Gå til innhold

Kan du leve uten menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja klarer meg fint uten . Vært alene hele mitt voksne liv. Nå er jeg 40 år . 

Anonymkode: 73ec6...09d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppfatta spørsmålet som hvorvidt man personlig kunne klart seg uten menn - altså romantisk forhold, praktisk hjelp og sex. Ikke som i hvorvidt menn bør utryddes - som diskusjonen ser ut til å ha utartet seg til...

Slapp av, ingen kvinner mener menn bør utryddes. De fleste kvinner liker menn. De som ikke liker dem, mener ikke at de skal utryddes, de vil bare ikke ha dem i livet sitt. Finnes eksempler på det motsatt også. Men de fleste mennesker skjønner at begge kjønn er nødvendige.

Anonymkode: 48d6e...c50

• Liker 5
Skrevet

Neida, menn trengs. Jeg vil bare ikke ha noen personlig relasjon med dem. Livet er bedre uten. 

Anonymkode: 1572b...609

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker menn. Enkle og greie å forholde seg til. Både på jobb og privat. 

Anonymkode: 16e81...323

• Liker 1
Skrevet

Klarer meg sikkert uten menns oppmerksomhet og kjærlighet, men det ville blitt et litt kjedelig liv for min del. 

Anonymkode: ec5b1...5e1

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg kan leve uten menn. Jeg har levd uten noen menn i livet mitt (på romantisk måte altså) de siste 6-7 årene, etter at jeg skilte meg.

Det var ikke noe drømmeekteskap. Sitter igjen med motvilje mot alt som har med menn å gjøre. 

Anonymkode: 9721a...807

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Du beskriver menn som staute arbeidere og kvinner som grådige parasitter. Da er det jo ikke rart at hen dro den slutningen.

Anonymkode: 382cf...4b2

Det er din tolkning 😂

Anonymkode: d1c94...68c

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg kunne ikke klart meg uten menn, men er veldig interessert i å se en verden hvor menn ikke bidrar og se hva damer gjør da 😂

Du mener sånn som nesten enhver husholdning er allerede 🤣

Anonymkode: a6870...1f1

• Nyttig 5
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Du mener sånn som nesten enhver husholdning er allerede 🤣

Jeg er selv mann men har fått med meg at norske menn gjør mest i verden av alle menn.  Og når man tar hensyn til jobb og husarbeid bruker de mer tid enn kvinner her til lands. Men bortskjemte mennesker ser ofte ikke hvor heldige de er 

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde jo selvfølgelig overlevd,men det hadde jo vært ett nitrist liv

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er selv mann men har fått med meg at norske menn gjør mest i verden av alle menn.  Og når man tar hensyn til jobb og husarbeid bruker de mer tid enn kvinner her til lands. Men bortskjemte mennesker ser ofte ikke hvor heldige de er 

Meningsløs whataboutism. Norske menn voldtar mindre enn i India også men det betyr ikke at det er greit med de 50 voldtektene i døgnet som skjer her fordet. Om norske menn er best i verden på husarbeid og emotional labour i familien så er veien fortsatt jævlig lang vei igjen å gå for de fleste bidrar ikke en shit eller minimalt

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Queen BB skrev (1 time siden):

Kan du som kvinne leve uten å få lysten på men sin opperksomhet og kjærlighet? Eller tenker du at men er viktig i samfunnet ?

Jeg kan leve uten dem, men jeg har ikke lyst til å leve uten dem. Tilværelsen min hadde opplevdes fattigere uten dem.

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg oppfatta spørsmålet som hvorvidt man personlig kunne klart seg uten menn - altså romantisk forhold, praktisk hjelp og sex. Ikke som i hvorvidt menn bør utryddes - som diskusjonen ser ut til å ha utartet seg til...

Slapp av, ingen kvinner mener menn bør utryddes. De fleste kvinner liker menn. De som ikke liker dem, mener ikke at de skal utryddes, de vil bare ikke ha dem i livet sitt. Finnes eksempler på det motsatt også. Men de fleste mennesker skjønner at begge kjønn er nødvendige.

Anonymkode: 48d6e...c50

Enig med deg, slik jeg oppfattet tråden også.

Anonymkode: 3bb15...55d

Skrevet
Queen BB skrev (1 time siden):

Kan du som kvinne leve uten å få lysten på men sin opperksomhet og kjærlighet? Eller tenker du at men er viktig i samfunnet ?

Ja, jeg kan fint leve uten menn personlig.

Menn er viktig i samfunnet. Det er ikke noe å diskutere en gang.

Anonymkode: 6d646...aac

Skrevet

Jeg synes det er rart å stille spørsmålet som ENTEN om jeg kan trives uten en mann i mitt liv ELLER om menn er viktige i samfunnet. 

Selvsagt er menn like viktige i samfunnet som kvinner. Men akkurat nå er jeg for traumatisert av ulike menn at det er helt uaktuelt å slippe en mann inn i mitt personlige område på noe vis. 

Anonymkode: d22b1...ba6

• Liker 3
Skrevet

Jeg så ei på Twitter i dag, hun skrev at hun tenkte på om hun skulle begynne å se etter mannen i sitt liv, men så kom hun på en melding på Tinder som hun hadde fått. En fyr skrev i sin første melding: "Har du to eller tre sultne hull?" Det ble med tanken.

Det forstår jeg godt. Jeg kan fint leve livet mitt uten en mann, ja. 

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, every woman said:

Jeg så ei på Twitter i dag, hun skrev at hun tenkte på om hun skulle begynne å se etter mannen i sitt liv, men så kom hun på en melding på Tinder som hun hadde fått. En fyr skrev i sin første melding: "Har du to eller tre sultne hull?" Det ble med tanken.

Haha lol 

Anonymkode: 3bb15...55d

Skrevet
7 minutter siden, every woman said:

Den skal jeg begynne å bruke 👏

• Liker 1
Skrevet

Ja, eier egen bolig, er selvstendig og jobber hardt. Men jeg lever bare uten menn fordi jeg ikke orker å åpne meg opp for nok en smell, er ensom og skulle veldig ønske jeg hadde en sjelevenn og fremtidig pappa til et barn. Tar nok på en god fasade siden alle inklu menn går utifra at jeg elsker å være singel, ikke vet jeg hvor de får det fra.

Anonymkode: 35ef3...1cd

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, jeg blir helt fortvilet ved tanken på ikke å ha en mann i nærheten. Jeg er dessverre singel og har bare hatt en fwb de siste årene. Det er til å bli sprø av og kjennes helt uutholdelig ut til tider 😥. Jeg ville gladelig spist bare tørre knekkebrød resten av mitt liv hvis jeg kunne hatt sex med en mann noen ganger i uken i det minste.

En gang i uken er altfor lite og gjør meg så sexfrustrert at det gjør fysisk vondt.

Anonymkode: 5523c...0f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...