Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tessa12 skrev (9 minutter siden):

Dette var jo ikke på festival da, hjemme før de reiste

Okke som. M er straks 20 år og det må vel være innafor å ta en drink sammen før de drar på festival?!

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Full kontroll skrev (På 15.8.2025 den 8.13):

Virker som hun har P,  mor òg M i sin hule hand, BE også, dè vet at om  ikke "dronningen" får det som hun vil,  janei, da er det ikke så godt i PoppePalass :) ( Ja, hun virker skikkelig viljesyk og styrt, slik jeg ser det, P er vel temmelig "svak" , og star giv akt til mor ) 

Det er en kontrollerende nedlatende dame det der. Mannen er verdens største tøflus...

Bare måten hun snakker dritt om andre når hun ikke er enig. Nei hun er kvalmende menneske.

• Liker 3
  • Nyttig 10
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Jeg har fått mye drott av henne på snap. At jeg lever et kjedelig liv. Stemmer. Jeg er ikke i nærheten av hennes aktivitetsnivå. Skulle ønske

Skrevet
Kort_og_grei skrev (56 minutter siden):

Jeg har fått mye drott av henne på snap. At jeg lever et kjedelig liv. Stemmer. Jeg er ikke i nærheten av hennes aktivitetsnivå. Skulle ønske

Har hun skrevet det i melding til deg? Så leit.

Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Lesehest1 skrev (4 minutter siden):

Har hun skrevet det i melding til deg? Så leit.

ja, hun er frekk, og fri til å svare for seg. 

Skrevet

Virker ikke som hun er noe i sammen med andre influencere😁Såg når Isabell Eriksen snakket m mille og Nina sa ho Va moren, snudde bare Isabell hodet vekk fra hun og fortsatte prate m mille

• Liker 6
Skrevet
Cornett skrev (1 time siden):

Virker ikke som hun er noe i sammen med andre influencere😁Såg når Isabell Eriksen snakket m mille og Nina sa ho Va moren, snudde bare Isabell hodet vekk fra hun og fortsatte prate m mille

Melker hun ledsager free intrance for alt det er verdt? Datteren hadde gjerne likt hatt med en venninne 😅 Det verste er hvordan hun oppfører seg. Virket som ha full styring på datter som er voksen. Styrer rundt,hører det lett når hun prater. 

• Nyttig 14
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Ledsagerbeviset er det nok Nina som bestemmer over.

Skrevet (endret)
Kort_og_grei skrev (47 minutter siden):

Ledsagerbeviset er det nok Nina som bestemmer over.

Garantert hun som gjør det ja. Full kontroll på datter. Datter virker jo veldig snill, flaks der. Hun kunne vært en badass frekk i kjeften 20 åring,da hadde vel Nina klikket helt. Alt må gå etter hennes pipe. Virker som den eneste "utskuddet" hun ikke har full kontroll på er hattemaker gutten i Oslo som alltid hatt gått sine egne veier, likesågreit med en slik dominerende mams😵‍💫

Endret av M.H85
  • Liker 5
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
M.H85 skrev (51 minutter siden):

Garantert hun som gjør det ja. Full kontroll på datter. Datter virker jo veldig snill, flaks der. Hun kunne vært en badass frekk i kjeften 20 åring,da hadde vel Nina klikket helt. Alt må gå etter hennes pipe. Virker som den eneste "utskuddet" hun ikke har full kontroll på er hattemaker gutten i Oslo som alltid hatt gått sine egne veier, likesågreit med en slik dominerende mams😵‍💫

Usunt forhold til barna sine 

Skrevet
HMK skrev (På 22.8.2025 den 15.00):

Jeg syns heller ikke det passer seg. Jeg er avholds riktignok, men å drikke med ungene hadde aldri skjedd. 

Datteren er med på vors nå ser jeg, sammen med venninnene til moren. Jeg bare synes det er litt rart (og feil). 

• Nyttig 7
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Lesehest1 skrev (26 minutter siden):

Datteren er med på vors nå ser jeg, sammen med venninnene til moren. Jeg bare synes det er litt rart (og feil). 

Usj. Symbiose.

Skrevet

Høye hæler og lite klær. 
For ei som «sliter med kulde» så er det faktisk ikke så varmt i Stavanger atm. 

Igjen to dager på rad med konsert, alkohol, mye ståing og gåing.. Godt hun har samla krefter i mellom slaga… Det hadde hun også klart og gjøre med en deltidsstilling. 

Slike som hun ødelegger hele ufør systemet og synet på de som faktisk er ufør. 🙄 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 21
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Love2017juni skrev (5 timer siden):

Høye hæler og lite klær. 

Igjen to dager på rad med konsert, alkohol, mye ståing og gåing.. Godt hun har samla krefter i mellom slaga… Det hadde hun også klart og gjøre med en deltidsstilling. 

Slike som hun ødelegger hele ufør systemet og synet på de som faktisk er ufør. 🙄 

👏

Skrevet
Love2017juni skrev (9 timer siden):

Høye hæler og lite klær. 

Jeg er så enig . 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er vitsen med å filme ansiktet sitt mer enn konserten hun ser på?

Ser at mange influencere gjør det, men det er teit

Endret av Tough cookie
  • Liker 14
Skrevet
Love2017juni skrev (17 timer siden):

Høye hæler og lite klær. 

Siterer meg selv, for det var ikke «bare» 2dager på festival. Den tredje dagen går til og reise 2timer hver vei på fotballkamp med barnebarn på slep. 

Friske mennesker på hennes alder hadde slitt med to dager festival; Da hadde søndagen vært «slapp av dag», men neida hun peiser på videre. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
siesta skrev (7 timer siden):

Jeg er så enig . 

Og ut på tur i dag også.. 

• Liker 1
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Det er lukrativt å være ufør for noen. Synd det skaper fordommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...