Magrat Skrevet 3. november 2022 #1 Del Skrevet 3. november 2022 Mannen min mener hele familien må ta booster av vaksinen før neste ferietur. Jeg har tatt tre doser og føler ikke for å ta flere. Og barna har 1/1 doser. Noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 3. november 2022 #2 Del Skrevet 3. november 2022 Hvorfor? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 3. november 2022 #3 Del Skrevet 3. november 2022 Magrat skrev (1 time siden): Mannen min mener hele familien må ta booster av vaksinen før neste ferietur. Jeg har tatt tre doser og føler ikke for å ta flere. Og barna har 1/1 doser. Noen tanker? Tanken er vel at kommentarer på dette blir fortsatt slettet. Men booster er vel anbefalt for de over 65 eller som er i risikogruppen i henhold til offisielle sider. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 3. november 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 3. november 2022 zemer skrev (1 minutt siden): Hvorfor? Han mener det blir kjipt om vi får korona på turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 3. november 2022 #5 Del Skrevet 3. november 2022 Og det kan en få uansett. Pluss mye annet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbalala Skrevet 3. november 2022 #6 Del Skrevet 3. november 2022 Magrat skrev (3 timer siden): Han mener det blir kjipt om vi får korona på turen. Og han tror fremdeles at vaksinen hjelper mot dette? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 4. november 2022 #7 Del Skrevet 4. november 2022 Magrat skrev (23 timer siden): Mannen min mener hele familien må ta booster av vaksinen før neste ferietur. Jeg har tatt tre doser og føler ikke for å ta flere. Og barna har 1/1 doser. Noen tanker? Styr unna disse farlige sprøytene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 5. november 2022 #8 Del Skrevet 5. november 2022 Det er helt idiotisk å gi dette til barna! De TRENGER det ikke! De takler covid! Gi dem d-vitaminer i stedet! Det samme gjelder dere, men voksne får gjøre som de vil. Bare TENK om en av barna får kronisk trøbbel resten av livet pga en unødvendig vaksine! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg