Kreps Skrevet 24. oktober 2002 #1 Del Skrevet 24. oktober 2002 Kunne jeg ha byttet nick til Kreps* Eller Stine* ? Jeg har et så langt og tongvindt nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2002 #2 Del Skrevet 24. oktober 2002 Sendt Gry en PM, så ordner hun det til deg. Det var slik jeg fikk det ordnet. KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 24. oktober 2002 #3 Del Skrevet 24. oktober 2002 Vil du ha med * ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 24. oktober 2002 Nei tar gjerne bare Kreps, Tusen takk i hvertfall. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 24. oktober 2002 #5 Del Skrevet 24. oktober 2002 Nå heter du Kreps - husk det neste gang du skal logge inn. ... forøvrig er det best å få det på mail eller pm, ønsker om brukernavnendring, men akkurat nå så jeg det mens det passet å ordne det alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 24. oktober 2002 ok, skal huske det, men takk skal du ha i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå