Gå til innhold

Beste sted for å kjøpe broderigarn og perler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lager makramearmbånd, og er lei av å være begrenset til utvalget min lokale Panduro har av perler, og prisene på den lokale garnbutikken på broderigarn. Hvilke nettbutikker er verdt å sjekke ut?

Det er slik størrelse perler jeg bruker:

154792916_Screenshot2022-11-03at15_54_56.png.2439f41152ddd12ca779c962b4878e48.png

(bilde fra Macrame school sin youtube, fantastisk kanal)

Anonymkode: c8eee...b02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(jeg vet mange sikkert kommer til å foreslå ebay osv, men jeg foretrekker å handle i norske butikker, da jeg er en utålmodig sjel som vil ha ting så fort som mulig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg inn i «brodering kjøp og salg» på Facebook. Masse der som selger DMC mouline for 10-12 kr. ( håndarbeiden her tar 24kr/stk) så er en del spare der i hvertfall! Du kan jo spørre der etter perler og, de fleste driver jo på med flere typer håndarbeid….

Anonymkode: f133b...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2022 den 16.03):

Meld deg inn i «brodering kjøp og salg» på Facebook. Masse der som selger DMC mouline for 10-12 kr. ( håndarbeiden her tar 24kr/stk) så er en del spare der i hvertfall! Du kan jo spørre der etter perler og, de fleste driver jo på med flere typer håndarbeid….

Takk for tipset :) Det er 24 per nøste de tar her også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.11.2022 den 21.52):

Takk for tipset :) Det er 24 per nøste de tar her også! 

Og er det noe du leter etter så er det jo bare å hive ut en ønskes kjøpt annonse og!! Jeg har handlet masse av en dame der, hun har sykt masse garn, er hyggelig og rask til å sende…. Hun svarte meg på en sånn ønskes kjøpt jeg la ut…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...