AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #41 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Submissiv beta mann altså. Ikke så mange damer som tenner på sånne Anonymkode: 14313...30a Hei der Mr. Alpha: Det er en forskjell på å være submissiv (dama gjør alt) og på å ønske et aktivt samspill mellom to personer. Anonymkode: 4b0d3...b6d
Franz Ferdinand Skrevet 5. november 2022 #42 Skrevet 5. november 2022 Det går jo an å spice opp litt, kanskje ta seg en tur innom kondomeriet og kjøpe ett leketøy hver også bestemmer dere dere for å prøve i tur og orden. Kan særlig anbefale å prøve litt anal hvis dere ikke har prøvd det før 1
feliek54 Skrevet 6. november 2022 #43 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg føler meg litt kjedelig i senga. Elsker å ha sex, nyter å få....men føler kanskje at jeg er litt lite spennende. Gir litt lite tilbake. Hva liker dere menn? Anonymkode: 5dc34...671 Jeg liker helst likestilling i senga og gjerne snakke lit først om ha partner liker. Men ofte så må jeg ta initiativ når kvinna er lit passiv. Da må jeg prøve finne ut hva som gir henne nytelse. Noen ganger går det greit men ikke alltid. 1
knutm Skrevet 6. november 2022 #44 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 5.11.2022 den 12.51): Med samme partner blir sex kjedelig i lengden uansett. Anonymkode: 84a81...848 Hahahahhah neineineinei. Ikke vær så kjedelig a😜
knutm Skrevet 6. november 2022 #45 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 5.11.2022 den 15.04): Jeg får aldri orgasme med mann , men alene selv klarer jeg det fint. men må mannfolk ha denne orgasmen? Kan man ikke bare nyte sex'en som den er. Det ødelegger hele opplevelsen min dette orgamse maset. Jeg fikser det selv. Men sammen med en mann får jeg det ikke til så langt i hvertfall. Om noen tror jeg faker så ja det kan nok hende enda det ikke er bevisst i såfall. Sex med sexkompisen min er den beste sex'en men jeg får aldri orgasme, og aner ikke hvordan jeg skulle ha veiledet han til å få det heller. Ingenting som funker. Så det har jeg gitt opp for min egen del og vil heller nyte sexen. Nyter å gi og høre han liker seg. Høre han komme. Så hva gjør vi som ikke får orgasme med mannfolk men helt fint alene? Anonymkode: aeccb...a0a Ja og nei Ja helt enig, ikke stress og bare njut! Men også kanskje ta imot tips og triks fra noen som tror de kan løse det😉 selvom det høres på trynet ut kanskje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå