AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Del Skrevet 6. november 2022 Hei. Jeg har forventet mensen i morgen, men i går fikk jeg en blødning. Det begynte som en svak mens med litt slim, men så, noen timer etter at det begynte å blø sluttet det. I dag har det kommet litt brunt og rosa slimete blod men kun på papiret, ikke nok til at det kommer i bindet. Har aldri hatt småblødninger eller mellomblødning før, og har alltid truffet på dagen for forventet mens. Kan dette være festeblødning eller er det mensen? Tok graviditetstest for fire dager siden og den var negativ. Anonymkode: 9ba39...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Del Skrevet 6. november 2022 Det vet du ikke før du får positiv test. Lykke til! Anonymkode: 15067...856 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Del Skrevet 6. november 2022 Men har noen noe erfaring rundt at dette har skjedd dem og? Og om det var festeblødning eller mens? Er så nysgjerrig Anonymkode: 9ba39...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Del Skrevet 7. november 2022 Har samme problemet som deg TS, har også forventet mensen imorgen - men litt lysrosa spotting idag og igår. Tror ikke vi kan gjøre så mye annet en å ta tiden til takke dessverre og teste. Vet jeg har lest før innpå her at andre har hatt slike festeblødninger, men det kan jo også være foranledning til en menstruasjon, så svært vanskelig å si.. Krysser fingrene! Anonymkode: a2f97...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Del Skrevet 7. november 2022 Festeblødning er ikke veldig vanlig, og det er umulig for oss å si om det er mens eller dette. Sansynligvis er det nok dessverre spotting før mens. Ville ventet et par dager og se om mensen kommer og så ta en test om den ikke gjør det. Jeg ble gravid da jeg sluttet å teste og tenke så mye på det. Stress hjelper deg ingenting når du vil bli gravid. Anonymkode: 5e614...8d2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå