Paulinetta Skrevet 7. oktober #741 Del Skrevet 7. oktober Tre dager med stapping i trynet og liker ikke/får vondt i kroppen av trening. Det heter «støl», Nina! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober #742 Del Skrevet 7. oktober Birdo skrev (9 timer siden): Han tråkket feil på jobbreise og rev av akillesen Takk! 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 9. oktober #743 Del Skrevet 9. oktober Den babyen bor jo nærmest hos dem.. ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 9. oktober #744 Del Skrevet 9. oktober Håper de som spredde usanne rykter tenker seg om før de åpner kjeften neste gang 🤥 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. oktober #745 Del Skrevet 9. oktober Angel75 skrev (1 time siden): Håper de som spredde usanne rykter tenker seg om før de åpner kjeften neste gang 🤥 Hva mener du?🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemyoghufsa Skrevet 9. oktober #746 Del Skrevet 9. oktober Det minste barnebarnet er der hele tiden og pappaen til barnet kommer innom med en leke.. er ikke det litt rart? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 9. oktober #747 Del Skrevet 9. oktober Lillemyoghufsa skrev (18 minutter siden): Det minste barnebarnet er der hele tiden og pappaen til barnet kommer innom med en leke.. er ikke det litt rart? Pappaen har permisjon fortalte hun for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 10. oktober #748 Del Skrevet 10. oktober Poenget er vel at hvis pappaen har permisjon - burde ikke da pappaen være med barnet? Ikke plassere barnet hos farmor og KOMME INNOM med en leke? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 10. oktober #749 Del Skrevet 10. oktober Bingo Bongo skrev (39 minutter siden): Poenget er vel at hvis pappaen har permisjon - burde ikke da pappaen være med barnet? Ikke plassere barnet hos farmor og KOMME INNOM med en leke? Jo, det var kanskje litt rart. Mulig jeg har hørt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 10. oktober #750 Del Skrevet 10. oktober Malmfrid skrev (34 minutter siden): Jo, det var kanskje litt rart. Mulig jeg har hørt feil. Du har ikke hørt feil. Hun har fortalt at pappa Pelle har permisjon. Likevel er det HUN som tar seg av barnebarnet, mens pappa er innom på besøk. Veldig likt som for noen år siden, bare med den andre sønnen som pappa den gang ... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 10. oktober #751 Del Skrevet 10. oktober FruRosa skrev (6 minutter siden): Du har ikke hørt feil. Hun har fortalt at pappa Pelle har permisjon. Likevel er det HUN som tar seg av barnebarnet, mens pappa er innom på besøk. Veldig likt som for noen år siden, bare med den andre sønnen som pappa den gang ... Merkelige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 10. oktober #752 Del Skrevet 10. oktober Syns jo det er noe spesielt at ei som alltid gjør alt rett, har endt opp med barn med så store problemer og som fraskriver seg så mye ansvar når de selv får barn? Altså gutta, ikke datteren 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 10. oktober #753 Del Skrevet 10. oktober (endret) non_stop skrev (1 time siden): Syns jo det er noe spesielt at ei som alltid gjør alt rett, har endt opp med barn med så store problemer og som fraskriver seg så mye ansvar når de selv får barn? Altså gutta, ikke datteren Vet ikke jeg - men da jeg så på fortalte hun at hun hadde barnebarnet fordi moren hadde startet å studere og var på forelesning. Endret 10. oktober av Malmfrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 10. oktober #754 Del Skrevet 10. oktober Malmfrid skrev (2 timer siden): Vet ikke jeg - men da jeg så på fortalte hun at hun hadde barnebarnet fordi moren hadde startet å studere og var på forelesning. Ja, der var tidligere i høst. Senere har hun fortalt at pappa Pelle er i permisjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneth Skrevet 14. oktober #755 Del Skrevet 14. oktober Kveldens snap: Nina viser fram og pakker ut/opp/ned/bort babytøy. Og "se så glad BE er, fordi nå kan han spille (playstation) og se på den nye pølseadventskalenderen sin". Blått hår, klær som en barnehageunge, trutmunn og sexy-dans foran speilet. Tygging og slafsing på alt som finnes av sukkerfritt på det store internettet. Pakking av søppel for flere hundre kroner som folk (faktisk) kjøper fordi de har vært på en influenser klasse C sitt loft i 30 år. Businessclass-reiser med penger de liksom ikke bruker (fordi de har handla for minimum 150k på amex-kortet og fått poeng - ergo nesten gratis å fly). Åh, som jeg håper jeg er sånn når jeg er nesten 60 🤣🤣 Naiv super 👏 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. oktober #756 Del Skrevet 14. oktober Ramlet tilfeldig over TikTok brukeren til datteren som hadde live sending (skjer ofte med disse influencer-barna pga algoritme).. Syns det var trist å hørr hun selv ikke ville fortelle om diagnosen sin,men "spør mamma,hun forteller alt på snap/blogg uansett..." For et overtramp! 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 14. oktober #757 Del Skrevet 14. oktober J.. skrev (1 time siden): Ramlet tilfeldig over TikTok brukeren til datteren som hadde live sending (skjer ofte med disse influencer-barna pga algoritme).. Syns det var trist å hørr hun selv ikke ville fortelle om diagnosen sin,men "spør mamma,hun forteller alt på snap/blogg uansett..." For et overtramp! 😓😓 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemyoghufsa Skrevet 15. oktober #758 Del Skrevet 15. oktober J.. skrev (23 timer siden): Ramlet tilfeldig over TikTok brukeren til datteren som hadde live sending (skjer ofte med disse influencer-barna pga algoritme).. Syns det var trist å hørr hun selv ikke ville fortelle om diagnosen sin,men "spør mamma,hun forteller alt på snap/blogg uansett..." For et overtramp! Dette er skikkelig trist å lese! Stakkars frøken som har hele livet dokumentert.. ikke mye som er skjult på some når det kommer til henne 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemyoghufsa Skrevet 15. oktober #759 Del Skrevet 15. oktober Dagens rant om narkotik, kan den ha noe med barna og deres miljø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. oktober #760 Del Skrevet 16. oktober Lillemyoghufsa skrev (8 timer siden): Dette er skikkelig trist å lese! Stakkars frøken som har hele livet dokumentert.. ikke mye som er skjult på some når det kommer til henne Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå