AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #61 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvis en kvinne ikke vil ha barn,så trenger hun faktisk ikke en mann fra naturens side. Menneskerasen levde i millioner av år uten absolutt alt av det vi tror er nødvendig for oss i dag , som egentlig er helt unaturlig og som dessuten skader og ødelegger planeten vi bor på. Menn bør slutte å skryte av at de i hundrevis av år sakte men sikkert har ødelagt for mennesker,dyr og naturen. Kvinner klarer å fiske,de klarer å slakte et dyr,de klarer å tenne bål uten fyrstikker,de klarer garantert å lage et telt flådd av dyreskinn siden de klarte/klarer å lage klær av det og pels, de klarer å hente vann og koke det og de klarer å hogge trær. Dette er ting alle mennesker kan klare, rett og slett fordi det er naturlig og nødvendig. Hadde man havnet i en situasjon hvor man måtte ha klart å leve sånn,så hadde man klart det. Og det gjelder kvinner som menn. At kvinner trenger menn i samfunnet er noe menn har bestemt , men det er ikke riktig med mindre man ønsker seg barn. Det er i hovedsak kvinner som har oppdratt og passet på barna også. Menn har vært jegere og kommet hjem med et stort dyr til flokken, men hvis en kvinne ikke har noen flokk så trenger hun ikke et stort dyr. Det er faktisk så enkelt som at kvinner kun trenger sæd fra menn, og menn kun trenger kvinners egg og livmor. Anonymkode: 5d82b...188 Kvinner trenger menn for beskyttelse, en ensom kvinne ville endt opp som et offer. Anonymkode: 44220...7da 1
Gjest Raptuss Skrevet 11. november 2022 #62 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner trenger menn for beskyttelse, en ensom kvinne ville endt opp som et offer. Anonymkode: 44220...7da Hvem må kvinner beskyttes fra da sånn egentlig?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #63 Skrevet 11. november 2022 Raptuss skrev (4 minutter siden): Hvem må kvinner beskyttes fra da sånn egentlig? Det sterkeste kjønnet Anonymkode: 44220...7da
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #64 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kvinner trenger menn for beskyttelse, en ensom kvinne ville endt opp som et offer. Anonymkode: 44220...7da Alle er potensielle ofre. Menn også. Anonymkode: 5d82b...188
Gjest Raptuss Skrevet 11. november 2022 #65 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det sterkeste kjønnet Anonymkode: 44220...7da Du ser at du spenner krok på deg selv med denne kommentaren?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #66 Skrevet 11. november 2022 Raptuss skrev (Akkurat nå): Du ser at du spenner krok på deg selv med denne kommentaren? Nei Anonymkode: 44220...7da
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #67 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei Anonymkode: 44220...7da Å vite hvordan man skal unngå å bli drept av farlige dyr kan kvinner også hvis de har undersøkt hvordan. Hvis du mener at kvinner må beskyttes fra menn ,så betyr det ikke noe annet enn at menn er det verste/dårlige kjønn. Ikke det sterkeste, tvert imot faktisk. Anonymkode: 5d82b...188 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #68 Skrevet 11. november 2022 Hadde klart meg fint uten menn. Kanskje jeg kunne tatt meg en joggetur sent om kvelden uten å bekymre meg for å bli voldtatt for en gangs skyld. Menn skryter av at de gjør alle de viktige jobbene, men det er de som holder kvinner ute av jobber. Menn skryter av at de beskytter kvinner, men det eneste kvinner trenger beskyttelse fra, er andre menn. Anonymkode: bbd69...af5 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #69 Skrevet 11. november 2022 Ja jeg trenger en mann. En som ikke er lav og stygg. De er uten verdi. Høy, kjekk og sterk. Ja takk. Anonymkode: 0bd79...378
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #70 Skrevet 11. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja jeg trenger en mann. En som ikke er lav og stygg. De er uten verdi. Høy, kjekk og sterk. Ja takk. Anonymkode: 0bd79...378 Veldig overfladisk du Anonymkode: 3bb15...55d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #71 Skrevet 11. november 2022 Queen BB skrev (På 9.11.2022 den 18.50): Kan du som kvinne leve uten å få lysten på men sin opperksomhet og kjærlighet? Eller tenker du at men er viktig i samfunnet ? Menn er like viktige som kvinner, men jeg er ikke avhengig av konstant oppmerksomhet. Har hatt kjærlighet for menn jeg har vært i forhold med. Kan ikke se for meg verden uten menn, vi er jo mennesker, begge kjønn. Men kan fint bo alene, for å si det slik. Har menn i livet mitt som er mine gode venner, foretrekker ofte menn å snakke med fordi det er så mye mindre drama og sladder, hvertfall blandt de jeg kjenner. Det betyr ikke at alle venninnene mine bare sladrer/baksnakker, men det er mye av det. Anonymkode: 9f2e6...6a4
Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #72 Skrevet 11. november 2022 2 hours ago, Raptuss said: Hvem må kvinner beskyttes fra da sånn egentlig? Seg selv.
Leselusa Skrevet 11. november 2022 #73 Skrevet 11. november 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep, latterliggjøring og avsporing, samt svar til dette. Mvh. Leselusa, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #74 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (På 9.11.2022 den 18.52): Selvfølgelig er menn viktige, det er de som vedlikerholder og opprettholder samfunn og infrastruktur. Kvinner konsumerer og mennene produserer, slik har det vært siden tidenes morgen. Anonymkode: 38204...c43 Hvis du ser det sånn må du jo også se at det er menn som ødelegger verden med sin krigføring og faenskap. Siden kvinner bare konsumerer mener jeg. Anonymkode: 00f8d...32e 1
blåbærpai Skrevet 11. november 2022 #75 Skrevet 11. november 2022 Nei. Elsker menn. Ektemann. Bror. Sønn. Far. Like høyt som jeg elsker mine kvinner.
Gjest ChadMcChadson Skrevet 11. november 2022 #76 Skrevet 11. november 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du ser det sånn må du jo også se at det er menn som ødelegger verden med sin krigføring og faenskap. Siden kvinner bare konsumerer mener jeg. Anonymkode: 00f8d...32e Kvinner produserer barn og derfor tolererer vi dere og kaster alt etter dere. Sekundet kvinner ikke overholder sin del av den uskrevne samfunnskontrakten, så skal du se at godene forsvinner og dere pushes til å føde flere barn.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #77 Skrevet 11. november 2022 Dildo er så sykt mye bedre enn en mann, å herregud ja ja ja jaaaaaaa. Anonymkode: a41ef...92f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #78 Skrevet 11. november 2022 On 11/9/2022 at 6:50 PM, Queen BB said: Kan du som kvinne leve uten å få lysten på men sin opperksomhet og kjærlighet? Eller tenker du at men er viktig i samfunnet ? Dette er to forskjellige spørsmål. Hva kvinnen velger, ut fra mulighetene vi alle etter sigende likestilles ved, er noe annet enn hva hun(og han) tenker, ønsker, gidder, mener, vil, kan... og så videre. Anonymkode: 65614...d96
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #79 Skrevet 11. november 2022 Trenger de ikke i stua eller senga, men de er morsomme på tv og greie å ha når veier skal repareres og ting lages og sånt. Anonymkode: 8052e...826
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #80 Skrevet 12. november 2022 Elsker menn om de er snille og viser litt følelser.... men noen ganger skulle jeg ønsket det var kun 70 menn i hele Oslo som eksisterte, og at kunne vært kjekke.... og kanskje sånn rundt 20-30 jenter... så hadde man slippi bekymringen for at han skal møtee nye eller om han ser på andre på tinder Anonymkode: 843bd...381
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå