M.H85 Skrevet 30. desember 2024 #801 Del Skrevet 30. desember 2024 J.. skrev (1 time siden): Lite selvinnsikt,ja. Men hvordan er hårlengde og farge relevant til det? Skjønner ikke helt hvorfor det var noe å kommentere,følte du deg truffet på et vis? Jeg har absolutt ingenting i mot hverken langt eller blått hår,men jeg synes personlig det kanskje er litt vel harry når man er 50 år??,det må jeg få mene uten at det definerer noe annet sånn personlig... Kanskje litt fordi min sønn på 7 år nå går med både rødt og blå sprayet hår fordi han digger sonic😅 Men for all del, hår er det minste å si på Nina,men personligheten og selvinnsikten derimot ... 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 31. desember 2024 #802 Del Skrevet 31. desember 2024 M.H85 skrev (7 timer siden): Skjønner ikke helt hvorfor det var noe å kommentere,følte du deg truffet på et vis? Jeg har absolutt ingenting i mot hverken langt eller blått hår,men jeg synes personlig det kanskje er litt vel harry når man er 50 år??,det må jeg få mene uten at det definerer noe annet sånn personlig... Kanskje litt fordi min sønn på 7 år nå går med både rødt og blå sprayet hår fordi han digger sonic😅 Men for all del, hår er det minste å si på Nina,men personligheten og selvinnsikten derimot ... Ehhh - det var jo et legitimt spørsmål da? Man trenger vel ikke føle seg truffet for å spørre om relevansen i noe du skreiv? 😊 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. desember 2024 #803 Del Skrevet 31. desember 2024 M.H85 skrev (14 timer siden): Skjønner ikke helt hvorfor det var noe å kommentere,følte du deg truffet på et vis? Nei,jeg kan ikke si det,gitt. Tror du det er slik en diskusjon funker? Jeg lurte på hvorfor du tok opp en helt irrelevant ting,i en ellers legitim kommentar. Det drar liksom ned poenget ditt vesentlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 3. januar #804 Del Skrevet 3. januar J.. skrev (På 31.12.2024 den 10.31): Nei,jeg kan ikke si det,gitt. Tror du det er slik en diskusjon funker? Jeg lurte på hvorfor du tok opp en helt irrelevant ting,i en ellers legitim kommentar. Det drar liksom ned poenget ditt vesentlig. Foruten personangrep vil jeg påstå at diskusjoner har lov fungerer veldig ulikt🤔 Jeg synes håret henne ser ut som en smurf. Ikke pent. Og det er helt ok😅 Hvis jeg farger håret mitt blått og grønt i morgen må jeg tåle andre synes det er stygt😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doffenhardaua Skrevet 10. januar #805 Del Skrevet 10. januar (endret) Ligger å drar seg på sofaen hele dagen og ser serier. Mannen rekker så vidt komme inn døra før han blir piska rundt 🫣🤣 #tøffel Endret 10. januar av Doffenhardaua 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 11. januar #806 Del Skrevet 11. januar Har prøvd å følge henne men det blir for dumt. Overfladisk og materialistisk. Selvopptatt (se på alle disse julekortene jeg har fått) .Jeg bor i samme by og har virkelig prøvd ,møtt på henne noen ganger...men nei....verdiene våre krasjer nok litt . Hun har mye mellom ørene men føler det detter bort dessverre . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 11. januar #807 Del Skrevet 11. januar siesta skrev (1 time siden): Jeg bor i samme by og har virkelig prøvd ,møtt på henne noen ganger...men nei....verdiene våre krasjer nok litt . Hun har mye mellom ørene men føler det detter bort dessverre . Oppriktig nysgjerrig på hva du virkelig har prøvd? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 11. januar #808 Del Skrevet 11. januar Ugresset skrev (5 minutter siden): Oppriktig nysgjerrig på hva du virkelig har prøvd? Jeg også... det kom nok ut litt feil...men jeg har prøvd å like henne .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stassie Skrevet 21. januar #809 Del Skrevet 21. januar Bor Pelle hjemme? Synes babyen er det hele tiden🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 22. januar #810 Del Skrevet 22. januar Kan noen forklare hva greia med Elvine er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 23. januar #811 Del Skrevet 23. januar richbitch skrev (9 timer siden): Kan noen forklare hva greia med Elvine er? Det ble opprettet en spleis for å få Ninas venn, som fikk hjerneslag i Spania, hjem til Norge med ambulansefly. Denne Elvine tilbød seg etter noen dager å betale beløpet som manglet, så spleisen ble stoppet. Det viste seg i ettertid at hun ikke betalte, så vennens ekskone måtte ta opp lån for å betale for ambulanseflyet. Det er nå opprettet ny spleis for å hjelpe henne med lånet. Og det viser seg at mange følgere av Nina har dårlige erfaringer med «Elvine», hun har visst lurt mange og skiftet navn flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 23. januar #812 Del Skrevet 23. januar Jeg unner ingen å oppleve dette. Men helt idiotisk av voksne mennesker å ikke ha reiseforsikring! Denne «elvine» må være litt av et menneske som holder på slik.. Nina burde uansett ikke ta det som «god fisk» pga hun fikk en priv meling av denne person og avslutte spleis før alt var i orden. Når en først har vært uansvarlig og ikke har reiseforsikring så er det også feil å spille på sympati til andre for at konen må ta opp lån for å kunne dekke resten. De er utrolig heldige som har fått så mye dekket i første omgang.. At de må dekke noe av regningen selv må de nesten regne med i denne situasjonen 🤷🏻♀️ 14 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 23. januar #813 Del Skrevet 23. januar FruRosa skrev (9 timer siden): Det ble opprettet en spleis for å få Ninas venn, som fikk hjerneslag i Spania, hjem til Norge med ambulansefly. Denne Elvine tilbød seg etter noen dager å betale beløpet som manglet, så spleisen ble stoppet. Det viste seg i ettertid at hun ikke betalte, så vennens ekskone måtte ta opp lån for å betale for ambulanseflyet. Ja, fikk med meg at det var ei som tilbydde seg å betale, men trodde de lot spleisen gå ut tiden likevel for at det skulle bli minst mulig for denne personen å legge ut… men jeg skjønner ikke hvordan dette har gått til, for Nina sa at denne personen var ute etter å svindle til seg hele beløpet fra spleisen? Hvordan skulle hun ha fått tak i pengene derfra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 23. januar #814 Del Skrevet 23. januar richbitch skrev (4 minutter siden): Ja, fikk med meg at det var ei som tilbydde seg å betale, men trodde de lot spleisen gå ut tiden likevel for at det skulle bli minst mulig for denne personen å legge ut… men jeg skjønner ikke hvordan dette har gått til, for Nina sa at denne personen var ute etter å svindle til seg hele beløpet fra spleisen? Hvordan skulle hun ha fått tak i pengene derfra? Svindleren foreslo at hun kunne få overført det som hadde kommet inn på spleis, så kunne hun betale hele regningen. Synes det er kritikkverdig hele greia. Voksne folk som reiser uten en god forsikring. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 23. januar #815 Del Skrevet 23. januar EllaSays skrev (15 minutter siden): Svindleren foreslo at hun kunne få overført det som hadde kommet inn på spleis, så kunne hun betale hele regningen. Såpass ja! Flaks at hun var en fryktelig dårlig svindler da i hvertfall. Er vel ikke mange som er dumme nok til å gå med på en slik løsning! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 25. januar #816 Del Skrevet 25. januar Tråden er ryddet for krenkelse. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 26. januar #817 Del Skrevet 26. januar **Marshmallow** skrev (På 23.1.2025 den 13.50): Jeg unner ingen å oppleve dette. Men helt idiotisk av voksne mennesker å ikke ha reiseforsikring! Denne «elvine» må være litt av et menneske som holder på slik.. Nina burde uansett ikke ta det som «god fisk» pga hun fikk en priv meling av denne person og avslutte spleis før alt var i orden. Når en først har vært uansvarlig og ikke har reiseforsikring så er det også feil å spille på sympati til andre for at konen må ta opp lån for å kunne dekke resten. De er utrolig heldige som har fått så mye dekket i første omgang.. At de må dekke noe av regningen selv må de nesten regne med i denne situasjonen 🤷🏻♀️ Dette stemmer ikke! Hvis du blir syk i utlandet så dekker reiseforsikringen din behandlingen din der du er. Og så lenge den er tilfredsstillende og etter boka så er det INGEN forsikringselskap som dekker hjemreise for deg med både leger og ambulanse fly hjem, bare fordi du vil hjem. Det skal fryktelig mye til. Mange tror det er så enkelt at alt ordner seg bare du har forsikring, men det er det altså ikke. Jeg har selv trodd det og stod der med ganske lang nese da jeg ble syk i utlandet, og smertelig fikk erfare at min toppforsikring fra fremtind nektet å hjelpe meg å komme hjem. De betalte dog alt jeg trengte av hjelp og behandling i det landet jeg var. Mulig man kan betale seg til noen ekstra forsikringer for å bli hentet med fullt lege team og fly, men dette er ikke vanlig og noe de færreste tenker på. Når det kommer til denne mannen som heter kenneth og som jeg forøvrig kjenner litt til, så handler det ikke om mangel på forsikring. Da dette skjedde I spania og han er forsikret gjennom europeiske. Han har derfor fått alt av behandling, hjelp, medisiner og oppfølging han har trengt der nede. Men, når du blir rammet av hjerneslag så ønsker du deg hjem til familien og tryggheten du er vant med, det tror jeg gjelder oss alle, og dette kan faktisk skje den beste. At man må belage seg på å ta opp noe lån på huset sitt, selge bilen sin eller noe sånn for å finansiere regningen, det kan jeg være enig i. Men, at han har vært en uansvarlig slubbert som bare har reist på lykke og fromme uten å tenke på å forsikre seg er direkte usant! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 26. januar #818 Del Skrevet 26. januar malifika skrev (3 timer siden): Dette stemmer ikke! Hvis du blir syk i utlandet så dekker reiseforsikringen din behandlingen din der du er. Og så lenge den er tilfredsstillende og etter boka så er det INGEN forsikringselskap som dekker hjemreise for deg med både leger og ambulanse fly hjem, bare fordi du vil hjem. Det skal fryktelig mye til. Mange tror det er så enkelt at alt ordner seg bare du har forsikring, men det er det altså ikke. Jeg har selv trodd det og stod der med ganske lang nese da jeg ble syk i utlandet, og smertelig fikk erfare at min toppforsikring fra fremtind nektet å hjelpe meg å komme hjem. De betalte dog alt jeg trengte av hjelp og behandling i det landet jeg var. Mulig man kan betale seg til noen ekstra forsikringer for å bli hentet med fullt lege team og fly, men dette er ikke vanlig og noe de færreste tenker på. Når det kommer til denne mannen som heter kenneth og som jeg forøvrig kjenner litt til, så handler det ikke om mangel på forsikring. Da dette skjedde I spania og han er forsikret gjennom europeiske. Han har derfor fått alt av behandling, hjelp, medisiner og oppfølging han har trengt der nede. Men, når du blir rammet av hjerneslag så ønsker du deg hjem til familien og tryggheten du er vant med, det tror jeg gjelder oss alle, og dette kan faktisk skje den beste. At man må belage seg på å ta opp noe lån på huset sitt, selge bilen sin eller noe sånn for å finansiere regningen, det kan jeg være enig i. Men, at han har vært en uansvarlig slubbert som bare har reist på lykke og fromme uten å tenke på å forsikre seg er direkte usant! Det står nå slik i spleisen , da: «Uheldigvis hadde han ikke reiseforsikring» 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 26. januar #819 Del Skrevet 26. januar Andrea59 skrev (4 timer siden): Det står nå slik i spleisen , da: «Uheldigvis hadde han ikke reiseforsikring» Ja. Men, det betyr reiseforsikring som dekker hjemtransport med luftambulanse og lege team. Hadde han ikke hatt forsikring så hadde han ikke fått sykehus opphold i Spania i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 26. januar #820 Del Skrevet 26. januar malifika skrev (2 minutter siden): Ja. Men, det betyr reiseforsikring som dekker hjemtransport med luftambulanse og lege team. Hadde han ikke hatt forsikring så hadde han ikke fått sykehus opphold i Spania i utgangspunktet. I så fall er det klønete formulert i spleisen…rart å få det til å høres ut som han har vært dummere/mer uforsiktig enn det som er riktig…. Og, jo - europeisk helsetrygdekort/eøs-regler gjør jo at man får nødvendig medisinsk behandling i eu/eøs-landene…? Det er utenfor eu at det er helt krise å ikke ha forsikring. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå