exictence Skrevet 11. november 2022 Forfatter #41 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På hvilken måte? Og hva har de måtene med kvinnefrigjøring å gjøre? Anonymkode: 45d86...faa F.eks på et restaurant besøk. Kvinnen (Snakker om en kvinne som er bestemt og vil vise at hun er sin egen herre) tar raskt bestemmelsen og sier at regningen skal deles i to). Dette ville ikke en mann sagt sånn med en gang, ville jeg tro. Kanskje det kan ha noe med kvinnefrigjøringen å gjøre, men dette eksempelet er negativt, synes jeg. Jeg sier ikke at kvinnefrigjøringen er noe negativt i seg selv. Men noen har kanskje misforstått litt. Akkurat som det er vanlig å misforstå andre ting. Det er alltid noen som tolker forskjellig.
GrønnNellik68 Skrevet 12. november 2022 #42 Skrevet 12. november 2022 exictence skrev (20 timer siden): F.eks på et restaurant besøk. Kvinnen (Snakker om en kvinne som er bestemt og vil vise at hun er sin egen herre) tar raskt bestemmelsen og sier at regningen skal deles i to). Dette ville ikke en mann sagt sånn med en gang, ville jeg tro. Kanskje det kan ha noe med kvinnefrigjøringen å gjøre, men dette eksempelet er negativt, synes jeg. Jeg sier ikke at kvinnefrigjøringen er noe negativt i seg selv. Men noen har kanskje misforstått litt. Akkurat som det er vanlig å misforstå andre ting. Det er alltid noen som tolker forskjellig. Har aldri møtt en mann som er villig til å spandere en kopp kaffe en gang så det har aldri vært noe tema for meg. Jeg betaler for meg selv så slipper jeg å ha noe forventning om å få noe. Funker fint.
exictence Skrevet 12. november 2022 Forfatter #43 Skrevet 12. november 2022 GrønnNellik68 skrev (11 timer siden): Har aldri møtt en mann som er villig til å spandere en kopp kaffe en gang så det har aldri vært noe tema for meg. Jeg betaler for meg selv så slipper jeg å ha noe forventning om å få noe. Funker fint. Synes det er fin holdning av deg. Både kvinner og menn skulle alltid tenkt sånn.
Gjest supernova_87 Skrevet 12. november 2022 #44 Skrevet 12. november 2022 Jeg er ganske enig med deg. Jeg tror svært mange kvinner ikke gir partneren sin plass til å være verken sterk, initiativrik eller sårbar. Man krever, men i stedet for å la det man ønsker skje, og la partner ta den plassen, så kontrollerer og micro-manager man ham. Og når dette da skremmer mannen fra å ta plass i samlivet, så blir det bare verre fordi dama kontrollerer og krever enda mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå