Sesam Skrevet 4. november 2022 #1 Del Skrevet 4. november 2022 Hei! Jeg fikk en positiv graviditetstest i dag og er helt i starten (4+2). Har ikke noe særlig symptomer bortsett fra at mensen ikke kom i går. MEN: for 10 dager siden, da jeg var ca 6 DPO hadde jeg en liten blødning. Jeg skulle tisse om kvelden, og da kom det en liten rød blødklump sammen med rødbrun utflod. Noen tørk + noen dråper. Dagen etter hadde jeg litt lys brun utflod om morgenen, noen dråper. Dette avtok i løpet av dagen. Hadde samtidig mensenmurringer. De neste to dagene hadde jeg også bittelitt lysebrun farge på utfloden, litt av og på. Litt murringer hver dag har jeg også hatt, helt likt som om mensen kommer egentlig. Jeg har googlet alt for mye om festeblødning og symptomer, og lett etter positive historier. Så når dette viste seg å være en slik festeblødning, så tenkte jeg det var fint å dele:-) Så får vi bare håpe at denne spira sitter. Jeg er 31 år og har hatt en spontanabort for litt under et år siden, så dette var pp10 etter spontanaborten. Ingen barn fra før, så denne er veldig etterlengtet. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 4. november 2022 #2 Del Skrevet 4. november 2022 Gratulerer så mye❤️ Så fint med en liten spire❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Del Skrevet 18. februar 2023 Sesam skrev (På 4.11.2022 den 8.54): Hei! Jeg fikk en positiv graviditetstest i dag og er helt i starten (4+2). Har ikke noe særlig symptomer bortsett fra at mensen ikke kom i går. MEN: for 10 dager siden, da jeg var ca 6 DPO hadde jeg en liten blødning. Jeg skulle tisse om kvelden, og da kom det en liten rød blødklump sammen med rødbrun utflod. Noen tørk + noen dråper. Dagen etter hadde jeg litt lys brun utflod om morgenen, noen dråper. Dette avtok i løpet av dagen. Hadde samtidig mensenmurringer. De neste to dagene hadde jeg også bittelitt lysebrun farge på utfloden, litt av og på. Litt murringer hver dag har jeg også hatt, helt likt som om mensen kommer egentlig. Jeg har googlet alt for mye om festeblødning og symptomer, og lett etter positive historier. Så når dette viste seg å være en slik festeblødning, så tenkte jeg det var fint å dele:-) Så får vi bare håpe at denne spira sitter. Jeg er 31 år og har hatt en spontanabort for litt under et år siden, så dette var pp10 etter spontanaborten. Ingen barn fra før, så denne er veldig etterlengtet. Hvordan gikk det? Anonymkode: f6b53...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sesam Skrevet 18. februar 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan gikk det? Anonymkode: f6b53...b79 Hei! Takk som spør😍 Det gikk bra! Jeg småblødde i 2 1/2 uke og var kjempestressa, men på tidlige ultralyder og hcg-målinger så ting ut til å utvikle seg normalt. Blødningene stoppet først helt opp i løpet av uke 7. Så i overgangen uke 9/10 hadde jeg en fossblødning om morgenen som var knallrød. Da var jeg også sikker på at det var over, men blødningen stoppet veldig raskt opp og enda en ultralyd viste at alt sto bra til. Hadde OUL i går faktisk, og er nå litt over 19 uker på vei og overlykkelig så klart. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Del Skrevet 18. februar 2023 Sesam skrev (4 timer siden): Hei! Takk som spør😍 Det gikk bra! Jeg småblødde i 2 1/2 uke og var kjempestressa, men på tidlige ultralyder og hcg-målinger så ting ut til å utvikle seg normalt. Blødningene stoppet først helt opp i løpet av uke 7. Så i overgangen uke 9/10 hadde jeg en fossblødning om morgenen som var knallrød. Da var jeg også sikker på at det var over, men blødningen stoppet veldig raskt opp og enda en ultralyd viste at alt sto bra til. Hadde OUL i går faktisk, og er nå litt over 19 uker på vei og overlykkelig så klart. Så bra ! Jeg ha blødning nå. Er 10 dpo. Hadde en festeblødning med eldste barnet mitt. Og da var det som nå, men blir forvirret… Anonymkode: f6b53...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sesam Skrevet 18. februar 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så bra ! Jeg ha blødning nå. Er 10 dpo. Hadde en festeblødning med eldste barnet mitt. Og da var det som nå, men blir forvirret… Anonymkode: f6b53...b79 Ja, det er veldig skummelt med blødninger selv om det er vanlig i første trimester. Jeg hadde jo altså noe som kanskje var en festeblødning, og så en ukes tid uten noe som helst blødning. Og så startet spottingen igjen som beskrevet over. Føltes som en evighet mens det sto på og jeg ikke visste om det ville gå bra eller ikke. Håper den sitter for deg❣️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 19. februar 2023 #7 Del Skrevet 19. februar 2023 Det du beskriver som første festeblødning minner om det jeg hadde i går kveld, og på morran. Ikke blødd noe mer i dag.. men har litt mensmurringer. 12 dager siden innsett i dag. Så på deg kom festeblødning tidligere.. så er veldig usikker, selvfølgelig om dette er festeblødning, begynnelsen på mens, eller bare litt blødninger pga hormonbehandling. Når tok du test etter festeblødning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #8 Del Skrevet 19. februar 2023 Becka skrev (3 timer siden): Det du beskriver som første festeblødning minner om det jeg hadde i går kveld, og på morran. Ikke blødd noe mer i dag.. men har litt mensmurringer. 12 dager siden innsett i dag. Så på deg kom festeblødning tidligere.. så er veldig usikker, selvfølgelig om dette er festeblødning, begynnelsen på mens, eller bare litt blødninger pga hormonbehandling. Når tok du test etter festeblødning? Jeg testet ikke før dagen etter IKM, som var 15 dpo. Det var 10 dager etter det som jeg etterpå tenkte var en festeblødning. Men så begynte jeg som sagt å blø på nytt 4-5 dager etter positiv test, og blødde da i 2 1/2 uke. Så jeg vet ikke hva som var hva lenger. Er i alle fall stadig vekk gravid og snart halvveis, så er et levende bevis på at en del blod i første trimester ikke er i veien for en vellykket graviditet i alle fall😊 Anonymkode: 652bf...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sesam Skrevet 19. februar 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 19. februar 2023 Mente ikke å være anonym her forresten☝️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #10 Del Skrevet 19. februar 2023 Jeg hadde såpass "festeblødning" at jeg trodde jeg hadde fått mensen 😅 Blødde ganske likt mensblødning ons-tors og testet positivt lørdag kveld og søndag samme uken 😅 var da veldig kort på vei, var så vidt to streker. Er nå i uke 23+1. Anonymkode: 108a6...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 19. februar 2023 #11 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg testet ikke før dagen etter IKM, som var 15 dpo. Det var 10 dager etter det som jeg etterpå tenkte var en festeblødning. Men så begynte jeg som sagt å blø på nytt 4-5 dager etter positiv test, og blødde da i 2 1/2 uke. Så jeg vet ikke hva som var hva lenger. Er i alle fall stadig vekk gravid og snart halvveis, så er et levende bevis på at en del blod i første trimester ikke er i veien for en vellykket graviditet i alle fall😊 Anonymkode: 652bf...5c6 Jeg vil jo tro det første var festeblødning iallefall. Er vel heller ikke uvanlig å blø litt i starten nei. 😊 godt å vite uansett! Jeg går i grunn bare å venter på full menstruasjon. Forferdelig. Har også menssmerter nå. Og i og med jeg testet negativt i går.... men, hvorfor skal mensen plutselig komme så tidlig igjen... men ingenting er jo som normalt i kroppen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå