Gå til innhold

Nina Sprell Levende


garfunkel

Anbefalte innlegg

skruf skrev (9 minutter siden):

Yummimummy er 42. Hun hadde konfirmant i år, så ikke akkurat småbarnsmor. 

Hvordan kunne du se at pengene brant i lomma?? De brenner jo ikke akkurat i lomma når hun ikke handler i vill vest? Er det ikke innafor å gå i butikker å se? For da brenner pengene i lomma? Brenner pengene i lomma hvis man scroller i nettbutikker uten å kjøpe noe også?

Hvorfor er sukkerfritt snop ræl? Hvis du kjøper deg en is når du er i byen, er det ræl også? Snop med sukker, er det ræl?

Du fremstiller det først som at de pengene Nina tjente i går som er øremerket bunad ble brukt opp i en ellevill shoppingrunde i dag når du skriver at hun var i byen og pengene brant i lomma. En påstand. For de som ikke har sett dagens story så kunne de ha tatt det for god fisk. Deretter, når det hun kjøpte var sukkerfritt snop, så endrer du det til at det så ut som om pengene brant i lomma….

Hvilke vloggere er det som selger mye klær enda rimeligere enn hva Nina gjorde? Er det klær de har kjøpt selv sånn som Nina, eller er det klær de har fått sponser og dermed tjener dobbelt opp ved å først få klær og utstyr i spons og dermed tjene på å selge det. Yummymummy har egen konto på Tise og selger mye og ofte, men der er det mye høyere priser. Ingen av de som jeg følger på snap bortsett fra Nina og Veronica har solgt klær veldig billig som jeg har fått med meg i allefall

Du skriver fryktelig lange svar hver gang🙈 Men uansett vi får være enige om å være uenige om de prisene😅 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (13 minutter siden):

Du skriver fryktelig lange svar hver gang🙈 Men uansett vi får være enige om å være uenige om de prisene😅 

Langt og mye unøyaktig. Ellers enig med deg😊

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (9 timer siden):

Langt og mye unøyaktig. Ellers enig med deg😊

Jeg bommet på alderen; noe jeg innså og korrigerte. Hva annet har jeg skrevet som er unøyaktig? Presiser.

At du og vedkommemde du siterer synes det er vanskelig å lese innlegg som er lengre enn 5 setninger er ikke mitt problem. Har ikke fått negativ tilbakemelding på min formuleringsevne tidligere,

Å begynne å gå over til brukerangrep og klage på skrivemåte/lengde på innlegg når man ikke klarer å svare på det man blir konfrontert at man har uttalt seg om viser at man kommer til kort.

Å være unøyaktig er å skrive at Nina var på shoppingrunde og pengene brant i lomma (vet du egentlig hva det begrepet betyr? Jo; at man bruker penger like fort som man har fått de). Nina var innom apotek og kjøpte to poser sukkerfritt snop, deretter innom en klesbutikk og viste frem klær som var fine. Det var litt av en shoppingrunde det…..

Dette er fire korte avsnitt, håper det er kort nok til at det går greit å lese det🙉

M.H85 skrev (9 timer siden):

Du skriver fryktelig lange svar hver gang🙈 Men uansett vi får være enige om å være uenige om de prisene😅 

 Sånn; da har jeg sitert dere begge. Innholdet i dette innlegget går til dere begge to

(jeg er fortsatt spent på hvilke vloggere som selger klær, som de har kjøpt og ikke fått sponset, til billigere priser enn Nina)

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Jeg bommet på alderen; noe jeg innså og korrigerte. Hva annet har jeg skrevet som er unøyaktig? Presiser.

At du og vedkommemde du siterer synes det er vanskelig å lese innlegg som er lengre enn 5 setninger er ikke mitt problem. Har ikke fått negativ tilbakemelding på min formuleringsevne tidligere,

Å begynne å gå over til brukerangrep og klage på skrivemåte/lengde på innlegg når man ikke klarer å svare på det man blir konfrontert at man har uttalt seg om viser at man kommer til kort.

Å være unøyaktig er å skrive at Nina var på shoppingrunde og pengene brant i lomma (vet du egentlig hva det begrepet betyr? Jo; at man bruker penger like fort som man har fått de). Nina var innom apotek og kjøpte to poser sukkerfritt snop, deretter innom en klesbutikk og viste frem klær som var fine. Det var litt av en shoppingrunde det…..

Dette er fire korte avsnitt, håper det er kort nok til at det går greit å lese det🙉

 Sånn; da har jeg sitert dere begge. Innholdet i dette innlegget går til dere begge to

(jeg er fortsatt spent på hvilke vloggere som selger klær, som de har kjøpt og ikke fått sponset, til billigere priser enn Nina)

Det ble jo skrevet det så ut som pengene brant i lomma, ikke noe galt med det, og sånn så det ut, hva er galt med å skrive det da om man får det inntrykket? Jeg vet hvordan det kjennes 😂

Josefine selger klær billig, Adelheid Stokka (?)  Og er nok av andre som jeg ikke kommer på i farten.

Og ja du skriver alltid lange avsnitt, ingenting feil med det, men gjør vel heller ikke noe galt i å skrive det, men som de andre skrev, du er litt unøyaktig i ting og skriver ting som ikke er slik som det er, ikke bare her. Alt jeg har å si om den saken.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Jeg bommet på alderen; noe jeg innså og korrigerte. Hva annet har jeg skrevet som er unøyaktig? Presiser.

At du og vedkommemde du siterer synes det er vanskelig å lese innlegg som er lengre enn 5 setninger er ikke mitt problem. Har ikke fått negativ tilbakemelding på min formuleringsevne tidligere,

Å begynne å gå over til brukerangrep og klage på skrivemåte/lengde på innlegg når man ikke klarer å svare på det man blir konfrontert at man har uttalt seg om viser at man kommer til kort.

Å være unøyaktig er å skrive at Nina var på shoppingrunde og pengene brant i lomma (vet du egentlig hva det begrepet betyr? Jo; at man bruker penger like fort som man har fått de). Nina var innom apotek og kjøpte to poser sukkerfritt snop, deretter innom en klesbutikk og viste frem klær som var fine. Det var litt av en shoppingrunde det…..

Dette er fire korte avsnitt, håper det er kort nok til at det går greit å lese det🙉

 Sånn; da har jeg sitert dere begge. Innholdet i dette innlegget går til dere begge to

(jeg er fortsatt spent på hvilke vloggere som selger klær, som de har kjøpt og ikke fått sponset, til billigere priser enn Nina)

Hvis du blir fornærmet over at noen mener det gjerne er litt mye å lese så lange innlegg så tror jeg vil abslutter den diskusjonen😅 Brukerangrep? Hvis noen hadde skrevet til meg " litt langt innlegg,ble mye å lese" så hadde jeg virkelig ikke tatt det personlig😅🙈

Gud bedre. Rart det er krig😉

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (15 timer siden):

 

Du fremstiller det først som at de pengene Nina tjente i går som er øremerket bunad ble brukt opp i en ellevill shoppingrunde i dag når du skriver at hun var i byen og pengene brant i lomma. En påstand. For de som ikke har sett dagens story så kunne de ha tatt det for god fisk. Deretter, når det hun kjøpte var sukkerfritt snop, så endrer du det til at det så ut som om pengene brant i lomma…

Dette er unøyaktig. At jeg «endret forklaring». Jeg har vist deg i et annet innlegg at det gjorde jeg ikke, jeg formulerte meg likt begge gangene og sa at det SÅ UT SOM pengene brant i lomma. Og ja, jeg kjenner til uttrykket, ellers hadde jeg ikke brukt det. En annen gang du var unøyaktig var da du svarte meg at K var i Stavanger for å feire sønnens bursdag, og hvor utrolig uselvisk og oppofrende dette var, mens sønnen slett ikke hadde bursdag og hun var hos Nina for å promotere hussalg. Og at du skriver langt er ikke et brukerangrep, men ofte kommer det en lang oppsummering av ting som sier seg selv for oss som er midt i en diskusjon. Men jeg skal ikke diskutere mer med deg. Og skulle man ha sett - jeg kan skrive langt jeg også😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janne1975 skrev (1 time siden):

Dette er unøyaktig. At jeg «endret forklaring». Jeg har vist deg i et annet innlegg at det gjorde jeg ikke, jeg formulerte meg likt begge gangene og sa at det SÅ UT SOM pengene brant i lomma. Og ja, jeg kjenner til uttrykket, ellers hadde jeg ikke brukt det. En annen gang du var unøyaktig var da du svarte meg at K var i Stavanger for å feire sønnens bursdag, og hvor utrolig uselvisk og oppofrende dette var, mens sønnen slett ikke hadde bursdag og hun var hos Nina for å promotere hussalg. Og at du skriver langt er ikke et brukerangrep, men ofte kommer det en lang oppsummering av ting som sier seg selv for oss som er midt i en diskusjon. Men jeg skal ikke diskutere mer med deg. Og skulle man ha sett - jeg kan skrive langt jeg også😅

Enig👏🏽 Brukerangrep🤔 Reagerte også på den. Det blir for drøyt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Enig👏🏽 Brukerangrep🤔 Reagerte også på den. Det blir for drøyt. 

Ja. Jeg har lagt akkurat den død😊 Men når hun i dag filmer inni skuffer og skap som er helt stappa av klær og sko, i tillegg til et helt loft, så er det vanskelig å se for seg at hun er typen som går rundt i butikker og bare kikker på ting hun synes er fine. Men for all del, alle greiene hennes kan jo bare ha dukket opp i huset på magisk vis for alt jeg vet..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (9 minutter siden):

Hvilken festival er de på?🤔 Får litt sånn underground Berlin vibber🤣

Turbojugenddagene i Hamburg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (22 minutter siden):

Hvilken festival er de på?🤔 Får litt sånn underground Berlin vibber🤣

Får litt sånn høylytt og småfull-vibber😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (55 minutter siden):

Får litt sånn høylytt og småfull-vibber😂

Litt sånn fjortis på fest ja😆 Klem og kos😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger mannen BE jeg da, han er ihvertfall seg selv og virker ekte kontra kjærringa som virker mer som en wannabe TJ og tror ho er dritkul der ho går og filmer alt og alle og skriker til folk🙄 Kan virkelig ikke fordra den dama. Fake fake og atter fake!

  • Liker 4
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blubbalubba skrev (8 minutter siden):

Digger mannen BE jeg da, han er ihvertfall seg selv og virker ekte kontra kjærringa som virker mer som en wannabe TJ og tror ho er dritkul der ho går og filmer alt og alle og skriker til folk🙄 Kan virkelig ikke fordra den dama. Fake fake og atter fake!

Jepp. Og hun ble med i TJ for 2 år siden, mannen har vært med «alltid» så hun ville også har hun sagt på sc.. Slår meg som ei dame som ikke fikser å være utenfor. Hun hører aldri på den typen musikk når hun snapper hjemmefra, og her så synger hun for full hals til tekster hun ikke kan🙈 Og filmer alle rundt seg, sikkert veldig kjekt for dem med et kamera oppi trynet i tide og utide.

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (2 minutter siden):

Jepp. Og hun ble med i TJ for 2 år siden, mannen har vært med «alltid» så hun ville også har hun sagt på sc.. Slår meg som ei dame som ikke fikser å være utenfor. Hun hører aldri på den typen musikk når hun snapper hjemmefra, og her så synger hun for full hals til tekster hun ikke kan🙈 Og filmer alle rundt seg, sikkert veldig kjekt for dem med et kamera oppi trynet i tide og utide.

Hadde noen filma meg sånn opp i trynet, jeg hadde klikka 🥴

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Hadde noen filma meg sånn opp i trynet, jeg hadde klikka 🥴

Samme her. Og man ser ikke de andre med mobilene framme til enhver tid, bare henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (2 minutter siden):

Samme her. Og man ser ikke de andre med mobilene framme til enhver tid, bare henne.

Nei og godt er det. Er altfor mange som er oppslukt i mobil når man skal være sosial. Trist men sant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...