Gå til innhold

Aldri bra nok.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har posta flere ganger her og kommer ikke til å svare på kommentarer om at jeg ikke skal poste mer. Jeg trenger rett og slett råd. 
jeg er en gutt på 21 og har gjort noe med ei jente, det meste er å klemme liksom. Jeg får høre hele tiden at jeg har en bra personlighet, men det er alltid et men som går på utseendet mitt. Jeg får høre jeg ser ut som jeg har downs, at jeg er for kort, feil hårfarge og for stor nese. Har aldri i hele mitt liv opplevd at noen har syntes jeg har vært bra nok. Har begynt på ny skole og der kommenteres det stadig på spesielt øynene mine og at jeg der asiatisk ut. Høyden er også helt feil. Skjenner jeg begynner å bli rimelig lei nå, har endra på alt som kan endres på utseendemessig men ingenting funker. 

Anonymkode: 893ba...898

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livet er brutalt som ung mann. 

Det jeg anbefaler deg å gjøre er å ignorere damer for nå. Fokuser på skole, trening, og så få deg noen kule hobbyer. Du må bygge din verdi som mann, for høyden får du ikke gjort så mye med.

Finn deg klær du syns ser bra ut på deg. Ikke stol på de som jobber i butikkene, de er bare ute etter å svindle deg. Lær av mine feil. Gå på nett og les deg opp på moter. Du trenger ikke merkeklær. Det er enkelt å se bra ut i klær fra Dressmann hvis du vil. Eventuelt handle klær på nettet.

Neste du trenger å gjøre er å lære deg å over tid få deg kompiser som veit hvordan man snakker med damer, og hvordan man flørter med dem. Ikke les dritten på nett, det meste der fungerer ikke så bra. Lær av gutta krutt hvordan ting fungerer i Norge. Vær singel så lenge det trengs, men vit at et liv med en dame kan være fint. Poenget er at du må sette deg selv først.

Skjønner du har behov men for nå anbefaler jeg deg å runke. Når du har bygget deg opp vil damer like deg, det du har bygget og ikke minst utseendet ditt. Det er så mye som kan gjøres om du lærer deg å ta vare på kroppen din. Over tid vil du omgås kvinner som har samme interesser som deg. Og da er det mer naturlig at du finner en du kanskje kan ha noe mer med å gjøre.

Og til syvende og sist skjønner jeg hvor vondt det gjør når jenter på din alder kommenterer at du er ditt og datt. Det gjør skikkelig vondt og fucker deg opp. Du må lære deg å drite i det negative de sier. De er bare emosjonelt tilbakestående og mangler evnen til å ta hensyn til deg og dine behov - de bryr seg ikke.

Anonymkode: 68372...f32

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Livet er brutalt som ung mann. 

Det jeg anbefaler deg å gjøre er å ignorere damer for nå. Fokuser på skole, trening, og så få deg noen kule hobbyer. Du må bygge din verdi som mann, for høyden får du ikke gjort så mye med.

Finn deg klær du syns ser bra ut på deg. Ikke stol på de som jobber i butikkene, de er bare ute etter å svindle deg. Lær av mine feil. Gå på nett og les deg opp på moter. Du trenger ikke merkeklær. Det er enkelt å se bra ut i klær fra Dressmann hvis du vil. Eventuelt handle klær på nettet.

Neste du trenger å gjøre er å lære deg å over tid få deg kompiser som veit hvordan man snakker med damer, og hvordan man flørter med dem. Ikke les dritten på nett, det meste der fungerer ikke så bra. Lær av gutta krutt hvordan ting fungerer i Norge. Vær singel så lenge det trengs, men vit at et liv med en dame kan være fint. Poenget er at du må sette deg selv først.

Skjønner du har behov men for nå anbefaler jeg deg å runke. Når du har bygget deg opp vil damer like deg, det du har bygget og ikke minst utseendet ditt. Det er så mye som kan gjøres om du lærer deg å ta vare på kroppen din. Over tid vil du omgås kvinner som har samme interesser som deg. Og da er det mer naturlig at du finner en du kanskje kan ha noe mer med å gjøre.

Og til syvende og sist skjønner jeg hvor vondt det gjør når jenter på din alder kommenterer at du er ditt og datt. Det gjør skikkelig vondt og fucker deg opp. Du må lære deg å drite i det negative de sier. De er bare emosjonelt tilbakestående og mangler evnen til å ta hensyn til deg og dine behov - de bryr seg ikke.

Anonymkode: 68372...f32

Har sendt en kompis av meg som er ganske god med damer en melding og han skal hjelpe meg men gidder ikke å stresse as. Alle sier at jeg må bare ikke bry meg for da ordner det seg til slutt, men jeg brydde meg ikke fra jeg var 16-20 og det hjalp jo ikke akkurat. Har allerede ganske bra stil og har bra hygiene og ser generelt sett velstelt ut. Så er jeg jo redd for å ende opp som incel også jo lengre jeg venter jo mer deppa og alene føler jeg meg. Har et sinnsykt dårlig forhold med min far og han mista ikke dommen før han var sånn 25-26. har liksom satt meg som et mål at jeg aldri skal være noe lik han så det også stresser meg noe sykt.. 

Anonymkode: 893ba...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har sendt en kompis av meg som er ganske god med damer en melding og han skal hjelpe meg men gidder ikke å stresse as. Alle sier at jeg må bare ikke bry meg for da ordner det seg til slutt, men jeg brydde meg ikke fra jeg var 16-20 og det hjalp jo ikke akkurat. Har allerede ganske bra stil og har bra hygiene og ser generelt sett velstelt ut. Så er jeg jo redd for å ende opp som incel også jo lengre jeg venter jo mer deppa og alene føler jeg meg. Har et sinnsykt dårlig forhold med min far og han mista ikke dommen før han var sånn 25-26. har liksom satt meg som et mål at jeg aldri skal være noe lik han så det også stresser meg noe sykt.. 

Anonymkode: 893ba...898

Slutt å trolle.

Anonymkode: 68372...f32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt å trolle.

Anonymkode: 68372...f32

Jeg troller ikke. 

Anonymkode: 893ba...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg troller ikke. 

Anonymkode: 893ba...898

Ok, men det overfokuset du har på å få pult vil bare resultere i det motsatte. Damer lukter desperasjon lang vei.

Anonymkode: 68372...f32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Jaytee said:

Skriker troll over hele innlegget. 

Hadde jeg trolls hadde jeg skrevet noe litt mer interessant en dette. 

Anonymkode: 893ba...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal svare deg med løsninger så kan du velge å følge dem eller ikke. Noen vil sikkert kritisere meg fordi jeg forholder meg til det at du hater utseendet ditt fordi alle vet at sånt sitter mest i hodet, men om du virkelig er så misfornøyd med hvordan du ser ut så spar penger til å operere deg. Bare en nose job kan få en 2'er til å bli en 10'er og sånne ting som å farge håret og ta jawline filler osv er enkle grep for å bli mye penere utseendemessig.  Asiatiskaktig øyne er forøvrig kjempepent så de trenger du ikke endre men om du hater de så fins det operasjon mot det også. 

Jeg kommenterer tiltak for utseendet nå fordi alle svarene du sikkert har fått før om psyken og den indre selvfølelsen har du tydeligvis ikke giddet å følge så nå har du valget og faktisk få gjort noe med det her

Anonymkode: f3fc9...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke operer deg TS, det er en kvinneløsning.

Det du trenger er å jobbe med den desperasjonen du føler. Ingen mengde operasjoner vil endre at du er desperat, og det lukter damer lang vei.

 

Anonymkode: 68372...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, trt85 said:

å bruke tiden på damer i en alder av 21 er det dummeste investeringen du kan gjøre, kvinner kommer og går og er ikke til å stole på heller. Setter du opp pros mot cons så ser du at drive med kvinner rett og slett ikke er verdt det, alt for mange cons

anbefaler deg i din alder å bruke tiden på skole, karriere og jobb

da jeg var 21 jaget jeg kvinner festet og pulte sikkert over 100 forskjellige fra 18-25 og og fra 18 - 30 har jeg hatt flere kjærester, har kjæreste nå men kunne også vært singel. bruk tiden på deg selv og karriere. det beste enn mann kan gjøre i din alder

ta deg et runk så synker interessen din for kvinner noe ekstremt

Hah runking hjelper ikke akkurat når post nut clarity kommer og innser hvor sinnsykt ensom jeg egentlig er. Er 21 år og går vg1 på grunn av den jævla fraværsgrensa men trives veldig så langt. Har flytta til storby også så mulighetene for jobb og utdanning er nærmest endeløst og uten av at jeg skal røpe hvilken linje jeg går så er jeg nærmest garantert jobb etter endt skolegang, ikke den beste lønna men en decent jobb iallefall. 

Anonymkode: 893ba...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ikke operer deg TS, det er en kvinneløsning.

Det du trenger er å jobbe med den desperasjonen du føler. Ingen mengde operasjoner vil endre at du er desperat, og det lukter damer lang vei.

 

Anonymkode: 68372...f32

En kvinneløsning? Nei det er det ikke. Alle verdens kjekkeste menn er opererte og det er helt vanlig blandt normale menn også 

De tre øverste bildene er nosejob de to nederste jawline filler og liquid facelift

7676076413f7aa7e35c6cecbedb97d2b.jpg

bd1a852abd37fd54aa8c0d3c50e3ce1c.jpg

Hollywood-Men-Plastic-Surgery-Before-And-After-1.jpg

before_after-jawline-filler-immediate-post-injection.jpg

male-jawline-fillers-before-and-after.jpg

Anonymkode: f3fc9...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

En kvinneløsning? Nei det er det ikke. Alle verdens kjekkeste menn er opererte og det er helt vanlig blandt normale menn også 

De tre øverste bildene er nosejob de to nederste jawline filler og liquid facelift

7676076413f7aa7e35c6cecbedb97d2b.jpg

bd1a852abd37fd54aa8c0d3c50e3ce1c.jpg

Hollywood-Men-Plastic-Surgery-Before-And-After-1.jpg

before_after-jawline-filler-immediate-post-injection.jpg

male-jawline-fillers-before-and-after.jpg

Anonymkode: f3fc9...785

Det hjelper veldig lite på desperasjonen han føler på. Damer ligger ikke med desperate menn.

Og så er du rimelig patetisk som må bruke kjendiser som grunnlag for dine argumenter. KJendiser er ikke den vanlige mannen i gata.

Anonymkode: 68372...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, trt85 said:

hvilken jobb er dette? viktig at du begynner å tjene penger så fort som mulig så du kan spare opp egenkapital

etter boligkjøp kan du fokusere på å investere pengene dine til noe som blir større

kvinner er waste of time. sier ikke at du ikke skal ha sex eller date kvinner , men jobb, karriere og skole er hovedfokuset. sex er ikke viktig

når du har mye penger og ligger godt i det som 30 åring kan du hente en ung snelle fra utlandet, f.eks mexico eller columbia

har selv kjæreste fra columbia på 22 mens jeg er 32. har hus i columbia også og utleie i oslo. Å få seg kjæreste fra utlandet er mye bedre da de ikke bare ser bedre ut men er langt ifra så kravstore som norske mindre pene kvinner

kjæresten min er en typisk latina med smal midje stor rund rumpe, langt hår og store naturlig pupper

Har ikke 100% bestemt meg hvor hvilken jobb jeg ønsker enda men det er i helsesektoren. Vet ikke om jeg vil ha ei dame bare fordi jeg har penger as, får opp konstant videoer av millionærer som driver å prater om hvor mye draget de fikk etter de ble rike men tviler veldig sterkt på at det er så mye kjærlighet inne i bildet der as. Har en del gjeld så millionær blir jeg uansett ikke. 

Anonymkode: 893ba...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

En kvinneløsning? Nei det er det ikke. Alle verdens kjekkeste menn er opererte og det er helt vanlig blandt normale menn også 

De tre øverste bildene er nosejob de to nederste jawline filler og liquid facelift

7676076413f7aa7e35c6cecbedb97d2b.jpg

bd1a852abd37fd54aa8c0d3c50e3ce1c.jpg

Hollywood-Men-Plastic-Surgery-Before-And-After-1.jpg

before_after-jawline-filler-immediate-post-injection.jpg

male-jawline-fillers-before-and-after.jpg

Anonymkode: f3fc9...785

ikke akkurat dag og natt forskjell. Han nest nederste ser jo bedre ut på før-bilde. 

Anonymkode: 10b94...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke 100% bestemt meg hvor hvilken jobb jeg ønsker enda men det er i helsesektoren. Vet ikke om jeg vil ha ei dame bare fordi jeg har penger as, får opp konstant videoer av millionærer som driver å prater om hvor mye draget de fikk etter de ble rike men tviler veldig sterkt på at det er så mye kjærlighet inne i bildet der as. Har en del gjeld så millionær blir jeg uansett ikke. 

Anonymkode: 893ba...898

Ok, du er garantert en kvinne som sitter og troller. Trolig en psykolog som kjeder seg på en lørdagskveld.

Anonymkode: 68372...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det hjelper veldig lite på desperasjonen han føler på. Damer ligger ikke med desperate menn.

Og så er du rimelig patetisk som må bruke kjendiser som grunnlag for dine argumenter. KJendiser er ikke den vanlige mannen i gata.

Anonymkode: 68372...f32

Han snakker om hvor mye han hater utseendet sitt så da får han fikse det da hvis han misliker utseendet sitt så mye. Han gidder jo ikke høre på de 13402 andre svarene han har fått før om å jobbe med seg selv og gå i terapi. Jeg skrev både om kjendiser og om den vanlige mannen i gata forresten så slutt å vær så jævla nebbete

Anonymkode: f3fc9...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, du er garantert en kvinne som sitter og troller. Trolig en psykolog som kjeder seg på en lørdagskveld.

Anonymkode: 68372...f32

Tror det er samme person som han som har studert i 15 år for å få en bachelor men fikk ikke ta master fordi han dårlige karakterer. Så henger han bare rundt studenter uten å få ligg. 

Anonymkode: 10b94...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn mister jomfrudommen sent.

Ikke stress med det. Du er ikke faren din.

Ikke se på kvinner som noe som skal pules, men som venner. 

Snille og omsorgsfulle menn er super som kompiser. Og en vakker dag faller en av damene for deg.

Anonymkode: 035b5...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...