AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Ikke missforstå meg,men min elskede kjære gjennom 30.år blir bare tykkere og tykkere. Vi ble kjærester som 17 og 18 åringer,peneste vakreste kvinnen jeg har opplevd. Elsker og forguder kvinnen i mitt liv,er redd for at hun skal dø på grunn av,hjertestans.diabetes,eller noe annet. Nå blir elskling straks 50.år. Vakrest på jord,snill god og myk å kose på. Jeg er som et røntgenbilde med hår på,så slanke oss sammen tips går nok ikke.. Er så utrolig glad i henne,men vil over hodet på ingen måte såre min kjære. Snakker om 125+Kg. Er nok 130-140.Kg.-nå,om ikke mer. Våre to gutter er også bekymret. Ellers er min kjære i full fysisk jobb, hopper og spretter. Blid som ei sol🥰 Anonymkode: 931eb...37a 1
TLR Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Vær ærlig og si til henne at hun kan få massevis av livsstilssykdom. Dere kunne prøve å begynne med noe sammen eks trening 2 1
tonebelinda Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke missforstå meg,men min elskede kjære gjennom 30.år blir bare tykkere og tykkere. Vi ble kjærester som 17 og 18 åringer,peneste vakreste kvinnen jeg har opplevd. Elsker og forguder kvinnen i mitt liv,er redd for at hun skal dø på grunn av,hjertestans.diabetes,eller noe annet. Nå blir elskling straks 50.år. Vakrest på jord,snill god og myk å kose på. Jeg er som et røntgenbilde med hår på,så slanke oss sammen tips går nok ikke.. Er så utrolig glad i henne,men vil over hodet på ingen måte såre min kjære. Snakker om 125+Kg. Er nok 130-140.Kg.-nå,om ikke mer. Våre to gutter er også bekymret. Ellers er min kjære i full fysisk jobb, hopper og spretter. Blid som ei sol🥰 Anonymkode: 931eb...37a Og hva var spørsmålet ditt? Hva lurte du på? Tipper kona di selv vet at hun er stor, hun er sikkert ikke blind. Og du kan uansett ikke slanke henne. Skal hun ned i vekt, så må hun VILLE det selv, hjelper ikke at andre vil det for hennes del. 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 TLR skrev (1 minutt siden): Vær ærlig og si til henne at hun kan få massevis av livsstilssykdom. Dere kunne prøve å begynne med noe sammen eks trening Tror du hun er dum og ikke vet at hun kan få disse sykdommene? Hun er tjukk, ikke idiot liksom Anonymkode: 9bf43...628 5 7
Beerbellygirl Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Og hva var spørsmålet ditt? Hva lurte du på? Tipper kona di selv vet at hun er stor, hun er sikkert ikke blind. Og du kan uansett ikke slanke henne. Skal hun ned i vekt, så må hun VILLE det selv, hjelper ikke at andre vil det for hennes del. Hun vil,hun kritiserer seg selv hele tiden. -gjennom flere år. Vi er et par,veldig godt par! Aldri kranglet eller sloss. Hun er den vakreste konen på jord for meg. Kjære min sier hele tiden "nå er magen stor" "jeg er så sulten" "nå må jeg opp å spise" midt på natten .
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #6 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tror du hun er dum og ikke vet at hun kan få disse sykdommene? Hun er tjukk, ikke idiot liksom Anonymkode: 9bf43...628 tonebelinda skrev (14 minutter siden): Og hva var spørsmålet ditt? Hva lurte du på? Tipper kona di selv vet at hun er stor, hun er sikkert ikke blind. Og du kan uansett ikke slanke henne. Skal hun ned i vekt, så må hun VILLE det selv, hjelper ikke at andre vil det for hennes del. Sjarmerende. Anonymkode: 77e11...890 4 1
TLR Skrevet 11. november 2022 #7 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tror du hun er dum og ikke vet at hun kan få disse sykdommene? Hun er tjukk, ikke idiot liksom Anonymkode: 9bf43...628 Det var ikke stygt ment men prøv livsstilendring da
Carrot Skrevet 11. november 2022 #8 Skrevet 11. november 2022 Har du snakket med henne om disse tankene da? At du elsker henne og ikke ønsker såre men at du er bekymret og lurer på hva du kan bidra med for en evt endring? 1
TLR Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 Beerbellygirl skrev (2 minutter siden): Hun vil,hun kritiserer seg selv hele tiden. -gjennom flere år. Vi er et par,veldig godt par! Aldri kranglet eller sloss. Hun er den vakreste konen på jord for meg. Kjære min sier hele tiden "nå er magen stor" "jeg er så sulten" "nå må jeg opp å spise" midt på natten . Merkelig
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #10 Skrevet 11. november 2022 Vil råde deg til å ha en ærlig samtale der du forteller om tankene dine, at du er redd for å miste henne for tidlig. Kanskje gå til legen sammen, ta en helsesjekk og snakke om det. Anonymkode: 20975...f06 1 2
Beerbellygirl Skrevet 11. november 2022 #11 Skrevet 11. november 2022 Carrot skrev (3 minutter siden): Har du snakket med henne om disse tankene da? At du elsker henne og ikke ønsker såre men at du er bekymret og lurer på hva du kan bidra med for en evt endring? Vi sykler sammen,spiser samme maten,går turer,snekrer og maler på huset sammen.. Ja alt!
Carrot Skrevet 11. november 2022 #12 Skrevet 11. november 2022 (endret) Beerbellygirl skrev (2 minutter siden): Vi sykler sammen,spiser samme maten,går turer,snekrer og maler på huset sammen.. Ja alt! men det betyr ikke at ektefellen har snakket med kona si? Har sagt "jeg er bekymret for deg kjære" Endret 11. november 2022 av Carrot 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #13 Skrevet 11. november 2022 Selv om du er slank, så har du godt av trening. Spør henne om hun vil bli med på tur i skog og mark. Lag sunn middag, ikke kjøp godteri til skapfyll, ikke kjøp brus, ikke take away, fyll på med frukt. Små endringer i hverdagen gjør underverker uten at du trenger å si noe som helst. Anonymkode: 837fb...182 4
Kalevala Skrevet 11. november 2022 #14 Skrevet 11. november 2022 Be henne ta en tur til fastlegen sin. De siste årene har det kommet gode medisiner, som gjør at du ikke blir så sulten, at cravingene etter noe å spise mellom måltidene blir borte, og at du blir fortere mett. Det er allerede 3 ulike slike medisiner på markedet, og det er ventet flere i løpet av det nærmeste året, med enda bedre effekt. Samtidig må hun antakelig følge en plan for hvor mye hun skal spise, men disse medisinene hjelper til med å holde seg til dietten - og å bli på den nye, lavere vekten etterpå. "Medikamentell behandling av fedme gjennomgår en faglig revolusjon" 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #15 Skrevet 11. november 2022 Om hun ikke har gjort det allerede, få henne til å sjekke seg for insulinresistens og diabetes 2. Blodtrykk og kolesterol kan også være greit å sjekke. Det er hjelp å få mot å stadig være sukkerhungrig og sulten, det krever samarbeid med fastlegen og at hun faktisk ønsker det selv. For ønske endring selv er faktisk tingen, om en blir masa på kan en ende opp som sur og tverr. Anonymkode: f6d1a...4b6 2 1
Beerbellygirl Skrevet 11. november 2022 #16 Skrevet 11. november 2022 Carrot skrev (30 minutter siden): men det betyr ikke at ektefellen har snakket med kona si? Har sagt "jeg er bekymret for deg kjære" Er det tunge steget å ta.. Bli en Bad Guy å "slå" gullet i trynet?
Beerbellygirl Skrevet 11. november 2022 #17 Skrevet 11. november 2022 Kalevala skrev (1 minutt siden): Be henne ta en tur til fastlegen sin. De siste årene har det kommet gode medisiner, som gjør at du ikke blir så sulten, at cravingene etter noe å spise mellom måltidene blir borte, og at du blir fortere mett. Det er allerede 3 ulike slike medisiner på markedet, og det er ventet flere i løpet av det nærmeste året, med enda bedre effekt. Samtidig må hun antakelig følge en plan for hvor mye hun skal spise, men disse medisinene hjelper til med å holde seg til dietten - og å bli på den nye, lavere vekten etterpå. "Medikamentell behandling av fedme gjennomgår en faglig revolusjon" Nei,fastlegen dyrker frem BBW. -virker det som.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #18 Skrevet 11. november 2022 Dere kan godt gjennomføre livsstilsendringer sammen. Meld dere på Grete Roede eller noe sånt - du fordi du kanskje vil øke muskelmassen og bli sunnere, hun fordi hun vil gå ned i vekt og bli sunnere. Begge kan begynne å gå turer sammen og trene sammen. Dere kan legge om kostholdet, bare at du må ha flere kalorier enn henne. Si det som du sa det her, at hun er verdens vakreste og fineste og mykeste og beste og meste sexy, og at du er bekymret for helsen hennes, ingenting annet. Anonymkode: 023c7...dc1
Troyamin Skrevet 11. november 2022 #19 Skrevet 11. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke missforstå meg,men min elskede kjære gjennom 30.år blir bare tykkere og tykkere. Vi ble kjærester som 17 og 18 åringer,peneste vakreste kvinnen jeg har opplevd. Elsker og forguder kvinnen i mitt liv,er redd for at hun skal dø på grunn av,hjertestans.diabetes,eller noe annet. Nå blir elskling straks 50.år. Vakrest på jord,snill god og myk å kose på. Jeg er som et røntgenbilde med hår på,så slanke oss sammen tips går nok ikke.. Er så utrolig glad i henne,men vil over hodet på ingen måte såre min kjære. Snakker om 125+Kg. Er nok 130-140.Kg.-nå,om ikke mer. Våre to gutter er også bekymret. Ellers er min kjære i full fysisk jobb, hopper og spretter. Blid som ei sol🥰 Anonymkode: 931eb...37a Beerbellygirl skrev (1 time siden): Hun vil,hun kritiserer seg selv hele tiden. -gjennom flere år. Vi er et par,veldig godt par! Aldri kranglet eller sloss. Hun er den vakreste konen på jord for meg. Kjære min sier hele tiden "nå er magen stor" "jeg er så sulten" "nå må jeg opp å spise" midt på natten . Hvorfor oppretter du tråden som om du skulle vært mannen til ei, for så å svare med en bruker som skal fremstå som en kvinne? Endret 11. november 2022 av Troyamin 9 1
Beerbellygirl Skrevet 11. november 2022 #20 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om hun ikke har gjort det allerede, få henne til å sjekke seg for insulinresistens og diabetes 2. Blodtrykk og kolesterol kan også være greit å sjekke. Det er hjelp å få mot å stadig være sukkerhungrig og sulten, det krever samarbeid med fastlegen og at hun faktisk ønsker det selv. For ønske endring selv er faktisk tingen, om en blir masa på kan en ende opp som sur og tverr. Anonymkode: f6d1a...4b6 Hun er sykepleier+ utdannelser +++ Så det ukentlige ritualet med blodsukker,ekg osv er fint. Mulig det ikke er farlig å være rund😶
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå