stemorsblomsten Skrevet 19. september #701 Del Skrevet 19. september Karmaisabitch skrev (19 timer siden): Nei, det er vanlig reaksjon for de fleste mennesker. Tenkte på trangen til å dele alt på internett. Si A men ikke B. Hva gjør at hun ønsker å formidle livet sitt på den måten? Hvor mange timer bruker hun hver dag med å prate til Snapchat? «Se hva jeg fant i skapet dere, en snekkerbukse jeg brukte i 1993» 🤣🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. september #702 Del Skrevet 19. september Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. september #703 Del Skrevet 20. september Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plast Skrevet 20. september #704 Del Skrevet 20. september Er det mannen som har vært utro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 21. september #705 Del Skrevet 21. september Plast skrev (10 timer siden): Er det mannen som har vært utro? Hvor kommer det frem at noen har vært utro? Noen som blander sammen noe nå tror jeg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 21. september #706 Del Skrevet 21. september Alt her er blitt slettet..? Tilogmed der det sto at hun var hos sin xsvigerdatter; Dette legger hun selv ut på offentlig kanal… Nå er hun til fjells med ei venninne… Å det virker som hun er rømt fra noe, for hun er lettere til sinns nå enn før hun reiste hjemmefra 🤷♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 21. september #707 Del Skrevet 21. september Love2017juni skrev (28 minutter siden): Alt her er blitt slettet..? Tilogmed der det sto at hun var hos sin xsvigerdatter; Dette legger hun selv ut på offentlig kanal… Nå er hun til fjells med ei venninne… Å det virker som hun er rømt fra noe, for hun er lettere til sinns nå enn før hun reiste hjemmefra 🤷♀️ Er nok noe ang minste barnebarn + mor og far 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. september #708 Del Skrevet 21. september Jeg har ikke vært innom snappen til Nina på lenge (pga jeg ble provosert over at hun melker sin datter som går på Vgs og bor hjemme, og som lovverket sier at foreldrene har forsørgerplikt til barnet er ferdig med Vgs, for 5000kr pga datteren har et syndrom som gjorde at hun fikk uføretrygd da hun ble 18…5000kr for å fortsette å bo hjemme på pikerommet mens hun tar noen fag hvert år, et spesialopplegg for å få studiekompetanse tilslutt, og i tillegg til de 5000kr til Nina så har datteren også utgifter til feks hest, bil, Cosplay…….mens mor sjøl shopper og shopper, og spiser hver dag sukkerfritt snop som ikke akkurat er gratis) Uansett; var innom snappen nå for noen dager siden, og det er tydelig at noe opprivende har skjedd da hun var helt forgrått. Og jeg forstår at Nina ikke sa hva/hvorfor, for den med å få eie sin egen historie er viktig. Selv om Nina ble berørt, lei seg og opprørt så er det ikke hennes historie å fortelle. Hun har vært hjemme hos Kristin/ex-svigeedatter og barnebarnet sitt i noen dager, og er nå til fjells på hytta med noen venninner. Å spekulere i at mannen hennes har vært utro blir jo bare rart å spekulere i…..da hadde det jo vært Ninas historie å fortelle Nå vet jeg ikke om Dennis og dama fortsatt er sammen da jeg ikke følger han, men personlig så hadde jeg reagert hvis svigermor valgte å bo hos eksen til mannen min hvis jeg og mannen ikke bodde så langt unna. Hadde blitt skikkelig såret faktisk og det ville nok ikke gitt et godt utgangspunkt for et bra svigermor/svigerdatter- forhold. Forstår at hun ønsker å møte barnebarnet, men Kristin og Dennis virker ikke til å være rigide på samværsordning og Dennis tar gladelig i mot gutten når han egentlig ikke har samvær hvis Kristin skal noe. Jeg ville sett mere naturlig på å spørre eksen om barnet kan være hos oss i noen dager hvis svigermor hadde tenkt å ta seg en tur og det var ikke mannens samværsperiode. Så hadde svigermor bodd hos oss Jeg forstår at man blir glade i svigerbarna sine, og omvendt, når de voksne barna er i et langt forhold og man opplever en sorg og et savn hvis der blir slutt. Jeg var sammen med en mann i 3 år før det ble slutt og jeg møtte etterhvert han som er mannen min den dag i dag, men da det ble slutt med eksen og meg så savnet jeg svigerforeldrene mine mere enn han. Likedan da faren min skilte seg fra min ex-stemor som han var gift med i 16 år og hun brøt all kontakt. Vi hadde et så godt forhold, og jeg sørget lenge Nina og Kristin hadde/har et nært forhold, Kristin og Dennis var sammen lenge, og hun er mor til barnebarnet hennes. Det er tette bånd, selv om det ikke er blodsbånd. Men; det er viktig å ta den nye partneren til barnet ditt inn i varmen, Og der synes jeg ikke man gjør når man velger å bo hos ex-svigerdatter og ikke sin egen sønn med samboer som bor i samme by 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emlia Skrevet 21. september #709 Del Skrevet 21. september Lagt ut introen igjen i snap. Så ikke BE der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Locked Skrevet 21. september #710 Del Skrevet 21. september Jo, han er der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 21. september #711 Del Skrevet 21. september emlia skrev (8 minutter siden): Lagt ut introen igjen i snap. Så ikke BE der? Så hva er dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 21. september #712 Del Skrevet 21. september Tessa12 skrev (Akkurat nå): Så hva er dette da? Tok dette bilde av hennes snap nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 21. september #713 Del Skrevet 21. september (endret) skruf skrev (1 time siden): Jeg har ikke vært innom snappen til Nina på lenge (pga jeg ble provosert over at hun melker sin datter som går på Vgs og bor hjemme, og som lovverket sier at foreldrene har forsørgerplikt til barnet er ferdig med Vgs, for 5000kr pga datteren har et syndrom som gjorde at hun fikk uføretrygd da hun ble 18…5000kr for å fortsette å bo hjemme på pikerommet mens hun tar noen fag hvert år, et spesialopplegg for å få studiekompetanse tilslutt, og i tillegg til de 5000kr til Nina så har datteren også utgifter til feks hest, bil, Cosplay…….mens mor sjøl shopper og shopper, og spiser hver dag sukkerfritt snop som ikke akkurat er gratis) Uansett; var innom snappen nå for noen dager siden, og det er tydelig at noe opprivende har skjedd da hun var helt forgrått. Og jeg forstår at Nina ikke sa hva/hvorfor, for den med å få eie sin egen historie er viktig. Selv om Nina ble berørt, lei seg og opprørt så er det ikke hennes historie å fortelle. Hun har vært hjemme hos Kristin/ex-svigeedatter og barnebarnet sitt i noen dager, og er nå til fjells på hytta med noen venninner. Å spekulere i at mannen hennes har vært utro blir jo bare rart å spekulere i…..da hadde det jo vært Ninas historie å fortelle Nå vet jeg ikke om Dennis og dama fortsatt er sammen da jeg ikke følger han, men personlig så hadde jeg reagert hvis svigermor valgte å bo hos eksen til mannen min hvis jeg og mannen ikke bodde så langt unna. Hadde blitt skikkelig såret faktisk og det ville nok ikke gitt et godt utgangspunkt for et bra svigermor/svigerdatter- forhold. Forstår at hun ønsker å møte barnebarnet, men Kristin og Dennis virker ikke til å være rigide på samværsordning og Dennis tar gladelig i mot gutten når han egentlig ikke har samvær hvis Kristin skal noe. Jeg ville sett mere naturlig på å spørre eksen om barnet kan være hos oss i noen dager hvis svigermor hadde tenkt å ta seg en tur og det var ikke mannens samværsperiode. Så hadde svigermor bodd hos oss Jeg forstår at man blir glade i svigerbarna sine, og omvendt, når de voksne barna er i et langt forhold og man opplever en sorg og et savn hvis der blir slutt. Jeg var sammen med en mann i 3 år før det ble slutt og jeg møtte etterhvert han som er mannen min den dag i dag, men da det ble slutt med eksen og meg så savnet jeg svigerforeldrene mine mere enn han. Likedan da faren min skilte seg fra min ex-stemor som han var gift med i 16 år og hun brøt all kontakt. Vi hadde et så godt forhold, og jeg sørget lenge Nina og Kristin hadde/har et nært forhold, Kristin og Dennis var sammen lenge, og hun er mor til barnebarnet hennes. Det er tette bånd, selv om det ikke er blodsbånd. Men; det er viktig å ta den nye partneren til barnet ditt inn i varmen, Og der synes jeg ikke man gjør når man velger å bo hos ex-svigerdatter og ikke sin egen sønn med samboer som bor i samme by Enig iat det er litt sært det Kristin og Nina gjør overfor ny svigermor/datter - Kristin la jo også ut mye nå nylig om at hun sørget over at ikke Nina ble hennes svigermor for alltid… Men, om ikke Nina vil ha spekulasjoner, så kan hun da bare dra på tur og besøke osv - uten å legge ut A av dramaet, da vil jo rykter og spekulasjoner garantert komme fram. Man skulle tro hun ville ha det, men det hadde jo vært rart om hun ville. Det vil i alle fall sikkert ikke hovedpersonene i dramaet skulle man tro. Mulig hun bare er veldig, veldig «enkel» (som i dum, ikke som enkel å leve med 😛 ). Endret 21. september av Andrea59 skrivefeil 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 21. september #714 Del Skrevet 21. september Jeg synes hytta ligner på det stedet som tilhører nye-typen til KG, men mulig jeg tar feil her, altså. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. september #715 Del Skrevet 21. september Plast skrev (19 timer siden): Er det mannen som har vært utro? ?? Det tviler jeg meget sterkt på. De virker som å ha et solid forhold ( der nina bestemme alt da). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emlia Skrevet 21. september #716 Del Skrevet 21. september Tessa12 skrev (3 timer siden): Tok dette bilde av hennes snap nå Ah. Jeg fikk det ikke opp, det hoppet rett fra enebarn til barnebarn hos meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 21. september #717 Del Skrevet 21. september skruf skrev (8 timer siden): Jeg har ikke vært innom snappen til Nina på lenge (pga jeg ble provosert over at hun melker sin datter som går på Vgs og bor hjemme, og som lovverket sier at foreldrene har forsørgerplikt til barnet er ferdig med Vgs, for 5000kr pga datteren har et syndrom som gjorde at hun fikk uføretrygd da hun ble 18…5000kr for å fortsette å bo hjemme på pikerommet mens hun tar noen fag hvert år, et spesialopplegg for å få studiekompetanse tilslutt, og i tillegg til de 5000kr til Nina så har datteren også utgifter til feks hest, bil, Cosplay…….mens mor sjøl shopper og shopper, og spiser hver dag sukkerfritt snop som ikke akkurat er gratis) Uansett; var innom snappen nå for noen dager siden, og det er tydelig at noe opprivende har skjedd da hun var helt forgrått. Og jeg forstår at Nina ikke sa hva/hvorfor, for den med å få eie sin egen historie er viktig. Selv om Nina ble berørt, lei seg og opprørt så er det ikke hennes historie å fortelle. Hun har vært hjemme hos Kristin/ex-svigeedatter og barnebarnet sitt i noen dager, og er nå til fjells på hytta med noen venninner. Å spekulere i at mannen hennes har vært utro blir jo bare rart å spekulere i…..da hadde det jo vært Ninas historie å fortelle Nå vet jeg ikke om Dennis og dama fortsatt er sammen da jeg ikke følger han, men personlig så hadde jeg reagert hvis svigermor valgte å bo hos eksen til mannen min hvis jeg og mannen ikke bodde så langt unna. Hadde blitt skikkelig såret faktisk og det ville nok ikke gitt et godt utgangspunkt for et bra svigermor/svigerdatter- forhold. Forstår at hun ønsker å møte barnebarnet, men Kristin og Dennis virker ikke til å være rigide på samværsordning og Dennis tar gladelig i mot gutten når han egentlig ikke har samvær hvis Kristin skal noe. Jeg ville sett mere naturlig på å spørre eksen om barnet kan være hos oss i noen dager hvis svigermor hadde tenkt å ta seg en tur og det var ikke mannens samværsperiode. Så hadde svigermor bodd hos oss Jeg forstår at man blir glade i svigerbarna sine, og omvendt, når de voksne barna er i et langt forhold og man opplever en sorg og et savn hvis der blir slutt. Jeg var sammen med en mann i 3 år før det ble slutt og jeg møtte etterhvert han som er mannen min den dag i dag, men da det ble slutt med eksen og meg så savnet jeg svigerforeldrene mine mere enn han. Likedan da faren min skilte seg fra min ex-stemor som han var gift med i 16 år og hun brøt all kontakt. Vi hadde et så godt forhold, og jeg sørget lenge Nina og Kristin hadde/har et nært forhold, Kristin og Dennis var sammen lenge, og hun er mor til barnebarnet hennes. Det er tette bånd, selv om det ikke er blodsbånd. Men; det er viktig å ta den nye partneren til barnet ditt inn i varmen, Og der synes jeg ikke man gjør når man velger å bo hos ex-svigerdatter og ikke sin egen sønn med samboer som bor i samme by Er bare flott at de kan ha et slikt forhold, er virkelig ikke noe å ta de på. 3 personer som savnet hverandre og fikk kvalitetstid sammen. Kunne ikke blitt bedre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 22. september #718 Del Skrevet 22. september Bingo Bongo skrev (13 timer siden): Jeg synes hytta ligner på det stedet som tilhører nye-typen til KG, men mulig jeg tar feil her, altså. 🤪 Hun sa det var hytta til venninna si, Tine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 22. september #719 Del Skrevet 22. september Ville91 skrev (3 timer siden): Hun sa det var hytta til venninna si, Tine. Ok. Takk for oppklaring. Det fikk ikke jeg med meg. 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutta Skrevet 22. september #720 Del Skrevet 22. september Vi må slutte å "hate" på hverandre! Heller heie på at folk klarer å ha et godt forhold etter et brudd!👍 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå