Embla Othea Skrevet 6. november 2022 #21 Del Skrevet 6. november 2022 Ikke fint. For tantete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #22 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg er ikke så glad i -hild navn. Jeg syns Audine er finere. Men du vil i alle fall slippe at det er 5 av samme navnet i klassen. Anonymkode: 4e180...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #23 Del Skrevet 6. november 2022 CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden): Nja. De fleste uttaler det «Autil» og da er det ikke så fint lenger. Eee…nei, de fleste uttaler navnet rett frem slik det er skrevet. Anonymkode: 7decd...cd1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. november 2022 #24 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 1.03): Tenk heller på at det er ungen din som skal ha det navnet resten av sitt liv og ikke du. Selv om du synes det er fint, betyr ikke det at datteren din vil synes det samme....finn heller et mer normalt navn. - Maria/Marie, Teresa/Terese, Mary, Mari, Amalie,Amanda,Marianne osv. Anonymkode: 377b0...fdf Det gjelder da alle navn. Jeg ville nok ikke brukt navnet Audhild selv, er ikke så glad i navnet Aud. Liker mange -hild-navn, synes f.eks. Alfhild/Alvhild er ganske fint. Men liker godt ideen med å kalle opp etter begge bestemødrene dine. Hvilke navn som er "in" forandrer seg hele tida, så ville ikke tenkt på det. Tenk på hva du/dere liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 7. november 2022 #25 Del Skrevet 7. november 2022 Audhild er flott! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå