AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Del Skrevet 7. november 2022 Har tidligere år syntes det har vært koselig med julefilmene på tv 6. Selv om man etter 5 minutt skjønte hvordan det kom til å ende 😂 Men i år er altså samtlige filmer sjarmløse, pinlig dårlig handling og skuespillere som har null kjemi og fullstendig blottet for innlevelse. Og så politisk korrekt at det er til å få fnatt av. Er det bare meg eller? Anonymkode: 1eae3...df9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Del Skrevet 16. november 2022 Er helt enig med deg. Prøvde å se en i går, men måtte gi meg etter 5 min fordi jeg ble så irritert hvor dårlig den er, så ut som noen filmet den selv, skikkelig dårlig 🙄 Tv6 👎 Anonymkode: 08937...887 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Del Skrevet 16. november 2022 Hva faen er tv 6? Anonymkode: da16d...347 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Del Skrevet 16. november 2022 De må ha et enormt repertoar av dårlige julefilmer når de starter med sendinger allerede i november. Anonymkode: b0bfd...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 16. november 2022 #5 Del Skrevet 16. november 2022 Er det Hallmark-filmer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 16. november 2022 #6 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg så den ene for et par dager siden, to søstre som våknet opp i nisseland og hun ene drømte om en julefilmsuperstar som var ufordragelig i virkeligheten.. men der hadde de sånne rudolf-gensere som jeg har sett på Rusta. Det var spesielt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #7 Del Skrevet 16. november 2022 Det er bare drittfilmer der. Romantiske dramakomedier hvor handlingen foregår i julen. Det er ikke ekte julefilmer Anonymkode: 68097...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #8 Del Skrevet 16. november 2022 De pleide å sende julefilmer på Kanal FEM i fjor, det var fine filmer. Noen som vet om de kommer til å gjøre det samme i år? Anonymkode: 08937...887 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #9 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 21.55): Har tidligere år syntes det har vært koselig med julefilmene på tv 6. Selv om man etter 5 minutt skjønte hvordan det kom til å ende 😂 Men i år er altså samtlige filmer sjarmløse, pinlig dårlig handling og skuespillere som har null kjemi og fullstendig blottet for innlevelse. Og så politisk korrekt at det er til å få fnatt av. Er det bare meg eller? Anonymkode: 1eae3...df9 elsker dem ❤️ men ser de ikke før denne tiden, begynte på min første julefilm i går og 2 idag synes det er tidlig i helt på begynelsen, de begynner jo første november alt. men jeg har sett de 3 jeg har sett til nå på netflix da Anonymkode: ceebc...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå