AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #21 Del Skrevet 7. november 2022 Marie Anonymkode: eb462...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #22 Del Skrevet 7. november 2022 Stine Anonymkode: 23049...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #23 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg har et gammelt norsk navn som jeg mislikte da jeg var liten. Jeg ønsket et navn som gled inn i mengden. Ikke et navn som ble kommentert av alle. Jeg syntes det alltid var vanskelig å møte skryt av navnet mitt, det føltes liksom feil å si takk-jeg hadde jo ikke hatt noe med det å gjøre. Så jeg skulle ønsket jeg het Karoline. Men jeg er nå fryktelig glad i navnet mitt. Og det er veldig greit å slippe å ha det samme navnet som masse andre folk. 😊 Anonymkode: a09e9...9e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 7. november 2022 #24 Del Skrevet 7. november 2022 Liker navnet mitt veldig godt, men hvis jeg måtte bytte: Sophie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #25 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har et gammelt norsk navn som jeg mislikte da jeg var liten. Jeg ønsket et navn som gled inn i mengden. Ikke et navn som ble kommentert av alle. Jeg syntes det alltid var vanskelig å møte skryt av navnet mitt, det føltes liksom feil å si takk-jeg hadde jo ikke hatt noe med det å gjøre. Så jeg skulle ønsket jeg het Karoline. Men jeg er nå fryktelig glad i navnet mitt. Og det er veldig greit å slippe å ha det samme navnet som masse andre folk. 😊 Anonymkode: a09e9...9e3 Det meste her kunne ha vært meg. Jeg har på en måte vokst inn i navnet. Det er et norrønt navn som mange synes er stygrt(nevnt flere ganger i navneforumet). Det er komplett umulig å uttale på engelsk, men så får jeg desto mer interesse i utlandet av folk som lurer på hva det betyr. Jeg forstår meg ikke på de som vil at barna skal ha internasjonale navn for da er det enklere å ferdes i utlandet. Anonymkode: 7377b...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. november 2022 #26 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Hva jeg ville hete i dag om jeg fikk velge, vet jeg ikke. Anna? Endret 7. november 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #27 Del Skrevet 7. november 2022 Nesten hva som helst bortsett fra Melissa, som jeg heter. Mellomnavnet er om mulig verre. Ja, mamma var tenåringsmor som droppa ut av videregående. Jeg har blitt spurt om det flere ganger, og jeg må bare bekrefte folks fordommer. Anonymkode: efd5e...212 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #28 Del Skrevet 7. november 2022 Ylva eller Elizabeth Anonymkode: ae922...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 7. november 2022 #29 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) "Hans" til fornavn, og "Deres" til etter/mellomnavn, kanskje 🤔 Endret 7. november 2022 av AnonymBruker 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #30 Del Skrevet 7. november 2022 Julianna! 😍 - mest fordi min beste venn heter det, mens jeg har et vanlig, kjedelig navn😏 Anonymkode: 1f2bb...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. november 2022 #31 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg er fornøyd med det navnet jeg har. men om jeg skulle bytte: Christina eller Nathalie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #32 Del Skrevet 7. november 2022 Iben eller Filippa Anonymkode: 653cd...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 7. november 2022 #33 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg liker navnet mitt og har aldri tenkt på å bytte. Men om jeg må velge, så liker jeg Evy, Hilma, Vilje og Henny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #34 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det meste her kunne ha vært meg. Jeg har på en måte vokst inn i navnet. Det er et norrønt navn som mange synes er stygrt(nevnt flere ganger i navneforumet). Det er komplett umulig å uttale på engelsk, men så får jeg desto mer interesse i utlandet av folk som lurer på hva det betyr. Jeg forstår meg ikke på de som vil at barna skal ha internasjonale navn for da er det enklere å ferdes i utlandet. Anonymkode: 7377b...f3e Helt enig! Mitt er komplett umulig å si på engelsk. Men det er jo en fantastisk samtale-starter, og hat aldri vært er problem i utlandet. 😊 -hun du siterte Anonymkode: a09e9...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #35 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg vil hete det jeg heter. Det er kort, enkelt, gammelt norrønt, uvanlig i dag og veldig fint. Anonymkode: 2ce00...508 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 7. november 2022 #36 Del Skrevet 7. november 2022 Fortsatt samme navn men med h. Aner ikke hva foreldrene mine ville med det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 7. november 2022 #37 Del Skrevet 7. november 2022 Kaia , Amalie eller Siv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 7. november 2022 #38 Del Skrevet 7. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Det meste her kunne ha vært meg. Jeg har på en måte vokst inn i navnet. Det er et norrønt navn som mange synes er stygrt(nevnt flere ganger i navneforumet). Det er komplett umulig å uttale på engelsk, men så får jeg desto mer interesse i utlandet av folk som lurer på hva det betyr. Jeg forstår meg ikke på de som vil at barna skal ha internasjonale navn for da er det enklere å ferdes i utlandet. Anonymkode: 7377b...f3e Det er forskjell på og ferdes i utlandet og å bo der over tid. Jobbet i UK i mange år og det å ha et navn som kunne uttales lett var en veldig fordel i jobbjakt. Jo mer eksotisk jo lengre ned i bunken kom man. Jeg har også et lett etternavn som er minst like viktig sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #39 Del Skrevet 7. november 2022 Rebekka eller Sarah. Anonymkode: 94e09...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #40 Del Skrevet 8. november 2022 Saga😍 Anonymkode: dae05...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå