Gå til innhold

Nina Sprell Levende

garfunkel

Anbefalte innlegg

IMG_7479.thumb.png.7910050a2b52e64a6488a17455ff47b2.png

er så fascinert over at voksne folk tåler så dårlig å få tilbakemelding på ting dem deler😅

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nelliken
Birdo skrev (16 minutter siden):

er så fascinert over at voksne folk tåler så dårlig å få tilbakemelding på ting dem deler😅

Enig - det var en usmakelig tilbakemelding fra en voksen kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina liker å GI voksenkjeft, men skal ha seg frabedt å få negative kommentarer tilbake. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
spirå12 skrev (På 29.10.2024 den 18.08):

Har lille jenta flyttet inn til besteforeldrene nå ?

Det virker som at de har henne mye ihvertfall og at far må bo der for å være med datteren. Ut ifra hva hun legger ut på Snap

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan man klarer å produsere så tafatte sønner, egentlig?

Har selv en 23-årig sønn som er godt utdannet, jobber hardt, er økonomisk smart, har kjøpt seg bolig, har samboer og venter første barnet nå. 

Hvorfor er det så mye fjas med disse ungene deres?? De har da fått nok av kjærlighet og omsorg, vil jeg tro. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletta henne for en god stund siden fordi jeg ble helt matt og sjokkert over hvor mye den dama klarer å lire utav seg og utleverer dattera over en lav sko , mens de to sønnene skal «beskyttes» Fikk hu opp i dag og kikka innom, jammen klarer hun ikke å fortelle alle at hennes venninne er syk med migrene … WTF ??? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk nysgjerrig skrev (44 minutter siden):

Sletta henne for en god stund siden fordi jeg ble helt matt og sjokkert over hvor mye den dama klarer å lire utav seg og utleverer dattera over en lav sko , mens de to sønnene skal «beskyttes» Fikk hu opp i dag og kikka innom, jammen klarer hun ikke å fortelle alle at hennes venninne er syk med migrene … WTF ??? 

Hu venninna har offentlig snap hvor hun deler dette selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk nysgjerrig skrev (1 time siden):

Enig ang datteren.

Når det gjelder venninnen er dette en dame som driver bedriften Knusbart  sammen med sin mor. Denne bedriften ble til da hun ble syk og ikke lenger kunne stå i en vanlig jobb. Hun er veldig opptatt av kvinnehelse/kvinnesykdommer, og snakker åpent på Snap og IG om egen sykdom og begrensninger. Hun ønsker mer åpenhet, så akkurat her tror jeg faktisk Nina handler helt i tråd med hennes ønsker.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 16.10.2024 den 8.08):

Kan ikke se hvordan det Eva skrev var kjeft. Meningsutveksling ja, kjeft nei

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sawyer skrev (På 3.11.2022 den 20.39):

Såvidt jeg har fått med meg, så er mye av disse reisene bonusreiser pga mann som har mye reisevirksomhet i jobb, og de bruker poeng på flyreisene.

Da håper jeg han husker å melde inn skattefordelene, slik en skal 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sjokkerende at de var uenige i en ting og hun ente opp med å få det som hun ville🙃

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 timer siden):

Så sjokkerende at de var uenige i en ting og hun ente opp med å få det som hun ville🙃

Skulle tro det dreide seg om liv og død, også er det snakk om 10 cm høydeforskjell på et juletre. :laugh: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Birdo skrev (6 timer siden):

Happy wife- happy life🙈

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål! skrev (På 14.11.2024 den 19.06):

10000 for et juletre er fader meg sykt

Kommer an på hvor lenge en skal ha det 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (På 14.11.2024 den 0.58):

Skulle tro det dreide seg om liv og død, også er det snakk om 10 cm høydeforskjell på et juletre. :laugh: 

Og nå har dem vel kutta bort rundt 10 cm for å få plass under taket 🫣😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...