AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #1 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg har ikke en eneste tatovering fra før. Men i det siste har jeg lurt på om jeg skal skaffe meg noen. Er kunstner og ikke A4. Hva tenker dere? Noen her som angrer på at de dekket kroppen med tato? Anonymkode: 7bb1a...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #2 Del Skrevet 5. november 2022 Ja jeg angrer. Det som betydde masse for meg før og som jeg tatoverte har null betydning for meg i dag 15 år senere og tatoveringen er stygg og malplassert. Tenker på det hver gang det er varmt og jeg skal gå i singlet og bruker ikke kjoler som gjør at tatoveringen syns. . Skammer meg over den rett og slett. Skal du ta så ta et sted som holdes skjult, som ankelen eller hoften ikke nakke, rygg, arm osv Anonymkode: c6988...8fb 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #3 Del Skrevet 5. november 2022 Ingen tatoveringer her. Grunnen er at jeg definitivt ville angret. Endrer ofte retning og smak! Hvis du pleier å stå støtt i dine valg og har tenkt over dette en stund: go for it! Ikke noe galt i tatoveringer per se! Men hvilken erfaring har du mer andre valg du har tatt? Hvis du ofte angrer på valg du har tatt, bør du vel revurdere. Synes syns på dem som har tatt tatovering på impuls 😜 eller i ung alder, så virker det veldig uattraktivt/umodent ti år senere. Interesser forandrer seg med tider og alder... Anonymkode: 10f81...c32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dreamstar Skrevet 5. november 2022 #4 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke en eneste tatovering fra før. Men i det siste har jeg lurt på om jeg skal skaffe meg noen. Er kunstner og ikke A4. Hva tenker dere? Noen her som angrer på at de dekket kroppen med tato? Anonymkode: 7bb1a...27f Nei, angrer ikke. Men ta gjerne en som symboliserer noe viktig i livet ditt, da er det mindre sannsynlighet for at du vil komme til å angre. Jeg ser fram til neste tatovering. Jeg tar i utlandet, de er billigere der enn her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #5 Del Skrevet 5. november 2022 Jeg har 5 stk og angrer på 4 av dem. 3 var lite gjennomtenkt, spontan og upersonlig, de er på anklene og lite synlig og jeg tenker ikke stort over (de ble tatt samtidig, idiotisk). De er så små at jeg kan lett dekke over dem, men ønsker ikke noe annet. Den siste som jeg angrer på ble gjort av en idiot uten talent, så resultatet ble ikke bra som jeg skulle ønske, den ble for stor og umulig å dekke over. For jeg ønsker ikke noe så stort som det kreves for å dekke over den, så da må jeg bare leve med den. Frister lite å ta ubetydelige blomster og dritt for å dekke over den. Hovedproblemet mitt er at jeg kan ikke bare dekke over dem med noe annet. For jeg ønsker ikke noe annet upersonlig og ubetydelig og jeg har ingenting med betydning som jeg faktisk ønsker heller, og min smak er i tillegg minimalist. Det blir det ikke når jeg må dekke hele underarmen. Så jeg må dekke over noe stort, men noe enda større. Så da er jeg like langt. Dessuten så er det ikke verdt pengene å dekke over dem per dags dato. Den jeg ikke angrer på i det hele tatt, er den jeg planla i over 10 år. Den har en betydning og er den jeg virkelig tenkte nøye igjennom. Brukte også ekstra tid på å finne riktig tatovør. Har aldri angret på den og vil nok aldri angre. Jeg tenker ikke stort over det sånn sett, gjort er gjort. Er ikke noe jeg går å angrer på sånn sett. Men drømmen er å bli millionær og kan dekke over de fire jeg er misfornøyd med, med noe stort og flott som er noe jeg vil angre mindre på. Men vil nok alltid angre, samme hva de dekkes med. Anonymkode: 16308...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. november 2022 #6 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg har flere tatoveringer,og angrer slettes ikke. Jeg ønsker meg fler🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. november 2022 #7 Del Skrevet 6. november 2022 Har forressten 10 stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Del Skrevet 6. november 2022 Angrer ikke. Anonymkode: d638b...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #9 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg angrer ikke, enda noen av dem er 15 år gamle. Anonymkode: 87ffc...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #10 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg har to fæle tatoveringer, begge tatt på 90-tallet. Får de fjernet med laser nå, dyrt og vondt. Jeg begynte å angre på dem bare et par år etter jeg tok dem. Anonymkode: 1185d...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #11 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg angrer. Bittert 🥲 Anonymkode: ea88e...85f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 6. november 2022 #12 Del Skrevet 6. november 2022 Skulle helst klart meg uten de jeg har.. Savner følelsen av "ren" hud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #13 Del Skrevet 6. november 2022 flusa skrev (2 timer siden): Har forressten 10 stykker. Og hvor gamle er de? Anonymkode: 15b7e...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #14 Del Skrevet 6. november 2022 Så lenge du ikke tenker å gjøre noe kriminelt eller noe, for om du blir tatt kommer de til å havne i en katalog så de kan identifisere deg bedre. Så ingen aning hvorfor så mange kriminelle fortsetter å tatovere seg. Anonymkode: 7122a...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 6. november 2022 #15 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg tillater meg å svare selv om jeg ikke har noen, for nettopp det at jeg ikke har noen er jeg sinnsykt glad for. Hadde jeg vært voksen som deg og ikke hatt en bedre grunn enn at du føler du ikke er a4 og derfor tenker at tatoveringer er det som skal få deg til å skille deg ut så er det jo nesten sånn at du blir mer vanlig av å tatovere deg. Alle har tatoveringer i dag. Jeg hadde tenkt veldig nøye igjennom det hvis jeg var deg. Du kan skille deg ut på andre måter enn å ødelegge deler av huden din. De fleste tatoveringer blir stygge etter noen år også. Pene (det finnes noen få der ute) tatoveringer med fine linjer blør utover og blir ofte bare til en farget klump. Tekst med krøller blir lest feil av folk. Ansikter som er godt gjennomført viskes mer og mer ut over tid og det søte pprtrettet av din datter blir til Huldra innen dattera di er tenåring. Alle tatoveringene jeg har hatt lyst på har jeg tenkt på i mange år. Men jeg er veldig fornøyd med at jeg ikke har noen av dem på kroppen i dag. Men nå er jeg en person som angrer fort på sånne greier da. Jeg søker ofte neste ting. Utvikling. F.eks. lette jeg etter spisestuestoler i over 5år før jeg fant noen jeg elsket. Angrer ikke på kjøpet, men leter videre etter noen som er enda penere. For sånn er jeg. Stadig på leting. Og hvis du er litt sånn også så kanskje du er en sånn som vil angre på en tatovering. Jeg ville følt at jeg hang igjen i en epoke av livet dersom jeg bar epoken med meg på huden hele tiden. Jeg vil ikke huske det som har vært på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #16 Del Skrevet 6. november 2022 Det er så Harry!! Anonymkode: a46f0...b90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #17 Del Skrevet 6. november 2022 Angrer ikke. Har mange tatoveringer. Tenk over hvor du plassere en tatovering. Anonymkode: 234a4...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #18 Del Skrevet 6. november 2022 Angrer ikke. Har flere og skal skaffe meg en 3-d tatoo som neste nå. På hånda D57 Anonymkode: 4237a...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #19 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg gleder meg over alle tatoveringene jeg aldri tok når jeg leser tråder som dette. Det kan være kult og stilig med en tatovering og tre på unge, vakre og hippe mennesker, men ingen av oss er jo ung, vakker og hipp hele livet. Anonymkode: 0eb6c...a59 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #20 Del Skrevet 6. november 2022 Har 3 tatoveringer. Tatt i alderen 18-22. Angrer bittert på alle 3. Men blir for dyrt å fjerne med laser. Anonymkode: 2c3ea...b3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå