Gå til innhold

flere som er seksuelt frustrerte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er mann og kjenner jeg er seksuelt frustrert. Kjenner det i penisen. 

Anonymkode: 181d6...8f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Mennesker ikke kun menn! Slutt å sett menn i offerrollen over helt vanlige ting som angår begge kjønn

Anonymkode: e8326...208

Huff slutt nå da... Det er selvfølgelig ekstremt mye lettere for en dame å ha sex. Dette blir for dumt

Anonymkode: d4ae8...151

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

(Ikke seksuelt frustrert, jeg er kvinne og det er lett å få sex.) Har uansett noen tanker. For at du skal få sex, så tenker jeg det er viktig hvordan du møter de damer du treffer. Fokuser på å komme i et forhold og ikke det å få ett ligg. Med mindre du er veldig pen og sexy, så kan det være vanskelig å slippe til, om du møter kvinner med "jeg vil pule deg"-mentalitet. Selvfølgelig vil du pule, men da må du også gi kvinnen det hun vil ha - et forhold. 

Anonymkode: d34d4...6e7

Mener du at han skal fokusere på forhold enda han ikke er ute etter det? At han er ute etter et ligg, men skal lure kvinnen og si han er ute etter et forhold, slik at han får det som han vil, kanskje? 

Jeg tror at de som lurer, ikke har det så godt med seg selv.

Endret av exictence
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ganske frustrert for tiden. Det er bare vel en måned siden sex med en mann som kun vil ha sex med meg. Derfor ble det hele slutt mellom oss. Vi har hatt sex mange ganger.

Jeg vet jeg kan få sex med ham videre, men ikke et kjæresteforhold. Jeg har så lyst, men føler jeg ikke bør. Da utsetter jeg bare kjærlighetssorgen min for ham. Uff, det er så tungt og vondt.

Anonymkode: 6aa7c...e66

Skrevet
norw skrev (8 timer siden):

Da er det oftere eller i større grad selvvalgt.

Det er det for menn også.

Det et mange grep en mann som lever i sølibat kan gjøre. Problemet er at han selv velger å ikke gjøre disse grepene.

Anonymkode: 2fe8d...39f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Huff slutt nå da... Det er selvfølgelig ekstremt mye lettere for en dame å ha sex. Dette blir for dumt

Er strengt tatt ikke så vanskelig for menn heller. Man skal ha ganske så nedsatt kognitiv fungering, være evneveik eller ha en form for lyte/skade om man lever i ufrivillig sølibat.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er definitivt også seksuelt frustrert. Fruen drar på årene, og er tydeligvis inne i en periode med null lyst. Ikke at sexlivet vårt har vært allverden mens hun hadde lyst heller. Må nesten 20 år tilbake i tid for sist sexen var skikkelig god. Etter det har det vært tungpulte damer og en lang nedtur. 

Skrevet

Nei. Jeg må anstrenge meg noe helt ekstremt bare for å være uattraktiv.. imøtekommende, samtidig som at jeg må formidle at jeg ikke er interessert. Det har ført til kortslutning hos menn, at jeg ikke tenner på dem er visstnok den aller siste tanke i verden de har.. virker som at menn vil at man skal fortelle dem at de er stygge eller noe, og da får man seg jo sikkert en neve i fleisen.. 

nei, holder meg unna menn hehe. 

Anonymkode: cd030...bd9

• Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er strengt tatt ikke så vanskelig for menn heller. Man skal ha ganske så nedsatt kognitiv fungering, være evneveik eller ha en form for lyte/skade om man lever i ufrivillig sølibat.

Ok så du er en under middels attraktiv mann siden du vet noe om dette?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det et mange grep en mann som lever i sølibat kan gjøre. Problemet er at han selv velger å ikke gjøre disse grepene.

Da bør du kanskje si litt om disse grepene. Kvinner generelt tiltrekkes av utdannelse, penger og status. Så det er kanskje dette du sikter til?

Anonymkode: b6b7e...701

Skrevet

Det burde tilbys kurs til seksuelt frustrerte menn. Det er et utbredt problem. Selv når vi er i forhold. Kvinner er så sparsomme på å gjøre fitta tilgjengelig, at det kan gå på nervene løs rett og slett. Jeg skjønner at de må ha lyst selv, at alt handler ikke om sex, at kvinner trenger å ha det bra ellers osv. Likevel. Enkelte ganger tenker jeg at kvinner ikke kan å forvalte den skatten de sitter på. De syter og klager om pliktsex. De er ikke ansvaret bevisst. Ikke en gang i et forhold.

Anonymkode: 4394f...5e9

Skrevet

I langt mindre grad selvvalgt for menn.

Skrevet

Jeg har en stor ereksjon mens jeg skriver denne kommentaren.. Så kan vel kalle meg seksueltfrustert..

Anonymkode: 296e7...a15

• Hjerte 1
Skrevet

Har vært i sølibat åresvis, selvvalgt da full jobb, alene med barn, hus og hjem tilsier at jeg ikke har tid til menn og forhold. Siden jeg heller ikke takler onenight osv må værsågod bare klare meg uten sex også. Heller ikke plasthjelpemidler er kjøpt inn. 

Det beste har vært hvis jeg har blitt forelsket sånn helt uten videre, og muligens i noen som er opptatt, arbeidskollegaer osv. Da har jeg brukt forelskelsen med å drømme om hvor fantastisk sex vi har... bedre trøst finnes ikke. 

Anonymkode: e9738...6b7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok så du er en under middels attraktiv mann siden du vet noe om dette?

Attraktivitet er ikke en konstant. Det er mye man kan gjøre for å øke egen attraktivitet. Alt annet er unnskyldninger.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Attraktivitet er ikke en konstant. Det er mye man kan gjøre for å øke egen attraktivitet. Alt annet er unnskyldninger.

Kvinner vill alltid være mer kresen en menn med hvem de har sex med, så hva er det du ikke forstår med det? Mangler du selvinnsikt eller noe, eller bare lite opplyst?

Anonymkode: b4eb5...aea

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det burde tilbys kurs til seksuelt frustrerte menn. Det er et utbredt problem. Selv når vi er i forhold. Kvinner er så sparsomme på å gjøre fitta tilgjengelig, at det kan gå på nervene løs rett og slett. Jeg skjønner at de må ha lyst selv, at alt handler ikke om sex, at kvinner trenger å ha det bra ellers osv. Likevel. Enkelte ganger tenker jeg at kvinner ikke kan å forvalte den skatten de sitter på. De syter og klager om pliktsex. De er ikke ansvaret bevisst. Ikke en gang i et forhold.

Anonymkode: 4394f...5e9

Er bare å lese dette innlegget, så Skjønner man jo hvorfor det blir lite sex🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Les dette siterte innlegget, og vær motsatt. Da blir det nok mer på dere.

• Nyttig 1
Skrevet

Kvinner vill alltid være mer kresen en menn med hvem de har sex med, så hva er det du ikke forstår med det? Mangler du selvinnsikt eller noe, eller bare lite opplyst?

Er du mann eller kvinne?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 21.51):

Sånn er det for noen menn, dessverre.

Jeg savner sex og nærhet, men mest i ett forhold. Da er som sagt sexen også mye bedre, som regel. Men er ikke alltid så lett for oss "normale" karer som ikke skiller oss ut på noe positiv måte. Er ikke unormalt kresen, men ønsker så klart ei dame som jeg tiltrekkes av. Er selv sunn og trent og tar godt vare på meg selv. Gjør det jeg kan for å være mest mulig fysisk attraktiv. Men ikke sikkert der feil ligger heller, vanskelig å vite selv..

Hilsen TS

Jepp, det er garantert mange i den båten. Man må rett og slett finne andre gleder i livet.

AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 2.23):

Syns ikke 4 år er "sinnsykt". Det er gjennomsnittet for meg (er dame) og "rekorden" er 7 år. Har aldri klaget på det eller tenkt at det er jævlig. Har vanligvis høy sexdrift i forhold men levd mesteparten av livet i sølibat 

Anonymkode: e8326...208

4 år er ikke krise for meg personlig. Tatt i betraktning personligheten min og hvor lite jeg går inn for å finne noen, så har jeg faktisk hatt god uttelling.

Jeg er ikke lenger nedfor fordi jeg ikke har sex. Jeg er innstilt på at resten av livet forblir uten. Og det er uten å sutre eller klage over det. Det er mange grunner til at jeg innstiller meg på det, det er ikke bare basert på kvinners krav og at jeg ikke er god nok. Det er avansert og jeg tar ikke alt her.

Det positive er at jeg kan fikse "biffen" helt selv og i fantasien kan partneren være hvem som helst.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...