AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg lager makramearmbånd, og er lei av å være begrenset til utvalget min lokale Panduro har av perler, og prisene på den lokale garnbutikken på broderigarn. Hvilke nettbutikker er verdt å sjekke ut? Det er slik størrelse perler jeg bruker: (bilde fra Macrame school sin youtube, fantastisk kanal) Anonymkode: c8eee...b02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Del Skrevet 3. november 2022 (jeg vet mange sikkert kommer til å foreslå ebay osv, men jeg foretrekker å handle i norske butikker, da jeg er en utålmodig sjel som vil ha ting så fort som mulig!) Anonymkode: c8eee...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Del Skrevet 3. november 2022 Meld deg inn i «brodering kjøp og salg» på Facebook. Masse der som selger DMC mouline for 10-12 kr. ( håndarbeiden her tar 24kr/stk) så er en del spare der i hvertfall! Du kan jo spørre der etter perler og, de fleste driver jo på med flere typer håndarbeid…. Anonymkode: f133b...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #4 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (På 3.11.2022 den 16.03): Meld deg inn i «brodering kjøp og salg» på Facebook. Masse der som selger DMC mouline for 10-12 kr. ( håndarbeiden her tar 24kr/stk) så er en del spare der i hvertfall! Du kan jo spørre der etter perler og, de fleste driver jo på med flere typer håndarbeid…. Anonymkode: f133b...8d8 Takk for tipset Det er 24 per nøste de tar her også! Anonymkode: c8eee...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (På 4.11.2022 den 21.52): Takk for tipset Det er 24 per nøste de tar her også! Anonymkode: c8eee...b02 Og er det noe du leter etter så er det jo bare å hive ut en ønskes kjøpt annonse og!! Jeg har handlet masse av en dame der, hun har sykt masse garn, er hyggelig og rask til å sende…. Hun svarte meg på en sånn ønskes kjøpt jeg la ut… Anonymkode: f133b...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Del Skrevet 16. november 2022 Perlehuset.no Anonymkode: 6b66e...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #7 Del Skrevet 20. november 2022 Perle-betta, butikk i Vesterålen men har også nettbutikk Anonymkode: fd71d...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå