Gå til innhold

Judging Amy - slutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det må da komme oppfølger nå! Den slutten går det ikke ann å ha i en serie!!!!! :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Eg digga den slutten! Ho går vidare, ho er ikkje dommar lenger, og ho gjer det på sin måte.

Skrevet

Veldig bra slutt!

Jeg grein fra åpningsmelodien begynte :grine:

Teite CBS!

Skrevet

Helt ok at de avsluttet nå. Fint at Bruce dukket opp.

Skrevet

:grine: Hvordan skal jeg greie meg uten Amy!!!

En verdig slutt på dommerkarrieren, en ny karriere på trappene, deilig å se Bruce... Men jeg er jo avhengig, for pokker!!! :frustrert:

Gjest Embla s
Skrevet

Syns det var en bra slutt - hvilke slutt hadde vært bedre? :klø:

(jeg var egentlig mest opptatt av at hun og Bruce måtte bli et par, og syns dette var en bra måte å gjøre det på. Ikke for eksplisitt - vi kan tenke oss resten selv ;) )

Skrevet (endret)

Jeg synes det var en ok slutt, men den kunne godt vært utbrodert over litt flere episoder. Må innrømme at tårene trillet MANGE ganger gjennom hele episoden, siste gangen da hun gikk opp mot mikrofonene *sukk*... Jeg var ganske oppkavet fordi de IKKE viste noe om Bruce, men så kom han jo til slutt!! - og det var såååå bra... ;)

Jeg kommer til å savne Amy og resten av gjengen masse!! :grine: Kan ikke fatte at de IKKE ville satse videre på en SÅ god serie!! :sur::sjenert:

A. ;)

Endret av nostalgia
Skrevet (endret)
Hva skjedde? Kan noen gi et kort resyme?

Jeg fikk ikke med meg hele åpningen, men fra der jeg så: Amy kom til gravplassen hvor Graziela skulle gravlegges, og det var ingen sermoni, heller ingen andre som hadde kommet, det var veldig trist... spesielt med tanke på hva som hendte med henne i virkeligheten i høst... :tristbla:

Amy hadde jo bestemt seg for å si opp jobben i forrige episode, så denne gangen ryddet hun unna på kontoret og satt som dommer i sine siste saker. Hun hadde sagt nei til å reise til Washington DC for å prøve å bli Senator, men en sak som hun hadde, hvor en liten gutt var i rettsalen fordi han hadde slått ned noen pga. feil bruk av medisiner, gjorde at hun ble veldig provosert og bestemte seg i samråd med Lauren om å satse på å reise til Washington allikevel. Maxine ble sammen med Ignitzio (skrives det slik?) igjen, og han fridde til henne... ;)

Episoden sluttet med at Amy reiste til Washington, og gikk oppover en sal som var fyllt av journalister/fotografer for å holde talen sin om hva hun mente om at unge skulle kunne bli dømt på lik linje med voksne (var det ikke slik?) Hun satte seg ned og så sluttet det med at Bruce kom og satte seg på raden bak henne... det var veldig fint :)

Jeg har helt sikkert glemt noe, men andre får utfylle hvis de vil? :)

A. ;)

Endret av nostalgia
Skrevet

Nå ble jo serien kanselert, så dette var vel neppe den slutten skaperne hadde ønsket at serien skulle slutte med. De fikk jo bare beskjed om at det ikke ble mere Amy, ikke sånn som Friends hvor alle var enige om at det skulle være slutt, og de laget en ordentlig slutt.

Piglet

Skrevet
Jeg fikk ikke med meg hele åpningen, men fra der jeg så: Amy kom til gravplassen hvor Graziela skulle gravlegges, og det var ingen sermoni, heller ingen andre som hadde kommet, det var veldig trist... spesielt med tanke på hva som hendte med henne i virkeligheten i høst...  :tristbla:

Hva skjedde med henne (skuespilleren?) i virkeligheten i høst?

Skrevet (endret)
Hva skjedde med henne (skuespilleren?) i virkeligheten i høst?

Her kan du lese om det. Hun ble skutt og drept, da en bil kjørte forbi, og de som satt i bilen fyrte av skuddene, mot henne... veldig, veldig tragisk!!

I serien ble hun jo fengslet fordi hun selv hadde vært i en slik bil da akkurat det samme hendte, ganske creepy, ikke sant? :tristbla:

Endret av nostalgia
Skrevet
Eg digga den slutten! Ho går vidare, ho er ikkje dommar lenger, og ho gjer det på sin måte.

Helt enig.

Men jeg synes dere utelater noe viktig om moren til Amy, hun ville jo tydeligvis også slutte å jobbe i barnevernet og bli fostermor.

Må si, som mor til en niårig jente, at den historien om hun moren som solgte datteren sin til horekunder, fikk meg til å strigråte. Greit nok, dette er ikke virkelig, men at det sannsynligvis skjer slikt... :cry:

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg veit om ei konkret sak der det har skjedd. Jenta var 15 år, men ho blei solgt av si prostituerte mor, for markedsverdienn til mora var synkande... Skjedde her i Noreg.

Skrevet

Jeg likte også slutten - særlig det at Bruce kom på slutten der :sjarmor:

Kommer til å savne den serien der ja det er helt sikkert!

Sukk :tristbla:

Skrevet

Jeg så den ikke, men det høres jo ut til å være en bra slutt da :)

Skrevet
Her kan du lese om det. Hun ble skutt og drept, da en bil kjørte forbi, og de som satt i bilen fyrte av skuddene, mot henne... veldig, veldig tragisk!!

I serien ble hun jo fengslet fordi hun selv hadde vært i en slik bil da akkurat det samme hendte, ganske creepy, ikke sant?  :tristbla:

:overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...