Gå til innhold

hvor drømmer du om å reise?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å dra overalt, men noen steder frister mer enn andre:

- Sør-Afrika (Dra på haisafari!!!!)

- Mexico (Se inkapyramidene)

- Spania, gjerne Barcelona (Har aldri vært der før, bare...)

- India (kjempespennende land)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Alltid drømt om å reise, men det har blitt minimalt... Men, nå er jeg singel og kan gjøre som jeg vil! :D Starter med Karibien og hvem vet hvor det fortsetter!

H&M m-fl. har greie klær til grei pris, havregryn er sunt og jeg kan dusje like godt uten fliser på badet: Spareplan for reiser har blitt innført :-) Vil mye heller se nye steder og kulturer enn å spise 3-retters middag på dyre resturanter i designerklær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer å reise til Mexico og Egypt. Det er godt at reisekatalogene fins,så en kan drømme seg bort litt.

Hilsen en som trenger å vinne i lotto. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å drømme er å reise.

Er å reise en drøm?

Reisedrømmer

Drømmereiser

Reise i drømme

Drømmer på reisen

Reis!

eller.. Drøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer for tiden om Canada, Nigeria, Cuba, Kina, Malaysia...

Har nettopp vært på biltur i USA og det var kjempegøy. Ikke morsomt å komme hjem til Bergen igjen da nei... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Grønland

Færøyene

Usbekistan

New Zealand

Russland - Arkhangelsk, Vladivostok, St. Petersburg, Kamtsjatka

Alaska

og ellers tilbake til alle stedene jeg har vært - og det er ganske mange etter hvert. Uhelbredelig reiselysten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å besøke alle land i Europa, og minst 2-3 land i hver verdensdel i løpet av livet. Også har jeg lyst til å dra til nord-norge både sommer- og vinterstid, for der har jeg aldri vært, og generelt reise mere rundt i Norge. Jeg liker å reise! Men jeg har ikke tid eller råd akkurat nå. Planlegger å reise en del sammen med kjæresten i årene som kommer, sånn før vi får barn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bortimot hele verdens reisemål på ønskelisten, men kunne virkelig tenke å reise til australia, sør-amerika og afrika. I tellegg kunne jeg tenke meg å reise til de fleste av europas hovedstader og større byer på langweekend-turer. Det er bare det at reiselysten er større enn pengepungen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har lyst til Hawaii eller California. Vertfall en plass jeg kan lære meg mange sommersporter. Såg et program om kiting og jeg falt pladask! :briller: Studere utenom eller jobbe litt.

Enten det eller så blir det Danmark. Elsker Danmark!

Liker vertfall tanken på å bo utenlands noen år..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er så mange steder jeg vil reise - skal mye til å få tid og penger til disse, men regner med å få til noe.

¤ Bergen (!)

¤ England

¤ Irland

¤ Skotland

¤ Island

¤ Frankrike (Paris, mfl.)

¤ Tjsjekkoslovakia

¤ Flere steder i USA (Selvfølgelig NYC, San Fransisco, L.A, Las Vegas, Boston, Chicago med fler...)

¤ Stillehavet : Cook Islands, Samoa, osv.....

¤ Australia

¤ New Zealand

¤ Mexico

¤ Kina

¤ Thailand

¤ Vietnam

Ja, lista er nok lengre, men kommer ikke på fler. Dog, dette er masse nok!

Også liker jeg å reise rundt i Norge og. Skal ta en Rjukan-tur til sommeren! Da blir det nok industriarbeidermuseet og så håper jeg de har "dradd" igang Norges stolthet : Rjukanfossen!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missimilly

Mine store drømmer når det gjelder reise er New Zealand og Chile. Dette har noe å gjøre med at disse landene ligger helt på motsatt side av jordkloden. De er nokså lik Norge, men likevel ulike, og det fascinerer meg.

Ellers har jeg veldig lyst til å besøke Kroatia, de baltiske landene og Ungarn.

Jeg er også begeistret for USA, som jeg har besøkt noen ganger, og kunne godt tenkt meg en ny tur til New York, en by en aldri blir ferdig med, flere bilturer rundt i New England, og kanskje en tur til Seattle og kjøre nedover langs vestkysten. Jeg har familie der borte, så jeg tror ikke disse ønskene blir så vanskelige å oppfylle.

Ja, det er kjekt å reise, og planleggingen er kanskje det kjekkeste av alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har kjempe lyst til å reise til Marokko, nord Spania (Bilbao), Budapest, Berlin, Helsinki, Estland, Latvia og Litauen.

Argentina, Peru, Chile, New Zealand, India og Sør-Afrika hadde også vært morsomt å reise til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg meg minst et par år på loffen i Øst- Europa. Dette innebærer Russland fra øst til vest, samt alle andre land i Øst-Europa.

Kan noen være så snill å gi meg penger til å betjene de hjemlige forpliktelser mens jeg er borte? Penger til turen hadde også vært kjekt å få.

Mitt bankkontonummer fås på oppfordring...

:hoho:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...