Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2002 #1 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg drømmer om å reise til Kambodsja (Ankor Wat!!), på safari i Afrika, til Chile, Peru, Iran, og gjerne til noen av ...stan landene i grenseområdet mellom Europa og Asia... Men tid og penger.. Så vi får vente noen år.. eller for alltid.. Men drømme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2002 #2 Del Skrevet 24. oktober 2002 Å ja, denne tråden har jeg ventet på. Jeg drømmer mye om å reise mer. For tiden drømmer jeg om: Kina, Madeira, Sør-Afrika, Australia, San Fransisco, Lisboa, Italia, Island, Kenya... Noen av disse burde det vel være mulig å komme seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. oktober 2002 #3 Del Skrevet 24. oktober 2002 Skulle gjerne vært overalt jeg,men foreløpig ligger disse "på topp" -Thailand -Mexico -Usa(New-York, San Fr, Florida) -Australia -Mauritius -Italia -Kina -Japan -Bali Noen som har penger de ikke trenger..? det trenger nok jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. oktober 2002 #4 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg har alltid hatt den store drømmen om å reise til Australia. Eller kanskje en safari- tur i Afrika? *drømmer seg bort* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 24. oktober 2002 #5 Del Skrevet 24. oktober 2002 Vi skal reise til Tyrkia. Nærmere bestemt Side i begynnelsen av juni 2003. Ungene gleder seg noe vanvittig. Vi har aldri vært i varmere strøk, så dette ser vi virklig frem til. MEN vi er veldig godt kjent i Sverige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. oktober 2002 #6 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg drømmer meg TILBAKE til Kenya, til strendene og safari!!! *sukkedrømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. oktober 2002 #7 Del Skrevet 24. oktober 2002 Tyrkia er kjempeflott Johanna! Var selv i alanya, men møtte folk som "bodde" i side, det var roligere og mindre mas der. Blir nok en knall tur :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. oktober 2002 #8 Del Skrevet 24. oktober 2002 Drømmer om å reise til Mexico, Praha og Roma. Steder jeg kunne tenke meg å besøke på nytt er: Bretagne, Paris, Lyon, Budapest, Andorra og steder i Spania. Faktisk kunne jeg tenkt meg en tur til Ibiza igjen også . Det er heeelt sant. Steder jeg ikke vil reise tilbake til er London (eller England generelt), Hellas og Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. oktober 2002 #9 Del Skrevet 24. oktober 2002 (Budapest er en nydelig by) En tur dit anbefales også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. oktober 2002 #10 Del Skrevet 24. oktober 2002 (Budapest er en nydelig by) En tur dit anbefales også :D Heeelt enig! Masse flott å se på, utrolige markeder med masse fint til en billig penge. God mat (Gulasj-suppe er toppen) og veldig annerledes enn her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. oktober 2002 #11 Del Skrevet 24. oktober 2002 Var du på "Gellert-badet" forresten? og Mattiaskirken.. Var i en gammel landsby et stykk eutenfor byen også,men husker ikke hva den het. Endel har gått i glemmeboka. Var bare 17 da. Jeg vil også tilbake en gang. Skal jeg på storby reise er Budapest et veldig godt alternativ. Billig,god mat og hyggelige mennesker. (mange er lite stødige i engelsken,men det går da for det :D ) Og mye å se. (liker man kultur, historie er Budapest perfekt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. oktober 2002 #12 Del Skrevet 24. oktober 2002 Var i kirken, men ikke på badet . Det var nemlig eneste anledning til å shoppe. Jeg har vært der 2 ganger på sånn firmatur-greie og programmet var tettpakket. Måtte bare kutte ut NOE for å få tømt lommeboka. Var i en landsby med et stooort marked, men husker heller ikke hva den het. Gikk amokk i antikviteter og et sjokolademuseum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. oktober 2002 #13 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ja det var den byen jeg mente :D En liten,veldig gammel landsby som het noe merkelig Nå er vi 2 som anbefaler budapest, ta dere en tur folkens :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #14 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg slenger meg på med en anbefaling jeg også. Ser at flere drømmer om Mexico, og dit bør dere absolutt komme dere. Jeg reiste rundt som ryggsekkturist i tre uker tidligere i høst, og vi fikk med oss både storbyen Mexico City, masse pyramider, dansende indianere, sterk mat, fantastiske strender på Yucatan-halvøya, snorkling blant fargerike fisk, bading i grotte, flamingoer, jungel med aper i tretoppene i Guatemala og mye mer. Hilsen meg som var gjest 18.30 i går. (Nå bør jeg kanskje registrere meg og få et nick snart.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. oktober 2002 #15 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg fant ut hva landsbyen heter!!! SZENTENDRE Var det samme sted som du mente Madison? Må jo føye til at man får kjøpt utrolig mye fin kermikk i Budapest eller sikkert i hele Ungarn. Stort sett er det håndlaget og litt spesielt, men skikkelig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. oktober 2002 #16 Del Skrevet 25. oktober 2002 JA!! :D Det var det.. visste det var et litt rart ord,men det var ganske blåst ut av hodet på meg. *mimremimre* Det jeg husker best fra den byen er som du nevnte sjokolademuseet, og billige g-streng Kjøpte ganske mange*s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 31. oktober 2002 #17 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg drømmer om å reise mange steder... Skal vi se: -New York City -Kosovo (faktisk hele Balkanområdet) -Paris -Den franske riviera -Hawaii -Fiji -Australia -Cairo -Tanzania -Vietnam -Amsterdam -London -Roma -Venezia (før byen synker...) -Rio de Janeiro -Istanbul -Moskva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 31. oktober 2002 #18 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg vil til et sted hvor det er sol og varmt! Kan ikke fordra vinteren. Jeg vil til Zanzibar og snorkle i grønt hav, jeg vil til Ko Chang (øy i Thailand) og ligge i ei hengekøye med ei god bok, jeg vil til Cuba og drikke Mojito... Nå må jeg bare se og vinne i lotto, så skal det bli tur på meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 1. november 2002 #19 Del Skrevet 1. november 2002 Egypt og Mexico!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 15. november 2002 #20 Del Skrevet 15. november 2002 Eg vil til New Zealand!! Kjem nok ikkje til å skje med det første, nei. Får vel heller ta turen litt rundtforbi på det Nord-Amerikanske kontinentet, ettersom eg bur i Canada. Lettare og billegare å få til dette nå enn når eg seinare flyttar tilbake til Noreg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå