Gjest Gamle Alex Skrevet 8. desember 2005 #23 Skrevet 8. desember 2005 Evelinas Amy-slutte-forslag ← Har akkurat tenkt meg samme slutt
Annie Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #25 Skrevet 8. desember 2005 Evelinas Amy-slutte-forslag ← *Annie innbilder seg at det var sånn det slutta...*
Gjest Gjesten Skrevet 8. desember 2005 #28 Skrevet 8. desember 2005 Akkurat to sett med tvillingar var jo kanskje berre litt over the top... Sia Amy er 40 lissom. Men ellers kan vi gå for den. Men det kunne faktisk blitt innmari spennande og følge då, sia det der ville vore eit heilt usedvanleg uvanleg forhold i amerikansk offentleghet...
Annie Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #29 Skrevet 8. desember 2005 Akkurat to sett med tvillingar var jo kanskje berre litt over the top... Sia Amy er 40 lissom. Men ellers kan vi gå for den. Men det kunne faktisk blitt innmari spennande og følge då, sia det der ville vore eit heilt usedvanleg uvanleg forhold i amerikansk offentleghet...← Kanskje nettopp derfor det ikke blir noen oppfølger. I tillegg er han katolikk og hun ikke. Hadde blitt rabalder i amerikanske hjem om de hadde laget en sånn oppfølger.
Litt Lost Skrevet 9. desember 2005 #30 Skrevet 9. desember 2005 Hvorfor kan vi ikke bare slå oss til ro med at de er veldig gode og nære venner? Mann og dame kan være bare venner. Fint med en sånn serie hvor dette venneaskpektet kommer frem og de ikke ender opp med å bli kjærester. Ja, de har kysset og flørtet. Men sånn er ofte real life med venner også, og vennskapet fortsetter, fremdeles bare som et godt vennskap. Synes det er fint at de ikke ble et par jeg For han er bare min
nostalgia Skrevet 9. desember 2005 #31 Skrevet 9. desember 2005 Synes det er fint at de ikke ble et par jeg For han er bare min ←
Blåklokke Skrevet 11. desember 2005 #32 Skrevet 11. desember 2005 Jeg synes også det var veldig trist at det var siste episode av Amy, tirsdagskvelden var nærmest hellig for meg ! Men jeg trøster meg at de frustrerte fruene overtar til tirsdagen. Og selv om disse seriene er ganske forskjellige, er denne også ganske fengslende....
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 #33 Skrevet 11. desember 2005 Jeg synes også det var veldig trist at det var siste episode av Amy, tirsdagskvelden var nærmest hellig for meg ! Men jeg trøster meg at de frustrerte fruene overtar til tirsdagen. Og selv om disse seriene er ganske forskjellige, er denne også ganske fengslende.... ← Samme her!! Savner Amy allerede!!
Saeria Skrevet 12. desember 2005 #34 Skrevet 12. desember 2005 Vil ha mere Amy! Kommer til å savne serien stort. Liker tekstforfatteren Evelinas slutt da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå