AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Del Skrevet 9. november 2022 Er det noen gode ideer der ute, på unnskyldning for å ikke drikke alkohol blant kollega, venner og familie! jeg takker vanligvis aldri nei til et glass øl eller vin, tror derfor folk kommer til å lure hvis jeg ikke drikker i sosiale sammenheng! Tips tas imot med åpne armer♥️ Anonymkode: 19783...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 9. november 2022 #2 Del Skrevet 9. november 2022 Antibiotikakur, eller at du drakk i går. Eller så tar du med deg en flaske alkoholfri vin som du drikker på. Ingen legger merke til det 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Del Skrevet 9. november 2022 Har ikke lyst på, burde holde. Anonymkode: 1494a...45c 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Del Skrevet 9. november 2022 Hvorfor må du ha en unnskyldning for det? Anonymkode: 9a698...f04 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. november 2022 #5 Del Skrevet 9. november 2022 Bare si at du ikke har lyst på. Folk bør respektere det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Del Skrevet 9. november 2022 Gid a meg, man kan for all del ikke unne seg et glass. Anonymkode: 46fb6...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor må du ha en unnskyldning for det? Anonymkode: 9a698...f04 Ja, det er synd at man må det. Men i frykt av at noen spør «er du gravid?» og «avslører» min nyhet tidlig så ønsker jeg å holde det hemmelig til ca 3 mnd 😍 Anonymkode: 19783...c6b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Del Skrevet 9. november 2022 altflyter skrev (7 minutter siden): Antibiotikakur, eller at du drakk i går. Eller så tar du med deg en flaske alkoholfri vin som du drikker på. Ingen legger merke til det Den er ikke dum! Anonymkode: 19783...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. november 2022 #9 Del Skrevet 9. november 2022 Bare si du ikke har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Del Skrevet 9. november 2022 Du må bare regne med at folk skjønner greia 😅 Antibiotikakur er den mest vanlige unnskyldningen for å ikke drikke når man er gravid, så den hadde jeg hvertfall styrt unna. Hadde nok heller droppet hele selskapet hvis jeg var så redd for å fortelle om nyheten Anonymkode: 82dd1...d46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #11 Del Skrevet 9. november 2022 Kan du ikke bare si du ikke vil drikke nå da? Jeh drikker når jeg har lyst, ikke når andre mener jeg kan ta en øl eller noe annet. Du bestemmer selv. Anonymkode: 4ddd5...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #12 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må bare regne med at folk skjønner greia 😅 Antibiotikakur er den mest vanlige unnskyldningen for å ikke drikke når man er gravid, så den hadde jeg hvertfall styrt unna. Hadde nok heller droppet hele selskapet hvis jeg var så redd for å fortelle om nyheten Anonymkode: 82dd1...d46 Ja, det er sant. Er første gang jeg går igjennom noe slikt. Vanskelig å vite hva man skal gjøre 🙈 Enig at det burde holde å si at man ikke vil. Evt kn man bestille seg alkoholfritt, det er ikke alltid så lett å legge merke til😳 Anonymkode: 19783...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #13 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan du ikke bare si du ikke vil drikke nå da? Jeh drikker når jeg har lyst, ikke når andre mener jeg kan ta en øl eller noe annet. Du bestemmer selv. Anonymkode: 4ddd5...59b Så digg! Håper det fungerer for meg! Anonymkode: 19783...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 9. november 2022 #14 Del Skrevet 9. november 2022 Vær sjåfør den kvelden. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Del Skrevet 9. november 2022 Dishwalla skrev (2 minutter siden): Vær sjåfør den kvelden. Liker, gode ideer her nå😄 Anonymkode: 19783...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9. november 2022 #16 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Jeg har fått noe vondt i magen greier. Akkurat som jeg ikke greier noe alkohol i kroppen. Føler jeg må stå over denne gangen Endret 9. november 2022 av exictence 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #17 Del Skrevet 9. november 2022 exictence skrev (Akkurat nå): Jeg har fått noe vondt i magen greier. Akkurat som jeg ikke greier noe alkohol i kroppen. Føler jeg mp stå over denne gangen Nice, enig i at man ikke sier noe før man får spørsmål? Anonymkode: 19783...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #18 Del Skrevet 9. november 2022 Kan du ikke bare være ærlig ?🤷♀️ skjønner ikke greia med at man skal gå rundt å lyve for folk i flere mnd… dessuten forstår folk uansett mer enn man tror. Jeg har alltid skjønt når folk rundt meg er gravide, og kommer med alle mulige unnskyldninger plutselig Anonymkode: 82dd1...d46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 9. november 2022 #19 Del Skrevet 9. november 2022 Hvit måned før jul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #20 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan du ikke bare være ærlig ?🤷♀️ skjønner ikke greia med at man skal gå rundt å lyve for folk i flere mnd… dessuten forstår folk uansett mer enn man tror. Jeg har alltid skjønt når folk rundt meg er gravide, og kommer med alle mulige unnskyldninger plutselig Anonymkode: 82dd1...d46 Fint at folk har forskjellige meninger. Personlig bretter jeg ikke ut privatlivet mitt for alle rundt meg - kanskje noen utvalgte🤷🏽♀️ Jeg liker å være sikker før jeg forteller slike nyheter. Jeg tror også skuffelsen blir enda større hvis det ikke skal gå veien og alle rundt oss får vite det. Men igjen, det er min mening 😉 Kjør diskusjon, er interessant å høre hva andre tenker om samme tema 👆🏼 Anonymkode: 19783...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå