Gå til innhold

Stor aldersforskjell


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg er an mann som er forlovet med ei ung jente på 19 år, vi har vært sammen i 1,5 år og har det godt sammen.

er det noen der ute som også har stor alderforskjell som kan tenke seg å bli kjent med oss pr E-mail kanskje kan vi møtes etter en tid?

Vi er intresert i Barna våre, naturen, uteliv (diskotek,restaurant besøk m.mer) skriv er pent innlegg og vi sender vår E-mail adressen til dere.

Vi er ikke intresert i å høre noen fy ting fra noen.......

med hilsen

Rolf :):roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linn (ikke innlogget)

Hvor stor er denne aldersfoskjellen egentlig? Er det 5 år 10 år 15 år?

Så lenge begge trives og har det bra syntes jeg ikke det er noe problem. Og den yngste parten er 18 +

Syntes det er i det drøyeste laget å forlove seg i så ung alder, men nå har jeg en helt annen holding til dette å forlove seg. Og det er en helt annen diskusjon.

Kos dere og nyt det livet dere har.. ikke bry dere om hva alle andre mener. Det er så mye forskjellig der ute at hvis man skal ta hensyn til dette så er det ikke mye man kan gjøre... :P

___

Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? :wink:

Flere enn meg og sambo der ute med stor aldersforskjell? (Vi er dog ikke forlovet, hehe)

Hvorfor vil dere komme i kontakt med andre i samme situasjon?

Jeg kan ikke si jeg føler noe spesielt behov for det; sambos venner aksepterer forholdet vårt og det gjør mine også, de kunne bare våge noe annet :ler:

Møter dere mye motstand, er det derfor?

Nysgjerrig jeg.. (ikke send med PM eller mail)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner barn i flertall..barna?

Hun må ha vært veldig veldig ung da kun fikk første?

Er 19 selv,men ikke i samme situasjon.

Lurte egentlig bare på hvor unge dere(hun) var da dere fikk barn jeg.

At dere satser på en fremtid sammen har ikke jeg noe imot.Absolutt ikke.

Jeg kunne bare ikke tenke meg det selv.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Nei, Kunne ikke som 19 åring tenkt meg en gammel mann på 35 nei, eller enda eldre GRØSS og GRU

Stakkars jente: om 20 år kommer hun antageligvis til å være skilt og kåt ute på byen og skal ta igjen sin tapte ungdom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente: om 20 år kommer hun antageligvis til å være skilt og kåt ute på byen og skal ta igjen sin tapte ungdom....

Den der var litt drøy synes jeg. Ikke alle har som interesse å kave rundt på fylla hver bidige helg fra man er 15-25 Sexys. Og siden de har unger har de tydeligvis hatt sex også, så hvorfor skal hun være kåt da???

La andre leve livet sitt, så kan du leve ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg er 19 og forloveden min er 31. vi har bodd sammen i litt over tre år, synes det går helt greit med stor aldersforskjell jeg da. vi skulle egentlig vært gift nå, men det skjedde innmari mye da, vi fødte en liten gutt 3mnd fortidlig og ahn døde etter 23 dager. så da for vi gå til alters senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde min datter på 26 skulle flytte sammen med en på 28, skulle jeg ha tatt han i skole.

28 år er voksent i forhold til en på 16. Hun er jo et barn enda.

Jeg ville ikke nektet dem å være sammen, men jeg skulle ha åpna nebbet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med når det er jenta på 16 som er mest pågående. moren min sa at jeg ikke fikk lov, men jeg hørte ikke på det øret. hun har vist hvor jeg har vært, og vi har hatt kontakt hele tiden, så jeg fulgte ikke med han langt fra alle jeg kjente.

Men jeg hadde sikkert ment det samme som dere hvis det var dattern eller sønnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Tror nok at hvis moren din hadde slappet av m.h.t din Kjæreste hadde du ikke giddet ham; du sier jo selv at du ikke ville likt at din datter fant seg en så mye eldre kjæreste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

De fleste (ikke alle) forhold mellom tenåringsjenter og menn på over 30 vil ikke fungere i lengden fordi jenta modnes og mannen ikke greier å utfordre på det intellektuelle plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...