Gå til innhold

Nina Sprell Levende

garfunkel

Anbefalte innlegg

Jeg hadde dødd av skam om min mamma sto sånn å deiget seg foran kamera i en liten body… hjelpes

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J_1990 skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde dødd av skam om min mamma sto sånn å deiget seg foran kamera i en liten body… hjelpes

Sluttet å følge henne da jeg synes hun er litt for mye og veldig spesiell , men måtte jo inn å se dette . Ja det var spesielt , jeg har mange ganger tidligere tenkt at hva synes ungene hennes om all den deigingen og sjøldiggingen foran speilet hver dag men i dag tok hun kaken . Men ikke sikkert ungene ser alt hun legger ut ? Jeg hadde gitt klar beskjed til min mor hvertfall . 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (13 minutter siden):

Sluttet å følge henne da jeg synes hun er litt for mye og veldig spesiell , men måtte jo inn å se dette . Ja det var spesielt , jeg har mange ganger tidligere tenkt at hva synes ungene hennes om all den deigingen og sjøldiggingen foran speilet hver dag men i dag tok hun kaken . Men ikke sikkert ungene ser alt hun legger ut ? Jeg hadde gitt klar beskjed til min mor hvertfall . 

Syns det ser ut som hun har fylt noe i leppene siden jeg var inne på henne sist.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (23 timer siden):

Jeg syns det er bra at folk er fornøyd med seg selv, men gårsdagens og dagens Nina....altså.... Det er liksom ikke måte på 🥴

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Bare jeg som ikke skjønner meg på folk som har så lite respekt for andre at de ikke holder seg hjemme med omgangssyke. Hele husholdningen er nede for telling med spy og diaré, selv satt hun på do med diaré hele gårsdagen og formen var dårlig og hun spiste kun tørre kjeks. Alle i familien (litt usikker på om det var absolutt alle men uansett) rundt henne lå å spydde, men kino det drar hun på. Så jævla unødvendig å spre den dritten (bokstavelig talt) rundt til andre uvitende som også er på kino. 

• Liker 12
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (6 timer siden):

Bare jeg som ikke skjønner meg på folk som har så lite respekt for andre at de ikke holder seg hjemme med omgangssyke. Hele husholdningen er nede for telling med spy og diaré, selv satt hun på do med diaré hele gårsdagen og formen var dårlig og hun spiste kun tørre kjeks. Alle i familien (litt usikker på om det var absolutt alle men uansett) rundt henne lå å spydde, men kino det drar hun på. Så jævla unødvendig å spre den dritten (bokstavelig talt) rundt til andre uvitende som også er på kino. 

Helt enig!! 

Det er så egoistisk som bare det! 
Ikke rart halve Rogaland ligger med omgangssyke om flere har en slik holdning som henne. 

Endret av Love2017juni
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love2017juni skrev (39 minutter siden):

Helt enig!! 

Ikke rart halve Rogaland ligger med omgangssyke om flere har en slik holdning som henne. 

Hun er ikke alene om å tenke slik, selv om omgangssyke smitter lettere enn andre virus.

Folk tenker kun på seg selv og bryr seg ikke om de smitter andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Karma kommer og biter henne i r*ven ved at de går ned for telling med sykdom før Den Store Utenlandsturen - nettopp pga noen andre er like egoistisk som henne...?

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er den største egoisten som finnes. Klassisk narsissist.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ved denne damen er jo spesielt ! Ja egoistisk og helt på tryne å ikke klare å holde seg til normale regler for ikke å smitte andre . Alt dette gnålet om sukkerfritt godteri hver dag ! Og overspise godteri med sukker hver lørdag ! Høres ut som et barn , hun er jo sukkeravhengig og burde heller gjøre noe med det problemet . Og dette resulterer i å måtte slanke seg før hver ferie eller tur . Barnslig også med disse snekkerbuksene , jeg synes hun er så ufattelig harry i hele stilen sin og helt tåpelig når hun står å deiger seg i speilet og digger seg selv 🤦🏼‍♀️

Endret av JojoMoyes
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (57 minutter siden):

Alt ved denne damen er jo spesielt ! Ja egoistisk og helt på tryne å ikke klare å holde seg til normale regler for ikke å smitte andre . Alt dette gnålet om sukkerfritt godteri hver dag ! Og overspise godteri med sukker hver lørdag ! Høres ut som et barn , hun er jo sukkeravhengig og burde heller gjøre noe med det problemet . Og dette resulterer i å måtte slanke seg før hver ferie eller tur . Barn også med disse snekkerbuksene , jeg synes hun er så ufattelig harry i hele stilen sin og helt tåpelig når hun står å deiger seg i speilet og digger seg selv 🤦🏼‍♀️

Denne jojo slanking hun driver med kan vertfall ikke være sundt for verken datter eller barnebarn og se på.. 

Men Nina vet alltid best ja… så det er nok ingen problem 🤔

Endret av Love2017juni
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (3 timer siden):

Helt enig!! 

Helt enig!

Hilsen Rogalending som har kastet opp og hatt diaré hele natten, og som ikke skal lenger enn til egen hage verken i dag eller i morgen!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben er jo ikke bedre, han drar jo på jobb som vanlig også🤷🏻‍♀️ Kvalmt av de begge.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (4 minutter siden):

Gubben er jo ikke bedre, han drar jo på jobb som vanlig også🤷🏻‍♀️ Kvalmt av de begge.. 

Egne regler for den familien der tydeligvis , en gjeng med spesielle typer ….. Men de vet jo alt best og ingen skal fortelle forskjell på rett og galt fra utsiden av det huset ..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (9 minutter siden):

Har noen prøvd å skrive dette til henne på Snap? 

Orker ikke bli blokkert 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ville91 skrev (32 minutter siden):

Har noen prøvd å skrive dette til henne på Snap? 

Hun har vel gitt tydelig beskjed  om at hun blokkerer alle som er negative eller som vil  gi henne tips/råd hun ikke ber om. 

Jeg har flere ganger vurdert og skrive når hun utleverer datteren med både hvilken skole, hvilke dager, hvilke jobb, om hun skal ut i Stavanger, har kjæreste +++++ mens denne stakkars jenta selv sitte på live på TikTok og ikke ønsker og svare på verken forhold/linje/skole +++ fordi det er privat. Jeg vet SÅ mye om henne som hun selv sier er privat fordi mor utleverer det. 

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (23 minutter siden):

Jeg har flere ganger vurdert og skrive når hun utleverer datteren med både hvilken skole, hvilke dager, hvilke jobb, om hun skal ut i Stavanger, har kjæreste +++++ mens denne stakkars jenta selv sitte på live på TikTok og ikke ønsker og svare på verken forhold/linje/skole +++ fordi det er privat. Jeg vet SÅ mye om henne som hun selv sier er privat fordi mor utleverer det. 

Jeg blir så lei meg på datterens vegne når dette skjer. Det er så respektløs som det er mulig å bli. Hadde moren min gjort noe tilsvarende mot meg, så skal jeg ikke se bort i fra at det hadde fått store konsekvenser for relasjonen mellom oss. Hun kan være bedreviter og sitte på sin høye hest, men bør slutte å utlevere datteren sin!

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 time siden):

Jeg blir så lei meg på datterens vegne når dette skjer. Det er så respektløs som det er mulig å bli. Hadde moren min gjort noe tilsvarende mot meg, så skal jeg ikke se bort i fra at det hadde fått store konsekvenser for relasjonen mellom oss. Hun kan være bedreviter og sitte på sin høye hest, men bør slutte å utlevere datteren sin!

Jeg hadde enten hatt et meget anstrengt eller kaldt forhold til min mor om hun var sånn , jeg hadde forresten vært flyttet ut for lenge siden og iallfall ikke hatt min mor på snap eller insta ….

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (2 timer siden):

Hun har vel gitt tydelig beskjed  om at hun blokkerer alle som er negative eller som vil  gi henne tips/råd hun ikke ber om. 

Det er kanskje bedre å skrive til datteren, at vi vet alt fordi moren din deler uhemmet på dine vegne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...