AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #21 Skrevet 5. november 2022 Liker at de jeg ligger med er unge, eksepsjonelt attraktive og har veltrent og deilig kropp. Er det på plass blir sexen nesten automatisk bra. Anonymkode: ff554...fff 1
Gjest Paramount Skrevet 5. november 2022 #22 Skrevet 5. november 2022 1000 ting som kan nevnes her, men mye varierer med person og situasjon. Et fellestrekk ved de kvinnene som vekker den største lysten, noe som også ofte gir den beste sexen, er selvtillit og stolthet over å være seksuell for menn. Også i hverdagen, det er der sexen starter..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #23 Skrevet 5. november 2022 Jeg får aldri orgasme med mann , men alene selv klarer jeg det fint. men må mannfolk ha denne orgasmen? Kan man ikke bare nyte sex'en som den er. Det ødelegger hele opplevelsen min dette orgamse maset. Jeg fikser det selv. Men sammen med en mann får jeg det ikke til så langt i hvertfall. Om noen tror jeg faker så ja det kan nok hende enda det ikke er bevisst i såfall. Sex med sexkompisen min er den beste sex'en men jeg får aldri orgasme, og aner ikke hvordan jeg skulle ha veiledet han til å få det heller. Ingenting som funker. Så det har jeg gitt opp for min egen del og vil heller nyte sexen. Nyter å gi og høre han liker seg. Høre han komme. Så hva gjør vi som ikke får orgasme med mannfolk men helt fint alene? Anonymkode: aeccb...a0a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #24 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Helt enig, blir ikke god sex av det heller. Kjenner jo nå at jeg blir litt stressa. Han er en elsker, så føler kanskje litt ekstra på å prestere. Anonymkode: 5dc34...671 Skjønner. Når det er en relasjon basert på at dere har sex, så hadde nok de fleste kjent et vist press 😊 Tenker det viktigste er å «være i nuet». Klare å slappe av og kun nyte. Rense tankene for andre ting. Prøve å glemme evt komplekser man måtte ha feks. Stole på at partneren din syntes du er dritsexy og er med deg fordi han digger det og digger deg😄👌🏼 Anonymkode: 1d3e1...7f9 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #25 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skjønner. Når det er en relasjon basert på at dere har sex, så hadde nok de fleste kjent et vist press 😊 Tenker det viktigste er å «være i nuet». Klare å slappe av og kun nyte. Rense tankene for andre ting. Prøve å glemme evt komplekser man måtte ha feks. Stole på at partneren din syntes du er dritsexy og er med deg fordi han digger det og digger deg😄👌🏼 Anonymkode: 1d3e1...7f9 Skal ta med det rådet❤️ Anonymkode: 5dc34...671 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #26 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg liker å slippe å være ansvarlig for at du skal få orgasme, ansvarlig for å ta initiativ, ansvarlig for at det blir bra sex. Medansvarlig og hjelpe til ja, men ikke at det skal være min jobb. Anonymkode: 02592...b42 Submissiv beta mann altså. Ikke så mange damer som tenner på sånne Anonymkode: 14313...30a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #27 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Submissiv beta mann altså. Ikke så mange damer som tenner på sånne Anonymkode: 14313...30a Det tenkte jeg å😄 Anonymkode: 5dc34...671
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #28 Skrevet 5. november 2022 Noe jeg har tenkt på, men ikke spurt...er menn følsomme i nipplene? Tenner det å bli berørt der? Anonymkode: 5dc34...671
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #29 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Noe jeg har tenkt på, men ikke spurt...er menn følsomme i nipplene? Tenner det å bli berørt der? Anonymkode: 5dc34...671 Mange menn liker det men det er individuelt så spør først:) Anonymkode: 14313...30a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #30 Skrevet 5. november 2022 Sjenert101 skrev (7 minutter siden): Nei. Kun homser og annet søppel liker det. Æsj! Er det virkelig som homofob du vil bli utestengt fra dette forumet etter kun ti innlegg? Bye bye. Anonymkode: 14313...30a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #31 Skrevet 5. november 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Han har sagt han liker å gi og nyter det. Men har skjønt det litt nå at han savner noe. Anonymkode: 5dc34...671 Hva spesifikt er det han har sagt som får deg til å forstå at han savner noe? Anonymkode: 90188...ca6
Fioljenta Skrevet 5. november 2022 #32 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med samme partner blir sex kjedelig i lengden uansett. Anonymkode: 84a81...848 Det er ikke min erfaring... 😉 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #33 Skrevet 5. november 2022 Hater menn som ligger der som en sekk og vil først bli sugd og små må du ri han til han kommer, og så er vi ferdig…. Wow det var gøy Anonymkode: 32b05...785 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #34 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noe jeg har tenkt på, men ikke spurt...er menn følsomme i nipplene? Tenner det å bli berørt der? Anonymkode: 5dc34...671 Nydelig, av og til må jeg be henne slutte, så jeg ikke skal komme for tidlig. Anonymkode: 5e0aa...1e8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #35 Skrevet 5. november 2022 1 hour ago, Fioljenta said: Det er ikke min erfaring... 😉 Noen har ikke så mange andre valg enn den partner man har. Så da er det lett å tro på sin egen historie om at dette er helt topp. Anonymkode: ff554...fff
Sphere Skrevet 5. november 2022 #36 Skrevet 5. november 2022 Jeg har vært vant til å være den som har gitt mest, både når det gjelder initiativ, aktivitet og nytelse. Så jeg reagerer veldig positivt dersom hun matcher meg på dette. Jeg trenger ikke noe akrobatikk, gå igjennom 20 forskjellige stillinger i løpet av akten, fokus på fetisj, inkludere andre, spenningen i det å bli sett, eller en real maratonøkt. Det jeg ønsker mest av alt er kommunikasjon som vil kunne gjøre det best mulig for oss begge, og en deilig seksuell kjemi. 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #37 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Med samme partner blir sex kjedelig i lengden uansett. Anonymkode: 84a81...848 For enkelte ja. De kommer liksom aldri videre. Tilbake til start hver gang. Anonymkode: 4e713...77b 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #38 Skrevet 5. november 2022 Hva jeg liker? Å få være i fred og slippe ha noe med kvinner å gjøre Anonymkode: 88787...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #39 Skrevet 5. november 2022 Runketråd. Opprettet av en mann Anonymkode: 27e66...f68
Fioljenta Skrevet 5. november 2022 #40 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen har ikke så mange andre valg enn den partner man har. Så da er det lett å tro på sin egen historie om at dette er helt topp. Anonymkode: ff554...fff Det kan tenkes, men er ikke det greit? Altså, hvis jeg er fornøyd med sexlivet mitt og tror det er helt topp, så trenger jeg jo ikke endre noe. 😉 Det jeg liker best med å ha samme sexpartner lenge, er at jeg blir utrolig trygg på ham, våger å slå meg løs, vet nøyaktig hva som tenner ham, osv. Jeg opplever at vi er spesialtrent på hverandre. TS, jeg tror noe av det lureste vi kan gjøre er å våge å nyte og våge å være fullt og helt tilstede. Å engasjere seg ordentlig i sexen, gi respons, vise selvsikkerhet, finne ut hva partner liker, være på tilbudssiden, vite at man er bra, elske partneren med hele seg og ta imot med hele seg, gjør godt for sexen. Usikkerhet, å vurdere om man er god nok, å jakte orgasme, tenke at sex er et prestasjonsløp og mer i den gata, er for meg ødeleggende. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå