, så kanskje det er lurt å snakke med legen om det. Hvis hun ikke allerede er blitt fulgt opp da. Skjønner at du er bekymret for helsen hennes, du kan jo tilby deg å bli med til legen kanskje? 

Og få fram at det er fordi du bryr deg om henne når du tar det opp, og at det ikke handler om at du synes hun ikke er er fin eller noe sånt. 

Anonymkode: 188e6...1a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det der stusset jeg på også

Mann i første innlegg som er bekymret for kona, og nå svar, som skal være fra trådsvarer, med en profil som sier at vedkommende er kvinne.

Ja,jo...  Begge deler. Men nå er det lov å leve og skrive som "Hen" .Kanskje åpne meg på en måte.  Men hatet er sterkere enn kjærlighet virker det som..

Skrevet
Beerbellygirl skrev (25 minutter siden):

Sorry, litt ny bruker. Fikk brått selvtillit...Men uansett så er jeg mer hen,en han. Lurer kun på hva som er den mest barmhjertige løsningen 

Profil fra 2021. Du har svart som kvinne i andre tråder. Nå som mann. Nå fisker du etter sympati ved å fremstå som hen. Men vi vet jo at dette er en fatshamingstråd. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Beerbellygirl skrev (36 minutter siden):

Så godt å lese😊. Er bare å ta det skrittet å si noe støtende. Elsker henne over alt,enten det er 50 eller 150 tallet. Vanskelig å si ting når hun aldri har vært slem på noen måte 😪

Kanskje dumt å si noe støtende da!

• Hjerte 1
Skrevet
Troyamin skrev (5 minutter siden):

Profil fra 2021. Du har svart som kvinne i andre tråder. Nå som mann. Nå fisker du etter sympati ved å fremstå som hen. Men vi vet jo at dette er en fatshamingstråd. 

Jo,har da svar på en tråd eller to tidligere. Strømforbruk samt erfaring rundt å komme inn på videregående skole. 

Skrevet
Beerbellygirl skrev (Akkurat nå):

Jo,har da svar på en tråd eller to tidligere. Strømforbruk samt erfaring rundt å komme inn på videregående skole. 

Kan du ikke heller bare innse at spillet ditt ikke fungerer? Slutt å trolle på KG!

Screenshot_20221111_132232_Chrome.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

vekta har jo oså litt og si med høyden og da med tanke på hvor høy bmi hun har

men hva er dere spiser da? er det bare usunt? kan jo gjøre mye med maten uten og såre henne

lage midre porsoner

Anonymkode: 89491...fc6

Skrevet
Troyamin skrev (5 minutter siden):

Kan du ikke heller bare innse at spillet ditt ikke fungerer? Slutt å trolle på KG!

Screenshot_20221111_132232_Chrome.jpg

Hm.. er dette Troll? Oki,tror du er mer troll enn meg så sint som du virker.

Skrevet
Beerbellygirl skrev (Akkurat nå):

Hm.. er dette Troll? Oki,tror du er mer troll enn meg så sint som du virker.

Så nå som du er tatt, forsøker du deg på personangrep? I rest my case....

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...