Gå til innhold

flere som er seksuelt frustrerte?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du får ingen sympati fra meg, men jeg hadde ikke gitt en kvinne det heller.

Anonymkode: e45ed...64b

Enn viss det var din far/mor eller sønn/datter. Ingen sympati da heller 😥.

Anonymkode: bb325...451

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. finnes nok me villige damer, bare man sjår på andre siden gjerdet. 

Men savner veldig att vare forelsket

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Enn viss det var din far/mor eller sønn/datter. Ingen sympati da heller 😥.

Anonymkode: bb325...451

Nei. Jeg har selv gått uten sex i tre år. Det går bra. Man fikser biffen. Det får også alle jeg er glad i gjøre hvis det røyner på.

Anonymkode: e45ed...64b

• Nyttig 1
Skrevet
norw skrev (27 minutter siden):

Noen menn går uten sex i årevis. Synes ikke at dette virker så lenge, men avhenger vel av lyst og hva man er vant til. Har ikke akkurat sex jevnlig selv, antall ganger i 2022 kan telles på én hånd, men er som sagt mange som har det mye verre og jeg overlever.

Tinder og singelgrupper virker håpløst, samme med ute på byen, både for forhold og for uforpliktende sex.

Her er det over 4 år siden. Jeg har tydeligvis 5 års intervaller mellom hver gang. Så kanskje neste år er året!

• Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, Anonymburker said:

Her er det over 4 år siden. Jeg har tydeligvis 5 års intervaller mellom hver gang. Så kanskje neste år er året!

4 år er helt sinnsykt, dere får sympati fra meg selv om sex ikke er en menneskerett osv. Må være helt jævelig å gå uten år etter år 😐

Anonymkode: 1b34b...e75

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

4 år er helt sinnsykt, dere får sympati fra meg selv om sex ikke er en menneskerett osv. Må være helt jævelig å gå uten år etter år 😐

Er bare sånn det er.

Skrevet

Blir aldri seksuelt frustrert, men jeg onanerer aldri heller 

Anonymkode: dc85f...6f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Må være helt jævelig å gå uten år etter år 😐

Egentlig ikke. Jeg er i forhold, og til og med vi har gått over 1 år. Er virkelig ingen big deal.

Anonymkode: 2fe8d...39f

• Nyttig 1
Skrevet

1,5 år her, og jeg er i forhold…. Savner nærhet, bli holdt rundt og at noen har lyst på meg. Blir ikke frustrert, men kjenner på et savn.

Anonymkode: 731d4...8a3

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

1,5 år her, og jeg er i forhold…. Savner nærhet, bli holdt rundt og at noen har lyst på meg. Blir ikke frustrert, men kjenner på et savn.

Anonymkode: 731d4...8a3

Hvorfor går du på akkord med deg selv med å være i det forholdet? Livet er for kort

Skrevet

Lengste jeg har gått uten sex siden konfirmasjonen er 5 uker som befalselev på midten av nittitallet. Er nærmere femti enn førti, så jeg har vært aktiv en stund kan du si. 

Du må begynne å bli gal av å ikke ha noe intimitet/sex? 

Anonymkode: 384da...c81

Skrevet

Ikke fordi jeg vil ha sympati, det her er bare for å komme med et sammeligningsgrunnlag. Jeg er 36 og har aldri hatt sex, lol! Bare litt klining og tafsing en sjelden gang i blant.

Jeg blir jo kåt i blant, men føler egt at jeg fikser den biffen ganske greit selv. Så det går jo bra, er ikke fustrert til daglig liksom. Jeg er av sorten som trives godt aleine da. Men merker nok at jeg i blant savner litt initimitet ja, noen å holde rundt og kose på. Så kan bli litt fustrert noen ganger pga det, men ikke slik at det ødelegger resten av livet. Har jo mye annet gøy å sysle med.

Nå er ikke jeg aktiv på tinder, og har egt ikke den følelsen av å ikke vere bra nok for noen da. Så vet i grunn ikke hva man kan gjøre med slikt.

Det her er ganske kjedelig å innrømme. Men her er jeg anonym, så who cares! Tenker jo at folk må tro det er noe galt med meg. (Og det kan det jo hende det er da)

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen har nevnt massasje eller thaimassasje heller 😂 

Fisens rette far osv....  🤣

Anonymkode: e8326...208

Jeg nevnte massasje i en tråd om seksuell frustrasjon og hvordan man skal håndtere det.

Dere kvinnfolk må på liv og død klage 😂 Nesten som at dere ikke fungerer om dere ikke har noe å pirke på

Anonymkode: 5bda8...d45

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sånn er det for noen menn, dessverre.

Jeg savner sex og nærhet, men mest i ett forhold. Da er som sagt sexen også mye bedre, som regel. Men er ikke alltid så lett for oss "normale" karer som ikke skiller oss ut på noe positiv måte. Er ikke unormalt kresen, men ønsker så klart ei dame som jeg tiltrekkes av. Er selv sunn og trent og tar godt vare på meg selv. Gjør det jeg kan for å være mest mulig fysisk attraktiv. Men ikke sikkert der feil ligger heller, vanskelig å vite selv..

Hilsen TS

Anonymkode: b4eb5...aea

Skrevet (endret)

Feilpostet

Endret av Blåjojo
Skrevet
norw skrev (7 timer siden):

Noen mennESKER går uten sex i årevis. Synes ikke at dette virker så lenge, men avhenger vel av lyst og hva man er vant til. Har ikke akkurat sex jevnlig selv, antall ganger i 2022 kan telles på én hånd, men er som sagt mange som har det mye verre og jeg overlever.

Tinder og singelgrupper virker håpløst, samme med ute på byen, både for forhold og for uforpliktende sex.

Du skriver noen menn men det gjelder mange kvinner også! 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Syns ikke 4 år er "sinnsykt". Det er gjennomsnittet for meg (er dame) og "rekorden" er 7 år. Har aldri klaget på det eller tenkt at det er jævlig. Har vanligvis høy sexdrift i forhold men levd mesteparten av livet i sølibat 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sånn er det for noen menn, dessverre.

Jeg savner sex og nærhet, men mest i ett forhold. Da er som sagt sexen også mye bedre, som regel. Men er ikke alltid så lett for oss "normale" karer som ikke skiller oss ut på noe positiv måte. Er ikke unormalt kresen, men ønsker så klart ei dame som jeg tiltrekkes av. Er selv sunn og trent og tar godt vare på meg selv. Gjør det jeg kan for å være mest mulig fysisk attraktiv. Men ikke sikkert der feil ligger heller, vanskelig å vite selv..

Hilsen TS

Anonymkode: b4eb5...aea

Mennesker ikke kun menn! Slutt å sett menn i offerrollen over helt vanlige ting som angår begge kjønn

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du skriver noen menn men det gjelder mange kvinner også! 

Syns ikke 4 år er "sinnsykt". Det er gjennomsnittet for meg (er dame) og "rekorden" er 7 år. Har aldri klaget på det eller tenkt at det er jævlig. Har vanligvis høy sexdrift i forhold men levd mesteparten av livet i sølibat 

Da er det oftere eller i større grad selvvalgt.

• Liker 1
Skrevet
norw skrev (1 minutt siden):

Da er det oftere eller i større grad selvvalgt.

Det har du ikke noe grunnlag for å påstå. Er det selvvalgt når man f eks har blitt voldtatt og fått ødelagt forhold til sex? Når man har blitt utsatt for voldelig og nedverdigende sex og ikke tør å ha det igjen? Når samfunnet har så høyt skjønnshetspress at man hater kroppen sin og ikke klarer å vise den? Når man er en av de 25% med alvorlig underlivssykdom som gjør sex smertefullt? Når man har blitt mobbet og dumpa så mange ganger at man ikke tror på at man fortjener noen? 

Nei det er ikke selvvalgt.

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det har du ikke noe grunnlag for å påstå. Er det selvvalgt når man f eks har blitt voldtatt og fått ødelagt forhold til sex? Når man har blitt utsatt for voldelig og nedverdigende sex og ikke tør å ha det igjen? Når samfunnet har så høyt skjønnshetspress at man hater kroppen sin og ikke klarer å vise den? Når man er en av de 25% med alvorlig underlivssykdom som gjør sex smertefullt? Når man har blitt mobbet og dumpa så mange ganger at man ikke tror på at man fortjener noen? 

Nei det er ikke selvvalgt.

Det er fortsatt selvvalgt, men du kan si at det er gode grunner til at man ikke har sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...