Gå til innhold

Nedbrutt mann

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et innlegg 14.10.02, om mitt samlivsproblem.Min samboer møter mannen på jobb som hun liker veldig godt og hun sier det er følelser med i spillet, men hun har ikke lyst til å bryte forholdet med meg.

Det som plager meg mest nå er usikkerheten for frammtida. Skal jeg vente å gå med vonde tanker, eller skal jeg bryte forholdet og finne meg en ny dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ola, det kan kun du gi et svar på selv.... ingen her vet hva du tenker og føler.

Du må spørre din kone om hvorfor hun ikke vil bryte med deg, er det fordi:

- Hun fortsatt er glad i deg og vil kjempe for forholdet

- eller fordi det er tryggest økonomisk og sikrer henne en stabil hverdag til hun vet om det blir noe varig mellom hun og mannen på jobben, før hun bryter forholdet til deg.

Kun du vet hvor glad du er i henne, kun du vet om du er villig til å kjempe for henne eller vente å se hva hun bestemmer seg for. Kun du kan avgjøre om du stoler på at hun blir og at hun kan finne frem til følelsene for deg igjen.

Og ikke minst, kun du vet om du kan leve med usikkerheten særlig mye lengre, eller om du vil ha det bedre med å bryte ut av forholdet og finne deg en ny dame, og om du kan få det godt i et nytt forhold.

Håper det order seg for deg uansett hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hente en gang med meg. Jeg ble veldig fasinert av en annen mann.

Jeg og min mann snakket åpent ut om det. Jeg forsto

etter hvert hvor bra mannen min var som kunne takle dette så fint.

Og da bleknet følelsene for den nye fyren.

Min mann var glad for å få en sjangs til å hjelpe meg, selv om det gjorde vodt for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør jo se på det som fint at hun valgte å fortelle deg åpent om dette, framfor å gå bak din rygg og evt. være utro. Det tyder jo sterkt på at hun ikke ønsker å svike deg. En annen grunn til at hun valgte å stå åpent fram med dette, kan være at hun ønsket å ta bort spenningen ved å være hemmelig betatt av denne mannen. Nok en positiv ting... Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du spør om du bør bryte over tvert med henne.

Og svaret er absolutt - - - - JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Husk at du fortjener mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret på dette vet bare du selv. Din kone har fortalt deg dette, og da kan det jo være at hun venter på at du skal reagere. Tar du din kone som en selvfølge? Uansett, bør dere prate ut om dette her, og du skal forlange en avklaring på hvor du står, om dere skal fortsette, eller skille lag. Kan det være en idè å reise bort en helg?

Uansett så håper jeg at det ordner seg for dere, og lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...