Gå til innhold

Kan kroppen min vennligst få være min?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjente meg igjen i nyheten om Jennfier Aniston. Hun sa at det var vondt med all spekulasjon, og det er så sant!

Jeg opplever særlig en person som meget innvaderende. På grunn av min høye alder og det faktum at jeg har være gift lenge, må det jo være noe galt med oss siden vi ikke har barn.

Denne ekle personen har snoket rundt og forsøkt å spørre meg ut en rekke ganger. 

Jeg var åpen om en spontanabort etter press fra henne og det endte med at hun snakket om ivf og hvordan veien for oss sannsynligvis kom til å bli videre. Hun snakket om eggdonasjon og veien til adopsjon basert på egen erfaring. Dette ble for henne en velkomst til å kunne grave rundt i min fruktbarhet. Hver gang hun har meg på tomannshånd, kommer det spørsmål som er ute etter å fiske til seg informasjon rundt temaet. Hun har satt et likhetstegn mellom sin historie og min. Jo mindre jeg sier, jo mer graver hun. 

Hun har klisterhukommelse hva gjelder opplysninger om meg. Det er som om hun ikke har kommet videre selv, og går meg i sømmene for å nå inn til det aller helligste.

Hun var så frekk at hun spurte " jeg så dere på vei inn til legen her en dag. Går det bra med dere". " Dere kjøpte stasjonsvogn. Hvis det er med tanke på barn, er volvo kåret til den tryggeste" " Jeg ser hvordan du så etterlengtende ser på Josefines barn, jeg får vondt av deg" " Husker du å ikke stresse? Du må huske hvor viktig selvpleie er i en situasjon som deres"

Slutt! Jeg ser på Josefines barn fordi hun prater hele j tiden! Vi har alltid hatt stasjonsvogn! Nei, vi skal ikke adoptere! 

Anonymkode: 343f5...2d9

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si til henne at du ikke vil snakke om dette? Kan hende hun tror hun hjelper deg ved å snakke om noe hun tror er vanskelig for deg. 

Anonymkode: f2b63...4f7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har startet noen tråder om dette før.

Bare si ifra til henne. "Dette er privat, jeg ønsker ikke å snakke om det."

Anonymkode: 489a0...c67

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for et motbydelig menneske. Er du nødt til å ha kontakt med henne?

Jeg hadde blitt helt gråstein i forhold til henne, hvis jeg var deg. "Det der er upassende å si/spørre om", bytte tema, aldri gi noen detaljer. 

Anonymkode: 010ef...a75

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du åpner munnen

Former ord

og gir henne en tilbakemelding om st det er ubehagelig = problemet er løst! 

Tada!! 

å sitte her og klage derimot = Problemet fortsetter

Anonymkode: 72bab...7ea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste måte å snu sånne personer er å snu på samtalen. 

Har du tenkt på IVF? = hvorfor lurer du på det? hvorfor er du så nyskjerrig på andres situasjon? Går du rundt å tenker mye på meg å min kropp? hvorfor er du så nyskjerrig ? Bruker du alltid å spørre andre om sånne ting? Hvorfor er dette viktig for deg? 

Hvorfor spør du om det ? 

Hvorfor lurer du ? 

Virker som om hun skal prøve å "redde" deg, og da kan det være greit å gjøre henne obs på at hun er ufin ved å be henne svare på det selv

Anonymkode: 41350...cc9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får spørre hun ut om sexlivet hennes, vil hun ikke svare å sier det er privat, så svarer du med samme mynt om at deg og barn er privat 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde overdelt 😏

"Ja, vi er ganske hode på å prøve si! I dag tidlig så tok Jan meg hardt bakfra fordi jeg har lest at hvis damene får orgasme så er det større sjanse for graviditet og Jan vet hvor mye jeg elsker doggy! Det må være i en spesifikk tempo da, ikke sånn kjedelig bare inn og ut men helst med Bon Jovi i bakgrunnen. You give love a bad name liksom!!! Når ballesekken hans denger mot min vulva altså fy fader jeg kommer og kommer. Kan jo nesten ikke ha barn i huset vårt så mye vi skriker!!!

Men hva med deg da Tone? Prøver dere?!"

Anonymkode: f2f0c...65f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si noe om barnløshet, men jeg kjenner er par sånne som går under huden på deg, og det er SÅ jævlig slitsomt! Har kuttet de ut nå, men det var ekstremt belastende å ha sånne i livet mitt🥹

Anonymkode: 97242...2e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde overdelt 😏

"Ja, vi er ganske hode på å prøve si! I dag tidlig så tok Jan meg hardt bakfra fordi jeg har lest at hvis damene får orgasme så er det større sjanse for graviditet og Jan vet hvor mye jeg elsker doggy! Det må være i en spesifikk tempo da, ikke sånn kjedelig bare inn og ut men helst med Bon Jovi i bakgrunnen. You give love a bad name liksom!!! Når ballesekken hans denger mot min vulva altså fy fader jeg kommer og kommer. Kan jo nesten ikke ha barn i huset vårt så mye vi skriker!!!

Hahaha😅😅😅digger denne😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hadde overdelt 😏

Hahahaha😄🤣😂 Skal prøve denne neste gang. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg kan ikke si noe om barnløshet, men jeg kjenner er par sånne som går under huden på deg, og det er SÅ jævlig slitsomt! Har kuttet de ut nå, men det var ekstremt belastende å ha sånne i livet mitt🥹

Det er ekstremt belastende. Jeg kan ikke fordra dette mennesket. Tror jeg har normal oppdragelse selv, og det å måtte endre meg for å få være i fred føles rett og slett urettferdig og unødvendig. Jeg har forsøkt å ta avstand. Jeg snakker om andre temaer. Jeg vender temaer over på noe annet. Jeg sier det er privat og noe jeg ikke ønsker å snakke om, men da finner hun andre innnfallavinkler ved å for eksempel spille på sympati eller stille spørsmål som kan lede oss inn på noe som kan gi henne informasjon. Det finmes diagnoser for så mye rart, og jeg lurer nesten på om dette burde få et navn også.

Utrolig irriterende

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er ekstremt belastende. Jeg kan ikke fordra dette mennesket. Tror jeg har normal oppdragelse selv, og det å måtte endre meg for å få være i fred føles rett og slett urettferdig og unødvendig. Jeg har forsøkt å ta avstand. Jeg snakker om andre temaer. Jeg vender temaer over på noe annet. Jeg sier det er privat og noe jeg ikke ønsker å snakke om, men da finner hun andre innnfallavinkler ved å for eksempel spille på sympati eller stille spørsmål som kan lede oss inn på noe som kan gi henne informasjon. Det finmes diagnoser for så mye rart, og jeg lurer nesten på om dette burde få et navn også.

Utrolig irriterende

TS

Du må være mer direkte! Hvorfor gå rundt grøten. 
Be henne om å stoppe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjente meg igjen i nyheten om Jennfier Aniston. Hun sa at det var vondt med all spekulasjon, og det er så sant!

Jeg opplever særlig en person som meget innvaderende. På grunn av min høye alder og det faktum at jeg har være gift lenge, må det jo være noe galt med oss siden vi ikke har barn.

Denne ekle personen har snoket rundt og forsøkt å spørre meg ut en rekke ganger. 

Jeg var åpen om en spontanabort etter press fra henne og det endte med at hun snakket om ivf og hvordan veien for oss sannsynligvis kom til å bli videre. Hun snakket om eggdonasjon og veien til adopsjon basert på egen erfaring. Dette ble for henne en velkomst til å kunne grave rundt i min fruktbarhet. Hver gang hun har meg på tomannshånd, kommer det spørsmål som er ute etter å fiske til seg informasjon rundt temaet. Hun har satt et likhetstegn mellom sin historie og min. Jo mindre jeg sier, jo mer graver hun. 

Hun har klisterhukommelse hva gjelder opplysninger om meg. Det er som om hun ikke har kommet videre selv, og går meg i sømmene for å nå inn til det aller helligste.

Hun var så frekk at hun spurte " jeg så dere på vei inn til legen her en dag. Går det bra med dere". " Dere kjøpte stasjonsvogn. Hvis det er med tanke på barn, er volvo kåret til den tryggeste" " Jeg ser hvordan du så etterlengtende ser på Josefines barn, jeg får vondt av deg" " Husker du å ikke stresse? Du må huske hvor viktig selvpleie er i en situasjon som deres"

Slutt! Jeg ser på Josefines barn fordi hun prater hele j tiden! Vi har alltid hatt stasjonsvogn! Nei, vi skal ikke adoptere! 

Hun hørtes slitsom ut. Ble svett bare av å lese innlegget. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Si til henne at du ikke vil snakke om dette? Kan hende hun tror hun hjelper deg ved å snakke om noe hun tror er vanskelig for deg. 

Anonymkode: f2b63...4f7

Kan hende hun tror hun er hjelpsom og ikke aner hvor direkte og intens hun er. Eller at hun har lite å snakke om å griper dette med begge hender for å få et tettere bånd.

Anonymkode: ccb9e...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hadde overdelt 😏

Det kan slå to veier. Noen er direkte nok til å ta den på strak arm og bli enda mer direkte siden de nå vet at grensene dine er videre enn de trodde. 

Anonymkode: ccb9e...8a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...