AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Del Skrevet 9. november 2022 Jeg synes både Finullgarn og Lamullgarn er fine til å strikke votter med. Men synes de er så ujevnt spunnet. Noen steder er tråden så tynn at jeg er bekymret for om den vil ryke. Og andre steder er den så tykk at jeg er redd det nesten blir en «klump» på votten. Er det noen som har forslag til alternativ? Anonymkode: 157ec...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. november 2022 #2 Del Skrevet 16. november 2022 Lammullgarn kan kanskje erstattes med Holst supersoft og Finull har vel omtrent samme løpelengde som 2-tråds gammelserie fra Rauma. Ellers kan Ask fra Hillesvåg anbefales til vottestrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla2 Skrevet 17. november 2022 #3 Del Skrevet 17. november 2022 Feelgood slim fra aknitstory bruker jeg som erstatning for finull, det er ikke fullt så hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 17. november 2022 #4 Del Skrevet 17. november 2022 Peer Gynt fra Sandnes har kommet i en tynnere utgave, som tilsvarer Finull. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiramy Skrevet 18. november 2022 #5 Del Skrevet 18. november 2022 Sparkjøp sitt Fryd ullteppegarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 18. november 2022 #6 Del Skrevet 18. november 2022 Gepard all day (tror jeg). Denne har jeg brukt til votter i en oppskrift som anbefaler Rauma finull. Må bruke litt større pinner, men det kan være meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå