Gå til innhold

Nettbutikken we are fit

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste har sikkert fått med seg at we are fit gikk konkurs. Jeg tror jeg har sett at produktkatalogen (og nacnet) ble kjøpt opp av noen.  Det jeg lurer på er om noen vet om det er trygt å handle derfra nå? Jeg liker thightsene godt, og erfaring tilsier at det kommer til å bli salg nå på fredag. Jeg er bare ganske skeptisk på firmaet nå, er de serriøse igjen?

Anonymkode: 95b70...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tights.no har wearefit også, hvis du føler deg usikker på den andre siden  🙂

Endret av mjau87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg bestilte noe fra We are fit for to uker siden, men ser ikke ut til at det skal komme noen varer fra den kanten, nei.... 😞 De er ute med Black Friday-tilbud og holder på, men å ta kundene sine seriøst, det gidder de tydeligvis ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Nokia said:

Jeg bestilte noe fra We are fit for to uker siden, men ser ikke ut til at det skal komme noen varer fra den kanten, nei.... 😞 De er ute med Black Friday-tilbud og holder på, men å ta kundene sine seriøst, det gidder de tydeligvis ikke!

De har hatt ganske mange produkter på forrhåndsbestilling ei stund nå, men forventet dato innpå lager flytter de på dagen før varene skulle være inne. Jeg har prøvd både å ta kontakt på instagram og epost, men får ingen svar. Kommentarer på instagram poster blir sletta iløpet av kort tid de og. Ser på proff.no at det er de samme driverne som kjører på igjen, men det virker ikke som de ønsker å bygge opp ryktet sitt på nytt og få firmaet til å bli en suksess igjen

Anonymkode: 95b70...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare dårlige erfaringer med wearefit. Trener mye og kjøper en del treningstøy i året. Ribbed-kolleksjonen er den verste  jeg har opplevd. Utrolig stramme, lite strechy og ble enda verre etter vask (jeg vet hvordan jeg vasker treningstøy). Returnerte en tights jeg hadde kjøpt til jul, pengene kom på konto etter 4 mnd. Jeg kontaktet også bedriften da de har lager i samme bygg som treningssenteret mitt, og spurte om jeg kunne levere returen der, det gikk ikke, selv om det var flere på jobb der hver dag. Har prøvd å kontakte de flere ganger angående manglende returpenger, men de svarte aldri. (Selv om de hadde svart før angående levere retur på lager)

Anonymkode: 4f12b...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...